Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitspoelen van opgenomen programma's

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vooruitspoelen van opgenomen programma's

    Het is sinds vandaag niet meer mogelijk om opgenomen programma's vooruit te spoelen.

    Is dit een bug in het systeem.
    Hoop niet dat dit de toekomst is, want het vooruit spoelen is een groot goed.

    Wanneer wordt dit opgelost.

  • #2
    A prudent question is one-half of wisdom

    Reageer


    • #3
      Bedankt,

      We wachten het even af.

      Reageer


      • #4
        Zojuist heb ik een update gekregen van de betreffende afdeling. De restricties, die eerder uitgeschakeld waren vanwege problemen, zijn terug ingeschakeld. Dit betekend dat op sommige kanalen en/of programma's het niet meer mogelijk is om door te spoelen. Dit heeft te maken met gemaakte afspraken met contenteigenaren.
        Echter zijn er ook een aantal kanalen/programma's die wel doorgespoeld mogen worden, maar dat op dit moment ook niet kunnen. Hiervoor is een melding doorgezet naar de betreffende afdeling. Ik vertrouw erop dat dit spoedig gebeurd, maar kan er geen datum op plakken.

        Een overzicht van de zenders die je wel en niet kan spoelen vind je via deze link.
        A prudent question is one-half of wisdom

        Reageer


        • #5
          Goed ik zal geen nieuwe post hiervoor aanmaken omdat hij op deze wel aansluit, dat je niet kan doorspoelen bij terugkijken daar kan ik nog mee leven maar dat je OPNAMES niet meer door kan spoelen is gewoon ronduit belachelijk!

          Tevens kunnen een heleboel programmas op de rtl kanalen en sommige andere kanalen niet eens meer opgenomen worden...

          Is dit de nieuwe trend die blijft?
          Want ik was heel goed te spreken over het witte kastje ondanks de kleine mankementen maar dit is echt een gruwelijke dealbreaker en sorry dit maakt mij wel een beetje boos.

          Reageer


          • #6
            Sluit me hier geheel mee aan.

            Reageer


            • #7
              boos worden zal niet zo veel helpen, omdat dit door de content-leverancier wordt bepaald.
              dat dit onderwerp een belangrijk aspect is bij de keuze tussen DIT en bijv. de bekende coax-decoder, kan ik me heel goed voorstellen.

              Reageer


              • #8
                Nee ik snap dat het niets oplost maar het opnemen en kunnen doorspoelen van opnames is de hele rede dat ik het kastje heb staan.

                Nu ook bijvoorbeeld ik kijk een aflevering two and a half man op 1 of andere manier werkt kijken hervatten ineens niet meer en ik kan niet doorspoelen moet ik n kwartier opnieuw kijken. Dan schiet het allemaal toch niet op met interactieve tv.

                Op een hdd recorder kan je ook opnemen en doorspoelen waarom zou het bij interactieve tv ineens niet meer moeten kunnen....

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door ReSp4wN
                  Op een hdd recorder kan je ook opnemen en doorspoelen waarom zou het bij interactieve tv ineens niet meer moeten kunnen....
                  dus je weet wel wat de oplossing is
                  bij een decoder met HDD ben jij de baas en bij DIT is dat iemand anders.

                  Reageer


                  • #10
                    Nadeel van een hdd recorder was, dat je maar een beperkt aantal (2) programma's tegelijkertijd kon opnemen en wilde je TV kijken, dan was je gedwongen naar een van deze 2 zenders te kijken.
                    Niet echt iets van deze tijd.

                    Reageer


                    • #11
                      Er zijn wat algemene issues met het doorspoelen. Dus ook programma's die je normaal wel zou kunnen doorspoelen kunnen een foutmelding geven. Dit is ook de reden dat doorspoelen een tijd terug zonder restricties is opengezet, maar het is een issue die wel opgelost moet worden gezien de gemaakte afspraken met contenteigenaren. Via deze link is terug te zien welke functies er beschikbaar zijn bij de verschillende kanalen.
                      A prudent question is one-half of wisdom

                      Reageer


                      • #12
                        Helaas is het nog steeds niet mogelijk om vooruit spoelen voor de zender, waarvoor het wel mogelijk moet zijn.en dat duurt nu al een paar dagen.

                        Verder is het ook storend, dat je een opgenomen programma in een keer moet uitkijken. stop je b.v. halverwege en wil
                        je de volgende dag verder kijken, dan begint het weer vanaf het begin en dit is op zijn zachts gezegd heel frustrerend.

                        De incasso's van abonnementsgelden gaat gewoon door, zonder dat Delta levert of ons op de hoogte brengt.

                        Ik overweeg sterk over te stappen naar KPN.
                        Gebruik sinds 02/2018 DIT van Delta, maar nog steeds ervaar ik dezelfde problemen als toen.

                        Reageer


                        • #13
                          De incasso's van abonnementsgelden gaat gewoon door, zonder dat Delta levert of ons op de hoogte brengt.
                          Je betaald niet voor doorspoelen........

                          Dat het nu even een paar dagen niet goed werkt op kanalen waarop het wel zou moeten is vervelend, maar om dan gelijk te beginnen over abonnementsgelden die dan maar niet meer betaald hoeven te worden, omdat een klein onderdeeltje niet 100% werkt, is wel heel erg overdreven.
                          A prudent question is one-half of wisdom

                          Reageer


                          • #14
                            Er zijn diverse onderdelen, die niet werken, zoals ze behoren te werken.
                            Dit is al sinds ik begin 2018 er me voor abonneerde.
                            Heb dit al meerdere malen onder de aandacht gebracht en kreeg alleen maar de toezegging, dat men er naar zou kijken, maar tot op heden is er nog niet veel veranderd.
                            Moet maar geduldig afwachten, maar intussen blijf ik en velen met mij, wel betalen voor diensten, welke niet geleverd worden.
                            Men kan mij op geen enkele manier informeren, wanneer e.e.a. opgelost wordt, In de nabije toekomst, maar dat is een rekbaar begrip.

                            Wanneer ik mijn auto naar de garage breng voor onderhoud/reparatie, betaal ik ook pas, wanneer alles naar tevredenheid opgelost is.
                            Ik denk, dat ik me als consument, niet vervelend opstel, maar gewoon vraag om datgene te leveren, waarmee
                            ze begin dit jaar geadverteerd hebben en nog doen.

                            Reageer


                            • #15
                              Dus dit blijft voor altijd zo, niet meer doorspoelen op bijvoorbeeld veronica bij een opname?

                              En zo ja is er dan ook geen mogelijkheid om een ander soort abbonement te krijgen waar we dan meer voor betalen zodat we wel mogen doorspoelen of iets dergelijks?

                              En komt het hervatten van een opgenome programma nog wel terug of blijft dat ook weg?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X