DELTA Interactieve TV Roadmap:
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
DELTA Interactieve TV Roadmap:
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Aller eerst ben ik positief over deze ambitieuze plannen toch heb ik er een aantal??? bij.
Hoe zit het met doorspoelen van programma's bij interactieve tv decoder van delta dan?
Hoord dat bij de bugs? want er zou een update komen vorige week maar tot op heden blijft het stil.
Waarom wordt er gesproken over kwartalen zijn die veranderingen zo moeilijk door te voeren?
-
Goed om te horen dat je positief bent.
Het doorspoelen wordt vanmiddag tijdelijk opengezet op alle begin gemist, programma gemist afleveringen en opnames. Op termijn wordt er wel een permanente oplossing verzorgt.
De veranderingen worden natuurlijk ontwikkeld en uitgebreid getest.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door FerryDELTA Interactieve TV Roadmap:
iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??
Is hier iets aan te doen ?
b.v.d./vr.gr.
Henny
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door hennysOorspronkelijk gepost door FerryDELTA Interactieve TV Roadmap:
iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??
Is hier iets aan te doen ?
b.v.d./vr.gr.
Henny
Reageer
-
[quote=hennys]Oorspronkelijk gepost door hennysOorspronkelijk gepost door Ferry[b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??
Is hier iets aan te doen ?
b.v.d./vr.gr.
Henny
Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!
Reageer
-
[quote=Jos]Oorspronkelijk gepost door hennysOorspronkelijk gepost door hennysOorspronkelijk gepost door Ferry[b][u]Wij hebben sinds kort een abo op interactieve TV waar we goed tevreden over zijn.
iAlleen hebben we vaak dat als we iets opnemen en gaan bekijken dat het programma reeds
enige tijd al bezig is dus we missen vaak het begin ??
Is hier iets aan te doen ?
b.v.d./vr.gr.
Henny
Enkele minuten lijkt me ook wat overdreven, of er moet bij jou wat anders aan de hand zijn. Ik heb zojuist nog eens getimed en kom op ong. 40 sec!
Reageer
-
Anette, nu staan her en der de reparaties genoemd die onder de allerlaatste regel van bugfixing vallen.
Zou het ook niet overzichtelijk zijn wanneer Delta hier ook een lijstje van maakt en telkens aanvult?
En er ook op aangeeft wanneer dit gerepareerd wordt of al is.
Dan wordt het nog overzichtelijker voor de klant met problemen.
Reageer
-
M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer