Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dieptepunt forum is oficieel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Heb een mail over het forum gestuurd aan de directeur van DFN, Marco Visser; zijn reactie:
    Dank voor signaal. Ik zal daar eens naar laten kijken.

    Reageer


    • #62
      Koeba dat blijft lastig, iemand hoog in de boom gaan vragen... Ik vind met jou dat een een nieuw goed forum of een community zou moeten komen dat goed wordt beheerd. Neemt niet weg dat dit forum zijn nut ook bewijst. Overigens lijkt er al iets in de maak te zijn nu op Tweakers Deltamedewerkers zijn weggejaagd door de wijze waarop forumbeheer daar bezig is. Het kan verkeren.... Daar is namelijk wel streng forumbeheer, maar spelen andere zaken kennelijk ook een rol.

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Klopt. En slechts enkele zijn aangepakt om vervolgens weer te zeurkouzen onder een ander account. En AI? Nee, die is een vervelia die elke ochtend niets te doen heeft en bewust onzin plaatst.
        Dit inkoppertje kon ik niet voorbij laten gaan: "It takes one to know one".
        En een nieuw forum? Ach het hangt niet alleen van moderatie af hé, dit forum is daar wel een bewijs van; zelfs zonder moderatie wil het maar niet gezelliger en onderhoudender worden. Ooow wacht....
        Laatst bewerkt door spunsjketa; 2 weken geleden.

        Reageer


        • #64
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Overigens lijkt er al iets in de maak te zijn nu op Tweakers Deltamedewerkers zijn weggejaagd door de wijze waarop forumbeheer daar bezig is. Het kan verkeren.... Daar is namelijk wel streng forumbeheer, maar spelen andere zaken kennelijk ook een rol.
          Hup...onze meesterstoker gooit weer eens een insinuerend balletje op.....🤢🤔
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X