Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ongewenste bejegening, gedrag, 'Elkaar de maat nemen'

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ongewenste bejegening, gedrag, 'Elkaar de maat nemen'

    Om het gedoe beetje uit elkaar te houden een topic om elkaar aan te spreken bij al dan niet vermeende ongewenste posts, vervelend gedrag in andere topics.

    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
    Kan je svp stoppen met op de man spelen en alleen inhoudelijk discussiëren. Reageer normaal en op de inhoud, maar stop met iedereen de maat te nemen.
    Bijzondere oproep van de man die dit gedrag hier zowat heeft uitgevonden. Kom op Bordewolf! Je bent beter dan dit.
    Laatst bewerkt door Koeba; 17 Aug 2023, 12:57.

  • #2
    Nu maar hopen dat Vincent_Zeelandnet, Jeroen mee lezen: Een oproep om de bijdragen van Do60 na te lezen en de scheldpartijen te verwijderen of er minimaal iets van te zeggen. Het begint een beetje uit de hand te lopen met 'm.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rippertje
      Geheel me eens , het verstandelijke vermogen op een kinderdagverblijf ligt meestal hoger !!!!!!!!!
      Hopsa, daar gaan we weer. Dat bedoel ik dus niet. Gewoon normaal tegen elkaar doen. Dus niet over kinderdagverblijven!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Om het gedoe beetje uit elkaar te houden een topic om elkaar aan te spreken bij al dan niet vermeende ongewenste posts, vervelend gedrag in andere topics.

        Bijzondere oproep van de man die dit gedrag hier zowat heeft uitgevonden. Kom op Bordewolf! Je bent beter dan dit.
        Ik doe wat de webmaster heeft opgedragen en blokkeer degene die ik wil negeren. Dus zo bijzonder was mijn oproep niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Ik doe wat de webmaster heeft opgedragen en blokkeer degene die ik wil negeren. Dus zo bijzonder was mijn oproep niet.
          Ik kan me niet voorstellen dat dat een opdracht was. Je hebt het wel zo opgevat blijkbaar.

          Reageer


          • #6
            https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ntopic-blijven

            Volgens mij moet je de reactie van de webmaster in dit topic nogmaals lezen.
            Volgens mij voldoende duidelijk.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              https://www.zeelandnet.nl/forum/over...ntopic-blijven

              Volgens mij moet je de reactie van de webmaster in dit topic nogmaals lezen.
              Volgens mij voldoende duidelijk.
              Volgens jou. Probeer dat er bij te denken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Volgens jou. Probeer dat er bij te denken.
                Geen reden toe. De reactie van de webmaster en hoe te handelen is is volkomen helder.

                Reageer


                • #9
                  Bordewolf heeft niet alleen het anderen bejegen hier uitgevonden met zijn wijzend vingertje naar een ander.

                  Zijn gedram heeft ook al menig ban veroorzaakt.
                  Toch daar dat moderatoren dat doen op verzoek van slechts één persoon.

                  Reageer


                  • #10
                    Ondanks de waarschijnlijk goede bedoelingen, lijkt mij dit de onrust eerder in de hand te werken. Vandaar dat ik dit topic dan ook sluit.

                    Ter aanvulling:
                    Voor diegene die zich aangesproken voelen bij dit topic; we lezen inderdaad globaal mee, een tijdelijke/ permanente ban komt vanzelf voorbij als mensen op deze manier blijven reageren.
                    Net als Jeroen al aangegeven heeft in andere topics, we zullen eerder acteren op zelf gevonden items dan dat een enkele gebruiker iemand anders steeds meld.
                    Laatst bewerkt door Vincent_Zeelandnet; 17 Aug 2023, 14:07.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X