Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dieptepunt forum is oficieel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Ik zou het zeer onverstandig van Zeelandnet vinden, àls ze hier al aan dachten, om een medeforummer (wie dan ook) een moderator-functie (welke dan ook) te geven.

    Reageer


    • #32
      Misschien verbeeld ik het me, maar het lijkt erop dat de meest recente spamberichten al verwijderd zijn
      Laatst bewerkt door anomaly; 26 Feb 2024, 14:09.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
        Misschien verbeeld ik het me, maar het lijkt erop dat de meest recente spamberichten al verwijderd zijn
        Veel nieuwe wel ja, behalve het chatgpt topic en het 2e bericht daar.

        En ik bijf ze gewoon melden.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Ik zou het zeer onverstandig van Zeelandnet vinden, àls ze hier al aan dachten, om een medeforummer (wie dan ook) een moderator-functie (welke dan ook) te geven.
          Nuance, het kan natuurlijk wel, zie Tweakers, maar sommigen kunnen die verantwoordelijkheid gewoon niet aan.

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Dit was het oude (InSided) forum nog in 2015

            http://archive.today/JlHRS

            Zag er een stuk vriendelijker uit, toen hadden we moderator Frans nog die de boel strak en kort hield.
            Dank je wel!

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

              Dank je wel!
              Is that you Frans, is this me?

              Reageer


              • #37
                Het is al weer een lange tijd geleden dat Zeelandnet meldde dat er veranderingen zouden komen op dit forum.
                Men is zeker weer ingedommeld?
                Dit gaat vast gebeuren als Pasen en Pinksteren op 1 dag valt.

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                  Is that you Frans, is this me?
                  That be me, yes. Het is nog steeds veel beloven en weinig waarmaken bij Delta. Een patroon wat ik al jaren zie, ook toen ik er nog werkte. Komen ze weer met een "roadmap" en stellen ze weer iemand anders aan als "social media manager" maar in de praktijk gebeurt er vrijwel niks, behalve wel heel makkelijke vragen beantwoorden. Ik heb wel een glasaansluiting van Delta maar neem m'n internet lekker af bij Odido.

                  Reageer


                  • #39
                    Of het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                      Of het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.
                      Dat valt niet "te bezien" want ik heb daar al ruimschoots ervaring mee (mobiel / DSL). Als je even zonder internet zit krijg je zonder zeuren direct een voucher voor een week unlimited mobiel internetten. Heb er zeker al 6 gehad. Dat geeft aan dat er wel wat fout is gegaan maar dat ze ook hun best doen om het goed te maken.

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                        Dat valt niet "te bezien" want ik heb daar al ruimschoots ervaring mee (mobiel / DSL). Als je even zonder internet zit krijg je zonder zeuren direct een voucher voor een week unlimited mobiel internetten. Heb er zeker al 6 gehad. Dat geeft aan dat er wel wat fout is gegaan maar dat ze ook hun best doen om het goed te maken.
                        Gelukkig heb je een positie ervaring, alhoewel ik 6 vouchers ook niet echt hoopvol vind. Je hoeft overigens maar even te googelen op “Odido problemen” en ook hun eigen forum staat vol met negatieve bevindingen.
                        Zelf heb ik een kennis die overgestapt is naar Odido glasvezel, monteur kwam maar het lukte niet om de verbindingen te maken. Nu twee weken verder is dat nogsteeds niet gelukt.De site gaf gewoon keurig aan dat er glasvezel mogelijk was op zijn adres.

                        Het gaat mij niet om een welles nietes kwestie, ik wil alleen maar zeggen dat er bij iedere provider zaken mis kunnen gaan en dat het gras aan de overkant echt niet groener is. Wel lees je over de ene provider relatief meer klachten dan over de andere en Odido zit wat dat betreft aan de verkeerde kant van de streep. Hun spotjes en reclame uitingen zagen er zo veel belovend uit.”Een provider die het allemaal anders ging doen, meer klantgericht”.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                          Gelukkig heb je een positie ervaring, alhoewel ik 6 vouchers ook niet echt hoopvol vind. Je hoeft overigens maar even te googelen op “Odido problemen” en ook hun eigen forum staat vol met negatieve bevindingen.
                          Zelf heb ik een kennis die overgestapt is naar Odido glasvezel, monteur kwam maar het lukte niet om de verbindingen te maken. Nu twee weken verder is dat nogsteeds niet gelukt.De site gaf gewoon keurig aan dat er glasvezel mogelijk was op zijn adres.

                          Het gaat mij niet om een welles nietes kwestie, ik wil alleen maar zeggen dat er bij iedere provider zaken mis kunnen gaan en dat het gras aan de overkant echt niet groener is. Wel lees je over de ene provider relatief meer klachten dan over de andere en Odido zit wat dat betreft aan de verkeerde kant van de streep. Hun spotjes en reclame uitingen zagen er zo veel belovend uit.”Een provider die het allemaal anders ging doen, meer klantgericht”.
                          Ik zit in elk geval bij de provider met het snelste glasvezelnetwerk van Nederland, en dat bevalt heel erg goed.
                          Ja, daar gebeurt ook wel eens iets, en meestal zie je de negatieve dingen juist op fora's. De 99 van de 100 x dat het goed gaat lees je niet.
                          En in mijn ervaring: mocht er iets fout gaan, dan krijg je meestal een ruime compensatie.

                          Reageer


                          • #43
                            Mijn grootste frustratie bij Delta/Caiway is niet zozeer de kwaliteit van het product (werkt het dan werkt het goed), maar de hele backoffice. Helpdesk zijn zeer ondeskundig, reuze vriendelijk maar hulp is daar ver te zoeken. Het hele administratieve gebeuren is een groot drama. Ze maken sommige producten zo ingewikkeld met onduidelijke kortingen dat ze zelf door de bomen het bos niet meer zien.
                            Recent een mobiel abonnement verlengt voor 2 jaar. Gratis dit, gratis dat, korting hier, korting daar. Je kunt er op wachten. De gratis aanbieding waren ze vergeten, de korting gedeeltelijk toegekend. Het wordt wel opgelost maar 2 tot 3 telefoontjes met discussies moet je zeker plegen. Wat later een 2e abonnement verlengd en ja hoor de afspraak was goed alleen het kontrakt niet. Was een euro duurder dan de aanbieding. Niet veel maar toch….. Het vreemde was dat er ook nergens een kontrakt voor die prijs werd aangeboden. Bellen en dan krijg je te horen “wij weten niet wat er is aangeboden door de betreffende medewerker”. Grrrrrr, er bestaat geen product voor die prijs.
                            nu wil ik wat aanpassen voor mijn vaste telefoon. Inloggen in MijnCaiway en tot mijn verbazing zie ik dat ik geen producten afneem. Dit is al weken zo, krijg wel trouw een rekening. Ik geef het maar op.

                            Aanvulling om on-topic te blijven.
                            in het kader van dit forum past het helemaal hoe slordig het hele administratieve apparaat is. De focus ligt kennelijk alleen op verkoop, alles wat daarna komt lijkt niet interessant. Hoe verzin je het om officieel op je site een verwijzing te plaatsen naar dit forum als zijnde een serviceforum zonder dat je daar zelf ook maar enige moeite insteekt. Dit is dus hoe Delta omgaat met haar klanten…….. vooral niet te serieus nemen.
                            Laatst bewerkt door Caiway55; 1 Mar 2024, 09:39.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                              Of het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.
                              Dat is toch de makke van elk forum als dit; als je hier een kwartiertje leest zou je zomaar kunnen denken dat Delta een absolute baggertoko is. Tot je https://forum.kpn.com/ en https://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/4, het Odido-forum etc. leest. Dan besef je dat elke provider issues heeft.

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                                Dat valt niet "te bezien" want ik heb daar al ruimschoots ervaring mee (mobiel / DSL). Als je even zonder internet zit krijg je zonder zeuren direct een voucher voor een week unlimited mobiel internetten. Heb er zeker al 6 gehad. Dat geeft aan dat er wel wat fout is gegaan maar dat ze ook hun best doen om het goed te maken.
                                Hoe weten wij dan dat Delta *niet* zijn best doet? (Hint: Dat wèten we niet, dat nemen we aan)

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X