Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
    Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
    Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
    weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
    De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.
    Het doorspoelen van programma's is inmiddels al verholpen.
    Kun jij aangeven welke bugs jij nog ervaart?

    Reageer


    • #17
      Anette, hierbij nogmaals, heb dit al meerdere malen bekend gemaakt, zowel op het forum, als bij delta:

      1. Wanneer men een serie als een op te nemen serie definieert, wordt niet alleen alle afleveringen, maar ook alle
      herhalingen in de geplande opnames gezet.
      Daarom moet ik al geplande opnames als eenmalige opname definieren, daar het fenomeen "als serie opnemen
      niet werkt.
      2. Kan nergens zien of een geplande opname als "serie" of als "eenmalige opname" in de planning staat.
      3. Opgenomen afleveringen worden niet geheel afgespeeld, daar de orginele afleveringen te laat waren begonnen
      en de opname stopte op de tijd zoals in de EPG aangegeven. We kunnen dus geen "uitlooptijd" van b.v. 10 min.
      aangeven. Komt dikwijls voor bij opnames van belgische zenders, daar deze standaard later beginnen dan in de
      EPG aangegeven.
      4. Instellen van "favoriete zenders" niet mogelijk.
      5. Wanneer je b.v. een detective serie instelt , zoals b.v. "No Offence", dan worden alle programma's, welke de
      tag "Detective" dragen volgens de EPG, ingesteld als op te nemen programma.
      Maakt niet uit, welke zender het is. Hierdoor komen er opnames in de planning te staan, welke je helemaal niet
      wilt.
      6. Nergens kan ik vinden, wanneer Delta een nieuwe update van de software scheduled en wat deze update
      inhoud.

      Reageer


      • #18
        De helft is feedback en zijn geen bugs..
        Op alles wat feedback is, heb je al reactie gehad.
        Als je het forum in de gaten houdt, weet je wanneer er updates komen/zijn geweest met betrekking tot bugs en het toevoegen van functionaliteiten.

        Reageer


        • #19

          Reageer


          • #20
            Zoals je in het Topic kunt lezen is er een lijst gemaakt met daarin aangegeven wat in welk kwartaal komt.
            Als we meer weten dan dit, delen we dit graag met jullie.

            Reageer


            • #21
              Ik mis het WK voetbal in 4K/HDR in de roadmap voor dit jaar.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door wewa
                Ik mis het WK voetbal in 4K/HDR in de roadmap voor dit jaar.
                Ik denk dat Delta daarvoor de uitzendrechten niet heeft :8

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Marco77
                  Ik denk dat Delta daarvoor de uitzendrechten niet heeft :8
                  De NPO bezit volgens mij gewoon over de uitzendrechten van het WK 2018, daar wordt geen onderscheid gemaakt in kwaliteit, alleen heeft NPO nog geen plannen in het doorgeven van het 4K signaal aan kabelbedrijven.

                  In 2016 was er wel een 4K pilot met KPN IPTV en het EK Voetbal in Frankrijk, via de Vlaamse omroep VRT was het EK in 4K te zien

                  Reageer


                  • #24
                    Ik verwacht dat de VRT het wel gaat doorgeven in 4K/HDR. Dus hoop dat Delta dit signaal ook gaan aanbieden aan zijn klanten.

                    Reageer


                    • #25
                      Q3 - DIT android app,
                      voorziet deze nieuwe app ook het gebruik van pijltjes toetsen?

                      Ik sluit namelijk mijn tablet wel eens aan op de Tv i.c.m. een afstandsbediening maar de Delta tv app is niet te bedienen met de afstandsbediening

                      Reageer


                      • #26
                        Je verwacht gewoon te veel. Stel dat bij.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba
                          Je verwacht gewoon te veel. Stel dat bij.
                          Denk niet dat ik teveel verwacht. Het wordt met veel tamtam aangekondigd en in de praktijk loop je tegen een reeks
                          tekortkomingen aan, die niet meer van deze tijd zijn. Er is niet echt een mogelijkheid om dit aan te kaarten.
                          Betaal netjes mijn abonnement en verwacht daar dan ook iets voor terug.
                          De toezegging dat men er in de toekomst wel eens naar zal kijken, is m.i. niet meer van deze tijd.
                          Als consument mag je verwachten dat ze datgene leveren, waarvoor je je aangemeld hebt.
                          Wil je voortijdig met je contract stoppen, dan wordt je een boete opgelegd van de nog te lopen termijnen van het jaarcontract, in mijn geval dus 11 maanden.

                          Reageer


                          • #28
                            Ik denk dat Delta zich gewoon een beetje verslikt heeft in het product. Ik vind persoonlijk zolang een dienst niet goed werkt, dat Delta er ook niks maandelijks voor in rekening mag brengen.

                            Reageer


                            • #29

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door wewa
                                Ik denk dat Delta zich gewoon een beetje verslikt heeft in het product. Ik vind persoonlijk zolang een dienst niet goed werkt, dat Delta er ook niks maandelijks voor in rekening mag brengen.
                                Ik denk ook dat dat precies is waarom de Delta het eerste half jaar geen extra kosten in rekening brengt voor DIT.
                                Logischerwijs zal je wel gewoon je abonnementskosten moeten blijven betalen, daar je ook nog steeds op de oude digitale manier tv kan blijven kijken.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X