Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

    Kan gewoon afgekocht worden en mag ook best naar de klant doorberekend worden zoals KPN doet met hun extra opname pakket wat 5 euro kost. Dat was ook de vraag aan Delta of hier plannen voor waren

    Fred44 en Koeba gelieve niet te reageren want zoals jullie lezen is men jullie nutteloze reactie spuugzat

    Reageer


    • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Waarom staat op dit forum de private message uit??
      Dat is nog steeds een bug :



      Reageer




      • https://community.ziggo.nl/mediabox-...eblokken-62268

        Het kan dus wel degelijk, als de aanbieder maar wil!
        Nee, de reclames zelf kun je niet doorspoelen. Een goed moment om de hapjes en drankjes aan te vullen.




        We voegen deze nieuwe optie in stappen toe. Eerst zijn RTL8 en SBS9 aan de beurt. Zodra deze stap succesvol wordt bevonden gaan we door met de rest van zenders: RTL4, RTL5, SBS6, RTL7, Veronica, Net5, en RTLZ.




        De oplettende kijker heeft misschien al gezien dat je bij sommige uitzendingen van RTL8 en SBS9 kan doorspoelen tot de reclames. Dit wordt steeds verder uitgebreid in de programmering. De zenders RTL4, RTL5, SBS6, RTL7, Veronica, Net5, en RTLZ volgen naar verwachting eind september '20.



        Hoe herken ik de reclameblokken?
        De donkere blokken zoals in de afbeelding aangegeven zijn de reclameblokken. De zender geeft aan ons door wanneer de reclameblokken gepland staan.

        Er lijkt me werk aan de winkel voor Delta Fiber! De achterstand op de concurrentie wordt zo steeds groter.
        Laatst bewerkt door snoepdoos; 14 Sep 2020, 12:32.

        Reageer


        • Reageer


          • Ik blijf het speciaal vinden dat Ziggo doorspoelen van opnames etc mogelijk maakt, behalve reclameblokken. Alsof het niet kijken van de reclameblokken schadend zijn voor de zender (de blokken worden toch wel verkocht). Tevens betaal je abbo kosten voor de doorgifte van deze zenders (waarvan een deel dus direct naar de zenders toe gaat).

            Verder van het forum van ziggo:
            Fijn dat deze optie er nu is. Wil je helemaal geen last hebben van reclames, neem gewoon alles op. De blokken zijn dan wel door te spoelen en heb je nog meer profijt van deze nieuwe functie
            Oftewel doorspoelen is sowieso al mogelijk wanneer je een opname terugkijkt.
            Dit is bij Delta alleen het geval bij sommige zenders (bv Discovery).

            Reageer


            • Bij Ziggo kan je opnames geheel doorspoelen.

              Bij terugkijken kan je bij Ziggo alleen de reclame niet doorspoelen.

              Ziggo adviseert zelf als je alles wilt doorspoelen een opname te maken.

              Dus Delta, denk aan je klanten en niet alleen aan de poen!

              Reageer


              • Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                Bij Ziggo kan je opnames geheel doorspoelen.

                Bij terugkijken kan je bij Ziggo alleen de reclame niet doorspoelen.

                Ziggo adviseert zelf als je alles wilt doorspoelen een opname te maken.

                Dus Delta, denk aan je klanten en niet alleen aan de poen!
                Zoals het hoort!

                Reageer


                • Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                  Zoals het hoort!
                  Zoals sommigen vinden dat het hoort en zoals sommigen tegen beter weten in af proberen te dwingen.

                  Reageer


                  • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Zoals sommigen vinden dat het hoort en zoals sommigen tegen beter weten in af proberen te dwingen.
                    Ik betaal anders genoeg! Als mijn abonnement nu nog 5 euro goedkoper was tov Ziggo! Dan was het andere koek!

                    Reageer


                    • Ziggo doet dit omdat het luistert naar de wensen van de klanten. Dat zou Delta Fiber ook eens moeten doen.

                      Reageer


                      • Het zou mooi zijn als ze het deden, maar ze moeten toch echt niets.

                        Reageer


                        • Het is erg fijn hoor. Ik heb het vanavond gelijk geprobeerd en het terugspoelen op SBS 6 bevalt uitstekend. Eindelijk onderwerpen kunnen overslaan in een programma. Dan kon vroeger ook met de Humax.

                          Ik gun de Delta Fiber klanten dit gemak ook hoor.

                          Reageer


                          • Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                            Het zou mooi zijn als ze het deden, maar ze moeten toch echt niets.
                            Naar de klanten luisteren zou als service en dienstverlenende provider toch de eerste regel moeten zijn.

                            Reageer


                            • De mogelijkheden van het doorspoelen zijn al uitgebreid besproken en beantwoord.


                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X