Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi

    Waar kan ik dit vinden ?

  • #2
    Op dit moment is er nog geen Topic, omdat er nog geen vaste datum is afgesproken over het toevoegen van de functionaliteiten.

    Zodra er een datum voor een bepaalde functionaliteit bekend is, zullen wij hierover een Topic openen.

    Reageer


    • #3
      zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Anette
        Op dit moment is er nog geen Topic, omdat er nog geen vaste datum is afgesproken over het toevoegen van de functionaliteiten.

        Zodra er een datum voor een bepaalde functionaliteit bekend is, zullen wij hierover een Topic openen.

        Reageer


        • #5
          Ook zijn alle andere items hier mee niet opgelost
          het lijkt sterk op de 2-maandelijkse energierapporten.
          we beginnen gewoon overnieuw en de historische gegevens laten we gewoon voor wat het is,

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
            zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
            Waar doel je precies op? Als er namelijk klachten zijn met betrekking tot functionaliteiten of de ontvanger en deze zijn bij ons bekend dan werken wij er al hard aan om dit op te lossen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Anette
              Oorspronkelijk gepost door mjdejong65
              zal wel fijn zijn nieuwe functionaliteiten,maar kunnen jullie niet beter eerst de klachten oplossen,die waar diverse mensen op hun vraag/klacht geen antwoord krijgen?
              Waar doel je precies op? Als er namelijk klachten zijn met betrekking tot functionaliteiten of de ontvanger en deze zijn bij ons bekend dan werken wij er al hard aan om dit op te lossen.

              Reageer


              • #8
                Punt 1 is bekend en wordt aan gewerkt.
                Punt 2 is geen issue want je vraagt het systeem alles op te nemen, dus wordt alles opgenomen. Het systeem is niet zo slim dat het weet of een programma een herhaling is. Hinderlijk? Ja. Een storing? Nee.
                Punt 3 is een dingetje die ik nog niet eerder gehoord heb en daar ontvang ik graag meer informatie over. Graag verneem ik welke programma's er extra worden opgenomen en op welke dag en tijdstip.
                A prudent question is one-half of wisdom

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door MatthijsL
                  Punt 1 is bekend en wordt aan gewerkt.
                  Punt 2 is geen issue want je vraagt het systeem alles op te nemen, dus wordt alles opgenomen. Het systeem is niet zo slim dat het weet of een programma een herhaling is. Hinderlijk? Ja. Een storing? Nee.
                  Punt 3 is een dingetje die ik nog niet eerder gehoord heb en daar ontvang ik graag meer informatie over. Graag verneem ik welke programma's er extra worden opgenomen en op welke dag en tijdstip.

                  Punt 1: We zullen het weer maar geduldig afwachten.

                  Punt 2: Is volgens jullie geen issue, maar dat is het wel.
                  Bij andere provider zoals KPN gebeurt dit niet. Je stelt daar een programma, welke b,v, op dinsdagavond
                  uitgezonden wordt als serie in en dan wordt elke volgende dinsdag de volgende aflevering opgenomen.
                  Herhalingen die b.v. s' nachts worden uitgezonden worden niet opgenomen.
                  Uit je antwoord moet ik afleidden dat de systemen bij andere providers "slimmer" zijn dan bij Delta.
                  Wordt nu gewoon gedwongen op elke aflevering separaat in te stellen. De optie "Als serie opnemen" bij
                  Delta stelt dan ook niet zoveel voor, indien desbetreffend programma herhaald wordt.
                  Misschien dat jullie eens bij andere providers te rade moeten gaan, om te achterhalen, hoe zij dat
                  organiseren

                  Punt 3: Heb ik al uit den treure beschreven in voorgaande berichten. Helaas kan ik desbetreffende pagina's niet
                  meer te voorschijn halen met de detail info. Ik heb het al lang niet meer geprobeerd, want ik werd er alles
                  behalve gelukkig van.
                  Delta sluit gewoon de Topic en voor hun is het dan opgelost en moeten wij als klant weer van voren
                  af aan beginnen. Heb Topics opgezet van 02/2018, waarvan de meeste afgedaan werden als niet
                  relevant of gewoon gesloten werden, zonder oplossing.

                  Blijf bij het feit dat Delta een productt in de markt gezet heeft, welke niet gedegen uitgetest is, waar de klanten nog steeds het volle pond moeten betalen voor beloftes, welke Delta tot op heden niet waar gemaakt heeft.

                  We moeten maar geduld hebben, is het antwoord, want er wordt druk aan gewerkt.
                  In het normale zakelijk leven, zou je hier niet mee wegkomen. Ik zie de langdurig situatie (7 mnd en meer), meer als contractbreuk door Delta, dan als issues, welke kunnen voorkomen.

                  Reageer


                  • #10
                    Bij andere provider zoals KPN gebeurt dit niet.

                    Misschien dat jullie eens bij andere providers te rade moeten gaan, om te achterhalen, hoe zij dat
                    organiseren

                    Blijf bij het feit dat Delta een productt in de markt gezet heeft, welke niet gedegen uitgetest is, waar de klanten nog steeds het volle pond moeten betalen voor beloftes, welke Delta tot op heden niet waar gemaakt heeft.

                    We moeten maar geduld hebben, is het antwoord, want er wordt druk aan gewerkt.
                    In het normale zakelijk leven, zou je hier niet mee wegkomen. Ik zie de langdurig situatie (7 mnd en meer), meer als contractbreuk door Delta, dan als issues, welke kunnen voorkomen.
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus
                      Je kunt niet verwachten dat Delta, als relatief kleine speler in de markt, het spits kan afbijten met bepaalde voorzieningen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus
                        Bij andere provider zoals KPN gebeurt dit niet.

                        Misschien dat jullie eens bij andere providers te rade moeten gaan, om te achterhalen, hoe zij dat
                        organiseren

                        Blijf bij het feit dat Delta een productt in de markt gezet heeft, welke niet gedegen uitgetest is, waar de klanten nog steeds het volle pond moeten betalen voor beloftes, welke Delta tot op heden niet waar gemaakt heeft.

                        We moeten maar geduld hebben, is het antwoord, want er wordt druk aan gewerkt.
                        In het normale zakelijk leven, zou je hier niet mee wegkomen. Ik zie de langdurig situatie (7 mnd en meer), meer als contractbreuk door Delta, dan als issues, welke kunnen voorkomen.

                        Reageer


                        • #13
                          Ben blij dat jij zo tevreden bent over Delta en hun DIT.
                          Helaas ben ik en met mij velen, dit niet.
                          Zij bieden iets aan, wat ze tot op heden niet waarmaken.
                          Overstappen is helaas niet zo makkelijk zoals jij aangeeft.
                          je hoeft natuurlijk niet het gehele abonnement op te zeggen.
                          je kunt ook alleen DIT opzeggen en "gewoon" alleen DIT annuleren.
                          er is door de directeur van Delta beloofd dat ze daar coulant mee om zullen gaan.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                            Ben blij dat jij zo tevreden bent over Delta en hun DIT.
                            Helaas ben ik en met mij velen, dit niet.
                            Zij bieden iets aan, wat ze tot op heden niet waarmaken.
                            Overstappen is helaas niet zo makkelijk zoals jij aangeeft.
                            je hoeft natuurlijk niet het gehele abonnement op te zeggen.
                            je kunt ook alleen DIT opzeggen en vrolijk met Humax verder gaan.
                            er is door de directeur van Delta beloofd dat ze daar coulant mee om zullen gaan.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik ben gelukkig na enig aandringen en herhalen zonder kosten van mijn DIT abonnement af. Coulant is een groot woord maar flexibel is het wel. Hier is wanprestatie uit het contract voor DIT het sleutelwoord. Fred en Rinus zijn de enige twee op het forum die tevreden zijn lijkt het en lijken mij voor Delta te werken. De beloofde update dit weekend is in ieder geval veel te zoeken. Naar KPN overstappen is gemakkelijk gezegd. Daar hebben ze ook problemen met de opnames maar die zijn niets vergeleken met de abominatie die DIT is. Zoals vaak aangegeven werken de meest basale functies nog steeds niet. Klachten hierover worden gebagatelliseerd en verzwegen. Er zijn inmiddels betere alternatieven los van een decoder of smartcard in je TV wat prima werkt. Mis je wel de handige functies die IPTV kan hebben als het niet DIT heet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X