Nou... Je betaalt die zes maanden tien keer zoveel om te kunnen (blijven) rijden. Een aansluiting op netwerk, belastingen om de weg te mogen gebruiken en diensten om te kunnen rijden. Dan na 6 maanden moet je opeens honderden euro's gaan betalen om te blijven rijden en je kunt er pas vanaf na een jaar...
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Serviceforum over de nieuwe functionaliteiten die er worden toegevoegd in de nieuwe toekomstige topi
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
En die vlieger van die 6 maanden gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt. En dan bedoel ik inderdaad de basisfuncties; en niet de beloofde toeters en bellen die een nice-to-have zijn; maar nog altijd niet aangeboden worden....
Delta zou op zen minst de fouten moeten kunnen toegeven en de gratis periode verlengen tot het moment daar is dat ze een product kunnen leveren dat aan de basisverwachtingen kan voldoen...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyteEn die vlieger van die 6 maandenb gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt. En dan bedoel ik inderdaad de basisfuncties; en niet de beloofde toeters en bellen die een nice-to-have zijn; maar nog altijd niet aangeboden worden....
Delta zou op zen minst de fouten moeten kunnen toegeven en de gratis periode verlengen tot het moment daar is dat ze een product kunnen leveren dat aan de basisverwachtingen kan voldoen...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyteEn die vlieger van die 6 maanden gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door mvangeyteEn die vlieger van die 6 maanden gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt.
Ik wil Delta ook helpen om een goed product op de markt te zetten maar ik heb het gevoel dat Delta niet meer weet wat ze moeten doen en daarom zwijgen en klanten maar hun contract voor DIT laat ontbinden. Deden ze ook toen ze het zenderpakket zonder geloofwaardige reden aanpasten. Kijken wat ze doen als meer mensen gaan vragen om helemaal van Delta af te komen omdat ze klant werden voor DIT.... Dit is qua marketing niet een heel goede strategie.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door mvangeyteEn die vlieger van die 6 maanden gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door mvangeyteOorspronkelijk gepost door fred44nlOorspronkelijk gepost door mvangeyteEn die vlieger van die 6 maanden gratis gaat ook niet meer op... Die zijn bij veel mensen al voorbij. Ik betaal nu ook de volle pot voor een product dat maar half werkt.
Hopelijk kan ik snel weer DIT gaan gebruiken :-)
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door ovdtierHeeft iemand trouwens zoals Fred vroeg iets gemerkt van een update dit weekend? Dat zou een hele verbetering moeten zijn maar aangezien ik DIT niet meer gebruik...
op dit moment gebruik ik DIT alweer een aantal dagen, alleen om TV te kijken.
en dat gaat wel aardig.
m'n vrouw vind het wel leuk, dat de TV nu vanzelf aan gaat
gelukkig heb ik het uitschakelen van de TV in de menu's van m'n TV uit kunnen zetten.
overige functies, zoals programma gemist, opname's, etc.etc. dat probeer ik voorlopig effe niet.
Reageer
-
Reageer
-
...die je eerder stopt van desbetreffend jaar, dien je als "boete" te betalen. Jij vindt dit misschien klantvriendelijk, maar ik niet.
Oorspronkelijk gepost door ovdtier...Fred en Rinus zijn de enige twee op het forum die tevreden zijn lijkt het en lijken mij voor Delta te werken....Het valt mij sowieso al op dat als er iemand het lef heeft om te zeggen dat hij tevreden is met een product, dat deze persoon direct werkt voor Delta. Dat is gewoon dikke onzin. Het moet trouwens ook eens afgelopen zijn met dit soort onzinnige reacties. Heb je zo'n mening? Prima, maar onderbouw het met feiten. Kan je dat niet, laat het dan lekker achterwege. Zij zijn echt niet de enige die tevreden zijn, maar tevreden mensen hoor je over het algemeen niet, dus het beeld is nog al vertekend.
A prudent question is one-half of wisdom
Reageer
-
Beste Matthijs. Ik heb al aangegeven dat het niet eerlijk was om Fred en Rinus te beschuldigen van het werken voor Delta. Ik kan me alleen niet voorstellen dat er iemand tevreden is.
Maar nu je reageert. Kun je iets zeggen over eventuele ontwikkelingen of iemand vragen te reageren die wat meer kan zeggen? Ik denk dat jullie klanten het verdienen te horen wat er met hun klachten gaat gebeuren. Als er dan ook wat verbeterd dan volgen er misschien ook positieve reacties op het forum.
Reageer
-
Nou ik durf gerust te zeggen dat ik jaren,vanaf 1995 een tevreden klant ben geweest.
Voor wat betreft internet,TV en Radio.
Maar het laatste jaar is dit toch echt veranderd,eerste EPC 3940 in puin,andere gekregen een tweede kansje,begint het ook te begeven.
Wifi is nu maar minimaal meer,hangt een brandlucht rond dat ding.
Veel haperingen bij het internet,als je iets download ( alles bekabeld behalve GSM en een tablet )
met de laatste artikelen kan ik geen gebruik meer maken via wifi thuis,ergens anders is er geen probleem met wifi.
Kortom veel jaren plezier gehad van zeelandnet,nu niet meer.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer