Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Dieptepunt forum is oficieel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Whahahahahahahaha en dat is dan weer slim van ze

    In ieder geval dank aan degene die nu de vleugels van Angel17 heeft gekortwiekt.

    Reageer


    • #17
      kom op we gaan gewoon door hoor.....laten we het nu niet opgeven zeg!!!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht
        kom op we gaan gewoon door hoor.....laten we het nu niet opgeven zeg!!!
        Juist, de goede personen helpen elkaar en de slechte gewoon negeren...

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Als je het een beetje gevolgd had, dan had je kunnen lezen dat niet de spambots het probleem zijn, maar hoe daar door de forumbazen op gereageerd wordt... of liever niet op gereageerd wordt.
          Waarom meteen 'Als je het een beetje gevolgd had...'? Ik lees echt wel wat er staat hoor, het is niet nodig om daar zo op te reageren. Ik vind zelfs je druk maken over mods die niet reageren er te veel aan, niet in het minst omdat er geen mods 'zijn' maar 1 of 2 goedwillende werknemers die het er voor zover wij weten een beetje half bij moeten doen. We hebben het simpelweg te doen met een legacy-forum dat, om echt een begin van een serviceforum te worden, goed zal moeten kijken naar het KPN-forum en er zal door Delta/EQT geïnvesteerd moeten worden in dedicated webcare medewerkers en 'echte' forum software. Delta zelf zal dat wellicht graag doen, maar wat zegt de eigenaar; EQT? anomaly: No offence intended (Ik heb mijn Engelse zondag, geloof ik...)
          Laatst bewerkt door Koeba; 11 Feb 2024, 14:41.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht

            Juist, de goede personen helpen elkaar en de slechte gewoon negeren...
            Yep, mijn voornemen voor 24 ook: Alleen nog reageren op anderen die ook serieus reageren. Zal soms lastig zijn, met de onzin die soms verkondigd wordt, maar streven is leven!

            Reageer


            • #21
              Dit was het oude (InSided) forum nog in 2015

              http://archive.today/JlHRS

              Zag er een stuk vriendelijker uit, toen hadden we moderator Frans nog die de boel strak en kort hield.

              Reageer


              • #22
                Wat ik/we hard mis(sen) op verschillende issues, is onderstaand zinnetje:

                "Geen discussiewaarde, daarom slotje."

                (geleend van tweakers)
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #23
                  Vandaag weer al vijf spam berichten waaraan niks gedaan word

                  Reageer


                  • #24
                    Ik zag het ook weer (of nog steeds)
                    Als ze bij Zeelandnet elke werkdag 's morgens bij een bakje voorweechtbeginnenkoffie even die posts verwijderen....
                    Hoe moeilijk kan het zijn? Je pikt ze er zo tussenuit.


                    Even aanvullen: ik heb ze niet meer gemeld.
                    Laatst bewerkt door anomaly; 26 Feb 2024, 11:32.

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                      Ik zag het ook weer (of nog steeds)
                      Als ze bij Zeelandnet elke werkdag 's morgens bij een bakje voorweechtbeginnenkoffie even die posts verwijderen....
                      Hoe moeilijk kan het zijn? Je pikt ze er zo tussenuit.


                      Even aanvullen: ik heb ze niet meer gemeld.
                      Ik wel en ik biedt me bij deze aan als backup moderator.
                      En ik ben er ook senang mee wanneer iemand anders daar voor wordt aangewezen.

                      Reageer


                      • #26
                        Gezien mogelijke partijdigheid mag een moderator niet actief deelnemen aan het forum. 🫣

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Gezien mogelijke partijdigheid mag een moderator niet actief deelnemen aan het forum. 🫣
                          Het verwijderen van spamberichten zoals hier benoemd zie ik geen partijdigheid in, dat zijn spambots.

                          Reageer


                          • #28
                            Dan wordt het dus een moderator met een beperkte rol. Benieuwd hoe zoiets in de praktijk zou werken. Ik denk dat het niet gaat werken.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Het verwijderen van spamberichten zoals hier benoemd zie ik geen partijdigheid in, dat zijn spambots.
                              Ik denk dat u wel genoeg te doen heeft met de rapporteer berichten hier op dit forum En laat dit dan een[ On ] afhankelijk iemand zijn , en geen waarzegger die er van de 10 keer negen keer naast zit

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                                Ik wel en ik biedt me bij deze aan als backup moderator.
                                En ik ben er ook senang mee wanneer iemand anders daar voor wordt aangewezen.
                                Als je alleen spam kon verwijderen, alla, maar een mod kan ook berichten van anderen aanpassen en verwijderen en dat vertrouw ik je niet toe, gezien je geschiedenis hier en op tweakers.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X