Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DELTA Interactieve TV Roadmap:

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    of Delta zich verslikt heeft, dat is moeilijk te beoordelen.
    maar men heeft doelbewust voor een bepaalde specificatie van de video-stream gekozen.
    en daardoor is de video-kwaliteit minder van coax-TV.

    Reageer


    • #32
      De video-kwaliteit is afhankelijk van de internet snelheid. De ontvanger werkt met een Adaptive Bitrate. De kwaliteit gaan we nog verder aan werken zeker zometeen met de 4K uitzendingen.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Ferry
        De video-kwaliteit is afhankelijk van de internet snelheid.
        dat geloof ik onmiddellijk
        maar een internet verbinding van 170 Mbps en een ontvanger, die met een utp-kabel verbonden is, moet toch de hoogste video-kwaliteit geven ??
        daar komt bij, dat nergens zichtbaar is, wat de specificatie van de stream is, waar op een bepaald moment naar wordt gekeken. zo kom je er bijv. nooit achter, wat het verschil tussen Wifi en bedraad zou zijn.

        Reageer


        • #34
          Klopt met 170Mbit of hoger en bekabeld zou je natuurlijk perfect beeld moeten hebben. Ik ga dit navragen of de bitrate verder naar boven kan met de streams.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door X.Lenting
            Oorspronkelijk gepost door wewa
            Ik denk dat Delta zich gewoon een beetje verslikt heeft in het product. Ik vind persoonlijk zolang een dienst niet goed werkt, dat Delta er ook niks maandelijks voor in rekening mag brengen.
            Ik denk ook dat dat precies is waarom de Delta het eerste half jaar geen extra kosten in rekening brengt voor DIT.
            Logischerwijs zal je wel gewoon je abonnementskosten moeten blijven betalen, daar je ook nog steeds op de oude digitale manier tv kan blijven kijken.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Stoneroos
              Delta asked Stoneroos to design and develop an innovative and eye-catching TV product for STB, iOS, Android and web. Making use of our OTT NOW! solution
              Aangezien Delta OTT NOW! heeft aangekocht kunnen we wel ongeveer dit verwachten van de iOS, Android and web apps van Q3: http://www.stoneroos.nl/ott-now/

              Het betreft een zogenaamd white label product, dat houd in dat de layout veranderd kan worden naar de stijl van Delta, en dat de back-end aangepast kan worden naar de infrastructuur van Delta (API's, DRM, servers, EPG. etc).

              Reageer


              • #37
                Hallo Ferry, ik heb mijn schoonmoeder van 89 nu aan de interactieve TV en dat gaat na enige gewenning nu goed. Mooie software, complimenten!
                Ik heb nog wel een vraag over de ondertiteling: ze hoort het niet meer zo goed en met name Vlaamse series op de Belgische TV kan ze niet zo goed volgen en ze was altijd gewend om de ondetiteling dan aan te zetten. Ik begrijp dat jullie daarmee bezig zijn, maar is er al een datum bekend wanneer die ondertiteling beschikbaar komt?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door robvantiel
                  Hallo Ferry, ik heb mijn schoonmoeder van 89 nu aan de interactieve TV en dat gaat na enige gewenning nu goed. Mooie software, complimenten!
                  Ik heb nog wel een vraag over de ondertiteling: ze hoort het niet meer zo goed en met name Vlaamse series op de Belgische TV kan ze niet zo goed volgen en ze was altijd gewend om de ondetiteling dan aan te zetten. Ik begrijp dat jullie daarmee bezig zijn, maar is er al een datum bekend wanneer die ondertiteling beschikbaar komt?
                  Er staat in de Roadmap dat dit in Kwartaal 1/Kwartaal 2 aan bod komt. Dat is wat we je nu kunnen meegeven.

                  Reageer


                  • #39
                    [/quote]

                    Reageer


                    • #40
                      topic
                      Hallo,
                      Ik heb een vraag op dit moment kun je alleen van 3 zenders tegelijkertijd de gids zien. Maar je kan ook maar per druk op de knop een zender verder zien. Als je dus snel zoveel mogelijk kanalen wilt zien wat er op tv is ben je een eeuwigheid bezig. Zeker omdat alle kanalen er ook tussen staan waar je geen abonnement op heb. Is het misschien mogelijk om dit aan te passen of de keuze aan de klant te geven m.b.t. meerdere mogelijkheden.
                      Bijvoorbeeld zenders onder elkaar met de gids naar rechts per 10 zenders?
                      Maar ook als je op een knop druk dat je dan ook weer per 10 voorruit of achteruit gaat.

                      Alvast bedankt voor de aandacht.
                      Groetjes
                      Jamie

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba
                        Je verwacht gewoon te veel. Stel dat bij.
                        Denk niet dat ik teveel verwacht. Het wordt met veel tamtam aangekondigd en in de praktijk loop je tegen een reeks
                        tekortkomingen aan, die niet meer van deze tijd zijn. Er is niet echt een mogelijkheid om dit aan te kaarten.
                        Betaal netjes mijn abonnement en verwacht daar dan ook iets voor terug.
                        De toezegging dat men er in de toekomst wel eens naar zal kijken, is m.i. niet meer van deze tijd.
                        Als consument mag je verwachten dat ze datgene leveren, waarvoor je je aangemeld hebt.
                        Wil je voortijdig met je contract stoppen, dan wordt je een boete opgelegd van de nog te lopen termijnen van het jaarcontract, in mijn geval dus 11 maanden.
                        Ik vind dat je met sommige argumenten zeker een punt hebt, zeker als je betalend DIT gebruiker bent. Ik gebruik zelf sinds vorig jaar DIT als lid van het test-team. Er zitten nog legio bugs in het product. Sommige al vanaf het begin. Ik snapte dan ook niet dat Delta het product al ging aanbieden aan de klanten, terwijl het naar mijn mening nog niet klaar is.

                        Reageer


                        • #42
                          Dank je wel voor deze reactie, waaruit blijkt dat ik niet alleen sta in mijn bevindingen m.b.t. dit product.

                          Reageer


                          • #43
                            De mensen die geen problemen hebben, melden dat niet.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba
                              De mensen die geen problemen hebben, melden dat niet.
                              ik heb de indruk - maar kan dat niet hard maken - dat mensen met een eigen router en een modem dat in bridge staat, minder problemen hebben.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door fred44nl
                                Oorspronkelijk gepost door Koeba
                                De mensen die geen problemen hebben, melden dat niet.
                                ik heb de indruk - maar kan dat niet hard maken - dat mensen met een eigen router en een modem dat in bridge staat, minder problemen hebben.
                                Mijn modem staat in Bridge. Ik gebruik een ASUS RT-AC68U als router, en gebruik overal hoogwaardige netwerkkabel (1Gbit), maar ik ben niet helemaal tevreden over DIT. De rest van mijn netwerk draait als een zonnetje. Sinds aanvang van de test-periode zijn diverse zaken aangedragen, waarvan vele zijn opgelost, maar waarvan er nog zeker een aantal niet opgelost zijn. Sommige betalende DIT klanten lopen nu ook tegen die zaken aan, en ik vind dat Delta soepel moet zijn tegen die klanten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X