Ik zou het zeer onverstandig van Zeelandnet vinden, àls ze hier al aan dachten, om een medeforummer (wie dan ook) een moderator-functie (welke dan ook) te geven.
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Dieptepunt forum is oficieel
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtMisschien verbeeld ik het me, maar het lijkt erop dat de meest recente spamberichten al verwijderd zijn
En ik bijf ze gewoon melden.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk berichtIk zou het zeer onverstandig van Zeelandnet vinden, àls ze hier al aan dachten, om een medeforummer (wie dan ook) een moderator-functie (welke dan ook) te geven.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtDit was het oude (InSided) forum nog in 2015
http://archive.today/JlHRS
Zag er een stuk vriendelijker uit, toen hadden we moderator Frans nog die de boel strak en kort hield.
- 1 Like
Reageer
-
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Is that you Frans, is this me?
- 2 Likes
Reageer
-
Of het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtOf het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Dat valt niet "te bezien" want ik heb daar al ruimschoots ervaring mee (mobiel / DSL). Als je even zonder internet zit krijg je zonder zeuren direct een voucher voor een week unlimited mobiel internetten. Heb er zeker al 6 gehad. Dat geeft aan dat er wel wat fout is gegaan maar dat ze ook hun best doen om het goed te maken.
Zelf heb ik een kennis die overgestapt is naar Odido glasvezel, monteur kwam maar het lukte niet om de verbindingen te maken. Nu twee weken verder is dat nogsteeds niet gelukt.De site gaf gewoon keurig aan dat er glasvezel mogelijk was op zijn adres.
Het gaat mij niet om een welles nietes kwestie, ik wil alleen maar zeggen dat er bij iedere provider zaken mis kunnen gaan en dat het gras aan de overkant echt niet groener is. Wel lees je over de ene provider relatief meer klachten dan over de andere en Odido zit wat dat betreft aan de verkeerde kant van de streep. Hun spotjes en reclame uitingen zagen er zo veel belovend uit.”Een provider die het allemaal anders ging doen, meer klantgericht”.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
Gelukkig heb je een positie ervaring, alhoewel ik 6 vouchers ook niet echt hoopvol vind. Je hoeft overigens maar even te googelen op “Odido problemen” en ook hun eigen forum staat vol met negatieve bevindingen.
Zelf heb ik een kennis die overgestapt is naar Odido glasvezel, monteur kwam maar het lukte niet om de verbindingen te maken. Nu twee weken verder is dat nogsteeds niet gelukt.De site gaf gewoon keurig aan dat er glasvezel mogelijk was op zijn adres.
Het gaat mij niet om een welles nietes kwestie, ik wil alleen maar zeggen dat er bij iedere provider zaken mis kunnen gaan en dat het gras aan de overkant echt niet groener is. Wel lees je over de ene provider relatief meer klachten dan over de andere en Odido zit wat dat betreft aan de verkeerde kant van de streep. Hun spotjes en reclame uitingen zagen er zo veel belovend uit.”Een provider die het allemaal anders ging doen, meer klantgericht”.
Ja, daar gebeurt ook wel eens iets, en meestal zie je de negatieve dingen juist op fora's. De 99 van de 100 x dat het goed gaat lees je niet.
En in mijn ervaring: mocht er iets fout gaan, dan krijg je meestal een ruime compensatie.
Reageer
-
Mijn grootste frustratie bij Delta/Caiway is niet zozeer de kwaliteit van het product (werkt het dan werkt het goed), maar de hele backoffice. Helpdesk zijn zeer ondeskundig, reuze vriendelijk maar hulp is daar ver te zoeken. Het hele administratieve gebeuren is een groot drama. Ze maken sommige producten zo ingewikkeld met onduidelijke kortingen dat ze zelf door de bomen het bos niet meer zien.
Recent een mobiel abonnement verlengt voor 2 jaar. Gratis dit, gratis dat, korting hier, korting daar. Je kunt er op wachten. De gratis aanbieding waren ze vergeten, de korting gedeeltelijk toegekend. Het wordt wel opgelost maar 2 tot 3 telefoontjes met discussies moet je zeker plegen. Wat later een 2e abonnement verlengd en ja hoor de afspraak was goed alleen het kontrakt niet. Was een euro duurder dan de aanbieding. Niet veel maar toch….. Het vreemde was dat er ook nergens een kontrakt voor die prijs werd aangeboden. Bellen en dan krijg je te horen “wij weten niet wat er is aangeboden door de betreffende medewerker”. Grrrrrr, er bestaat geen product voor die prijs.
nu wil ik wat aanpassen voor mijn vaste telefoon. Inloggen in MijnCaiway en tot mijn verbazing zie ik dat ik geen producten afneem. Dit is al weken zo, krijg wel trouw een rekening. Ik geef het maar op.
Aanvulling om on-topic te blijven.
in het kader van dit forum past het helemaal hoe slordig het hele administratieve apparaat is. De focus ligt kennelijk alleen op verkoop, alles wat daarna komt lijkt niet interessant. Hoe verzin je het om officieel op je site een verwijzing te plaatsen naar dit forum als zijnde een serviceforum zonder dat je daar zelf ook maar enige moeite insteekt. Dit is dus hoe Delta omgaat met haar klanten…….. vooral niet te serieus nemen.Laatst bewerkt door Caiway55; 1 Mar 2024, 09:39.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk berichtOf het bij Odido zoveel beter is valt ook nog te bezien. Inmiddels ken ik ook daar de verhalen dat mensen weken op internet zitten te wachten en ze aan het lijntje worden gehouden met de mogelijkheid om een hotspot via de telefoon te gebruiken. Ook daar worden afspraken niet nagekomen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht
Dat valt niet "te bezien" want ik heb daar al ruimschoots ervaring mee (mobiel / DSL). Als je even zonder internet zit krijg je zonder zeuren direct een voucher voor een week unlimited mobiel internetten. Heb er zeker al 6 gehad. Dat geeft aan dat er wel wat fout is gegaan maar dat ze ook hun best doen om het goed te maken.(Hint: Dat wèten we niet, dat nemen we aan)
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer