M.a.w. "De klant mag wel maandelijks betalen, dit is een zekerheid", maar informatie over op te lossen bugs wordt achterwege gelaten om teleurstellingen te voorkomen.
Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.
Het is al een teleurstelling op zich, dat er zoveel "zogenaamde" bugs in het produkt van Delta zitten.
Heb al deze zogenaamde bugs al in eerdere communicaties bekend gemaakt, zowel bij het Forum als bij Delta, maar
weet nog steeds niet wanneer dit opgelost wordt.
De opmerking "Het heeft onze aandacht", zegt niets en laat de klant maar bungelen in onwetendheid.
Kun jij aangeven welke bugs jij nog ervaart?
Reageer