Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DELTA Interactieve TV Roadmap:

    DELTA Interactieve TV Roadmap:

  • #2
    Aller eerst ben ik positief over deze ambitieuze plannen toch heb ik er een aantal??? bij.
    Hoe zit het met doorspoelen van programma's bij interactieve tv decoder van delta dan?

    Hoord dat bij de bugs? want er zou een update komen vorige week maar tot op heden blijft het stil.

    Waarom wordt er gesproken over kwartalen zijn die veranderingen zo moeilijk door te voeren?

    Reageer


    • #3
      Goed om te horen dat je positief bent.

      Het doorspoelen wordt vanmiddag tijdelijk opengezet op alle begin gemist, programma gemist afleveringen en opnames. Op termijn wordt er wel een permanente oplossing verzorgt.
      De veranderingen worden natuurlijk ontwikkeld en uitgebreid getest.

      Reageer


      • #4
        Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Roof
          Geldt dit ook voor de subtitles op de bbc ?
          Laat maar, net even getest het werkt allemaal weer een stuk beter.

          iedereen blij

          Reageer


          • #6
            Waar staat DIT voor??

            Reageer


            • #7
              Digitale Interactieve TV

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door etboss
                Waar staat DIT voor??
                Daar heb ik ook ff naar moeten zoeken

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Ferry
                  DELTA Interactieve TV Roadmap:
                  Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
                  iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
                  enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

                  Is hier iets aan te doen ?

                  b.v.d./vr.gr.
                  Henny

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door hennys
                    Oorspronkelijk gepost door Ferry
                    DELTA Interactieve TV Roadmap:
                    Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
                    iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
                    enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

                    Is hier iets aan te doen ?

                    b.v.d./vr.gr.
                    Henny
                    Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??

                    Reageer


                    • #11
                      [quote=hennys]
                      Oorspronkelijk gepost door hennys
                      Oorspronkelijk gepost door Ferry
                      [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
                      iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
                      enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

                      Is hier iets aan te doen ?

                      b.v.d./vr.gr.
                      Henny
                      Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??
                      Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
                      Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!

                      Reageer


                      • #12
                        [quote=Jos]
                        Oorspronkelijk gepost door hennys
                        Oorspronkelijk gepost door hennys
                        Oorspronkelijk gepost door Ferry
                        [b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
                        iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
                        enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??

                        Is hier iets aan te doen ?

                        b.v.d./vr.gr.
                        Henny
                        Nog even wat additionele info .... ik heb geswitched tussen mijn Smartcard in de TV en tussen het kastje van de Interactieve TV en kwam tot de conclusie dat de interactieve TV minuten achter loopt, m.a.w. wat je via de smartcard ziet en terugschakeld naar Inter. TV deze enkele minuten achterloopt .... kan dit de reden zijn dat als we opnemen het begin gemist wordt ??
                        Het is bekend dat DIT qua tijd achterloopt op een reguliere uitzending, dat is hier op het forum ook eerder aan de orde geweest, waarbij door Delta is aangegeven dat wordt getracht die tijd zo kort mogelijk te houden.
                        Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!
                        Dit staat bij ons onder de aandacht. Dit is valt onder de allerlaatste regel: Continue bug fixen en door ontwikkeling van het product.

                        Reageer


                        • #13
                          Anette, nu staan her en der de reparaties genoemd die onder de allerlaatste regel van bugfixing vallen.

                          Zou het ook niet overzichtelijk zijn wanneer Delta hier ook een lijstje van maakt en telkens aanvult?
                          En er ook op aangeeft wanneer dit gerepareerd wordt of al is.
                          Dan wordt het nog overzichtelijker voor de klant met problemen.

                          Reageer


                          • #14
                            Aangezien bug niet altijd even makkelijk op te lossen is en sommige updates niet altijd het gewenste resultaat geven of updates worden uitgesteld ivm technische redenen, hebben wij besloten om hier geen streven aan te geven. Zo voorkomen we teleurstellingen.

                            Reageer


                            • #15
                              M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
                              Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
                              Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
                              weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
                              De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X