Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw glasvezelmodem DELTA ?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
    Voor zover ik weet is die nog niet eens in produktie genomen maar was het een plan.
    Dat is wel vreemd voor een model waar Delta de gebruikershandleiding al klaar voor heeft liggen en men al een foto heeft van een geproduceerd model.

Ik lees langzaam de gekste dingen hier. Een copyrightlabel van een website dat aangeeft hoe oud een modem is, en nu weer een quote die door niets onderbouwd wordt.

Volgens mij is de enige accurate info van Driepinter.

Reageer

Het copyright verhaal van mij kan helemaal fout zijn, ik geeft alleen aan dat het mij opvalt dat deze pagina 2020 aangeeft en de rest 2018-2022. Komt mij over als dat deze pagina-info over 2020 gaat.
      Ook blijft ik het vreemd vinden dat er een vermoeden uitgesproken wordt in het begin om na mijn opmerking ineens met een handleiding van Delta als bewijs te komen.

Maar nogmaals, prima wanneer Delta met ontwikkelingen komt.
      Vind overigens het artikel van tweakers over de ontwikkelingen heel wat leuker. Bewijst maar weer eens dat die hoge snelheden helemaal niet zo interessant zijn voor de gewone gebruiker.
      Mijn oproep is om gewoon met een eerlijk product, tegen een normale prijs, te komen en maak de consument niet gek met het maar steeds ophogen van de snelheid.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Het copyright verhaal van mij kan helemaal fout zijn, ik geeft alleen aan dat het mij opvalt dat deze pagina 2020 aangeeft en de rest 2018-2022. Komt mij over als dat deze pagina-info over 2020 gaat.
        Ook blijft ik het vreemd vinden dat er een vermoeden uitgesproken wordt in het begin om na mijn opmerking ineens met een handleiding van Delta als bewijs te komen.

Maar nogmaals, prima wanneer Delta met ontwikkelingen komt.
        Vind overigens het artikel van tweakers over de ontwikkelingen heel wat leuker. Bewijst maar weer eens dat die hoge snelheden helemaal niet zo interessant zijn voor de gewone gebruiker.
        Mijn oproep is om gewoon met een eerlijk product, tegen een normale prijs, te komen en maak de consument niet gek met het maar steeds ophogen van de snelheid.
        Een beetje gezin waarin de een thuiswerkt en afhankelijk is van een goede verbinding, de andere een zware game download of speelt online en weer een ander ook een goede verbinding moet hebben... Dan kan het interessant zijn dat ieder zin eigen 1 Gbps heeft. Dan nog ben ik het eens dat het wel overkill is. Maar met veel apparaten kun je wel je Wifi aansturen op 1 poort van 1 Gbps, nog een poort gebruiken dedicated en nog een poort met een switch voor andere apparaten.

Het ligt alleen wel aan de behoefte die je hebt.

Reageer

Het bewuste artikel wel gelezen?
          Daar staat wat er zo gemiddeld gebeurt in een gezin en dat is heeeeeeeel ver van de 1 Gbps..

Reageer

Het bewuste artikel wel gelezen?
            Daar staat wat er zo gemiddeld gebeurt in een gezin en dat is heeeeeeeel ver van de 1 Gbps..
            Online games
            games downloaden
            Teams gebruik met 20 man online met camera aan
            Thuiswerkverbindingen
            Netflix
            etc etc

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus

In een gemiddeld gezin...????
              En los van het gemiddelde gezin zie ik nog weinig reden voor de absurde snelheden.

Reageer

En los van het gemiddelde gezin zie ik nog weinig reden voor de absurde snelheden.
                Laten me dit even zeggen: lees mijn eerste posts terug en ik geef je dus deels gelijk.

Reageer

Het gaat mij niet om het gelijk, het gaat mij om het feit dat ik bang ben dat heel veel gezinnen domweg een te duur internet hebben omdat dat zo nodig zou moeten. Eerst maakte Delta nog reclame voor hun geweldig 1gpbs internet, dan is het 2Gbps en straks worden we doodgegooid met 5 Gbps. Dit is wat mensen zien en dus denken nodig te hebben.
                  Wanneer ik bij Delta dan ook nog eens leest dat 80% van de nieuwe abonnees voor 1Gbps kiezen dan klopt er domweg iets niet.

Ik hoop echt dat er hier mensen zijn die ook nog eens kritisch naar hun eigen abonnement kijken. Zeker met het laagste abonnement van Delta heb je meer dan genoeg snelheid. Heb je een jaarabonnement waarbij je uiteraard de hogere snelheid kiest wanneer je hetzelfde bedrag betaalt als een trager internet, pas dit dan aan na dat jaar. Het scheelt je gewoon iedere maand 7,50 bij de huidige tarieven.

Reageer

Het gaat mij niet om het gelijk, het gaat mij om het feit dat ik bang ben dat heel veel gezinnen domweg een te duur internet hebben omdat dat zo nodig zou moeten. Eerst maakte Delta nog reclame voor hun geweldig 1gpbs internet, dan is het 2Gbps en straks worden we doodgegooid met 5 Gbps. Dit is wat mensen zien en dus denken nodig te hebben.
                    Wanneer ik bij Delta dan ook nog eens leest dat 80% van de nieuwe abonnees voor 1Gbps kiezen dan klopt er domweg iets niet.

Ik hoop echt dat er hier mensen zijn die ook nog eens kritisch naar hun eigen abonnement kijken. Zeker met het laagste abonnement van Delta heb je meer dan genoeg snelheid. Heb je een jaarabonnement waarbij je uiteraard de hogere snelheid kiest wanneer je hetzelfde bedrag betaalt als een trager internet, pas dit dan aan na dat jaar. Het scheelt je gewoon iedere maand 7,50 bij de huidige tarieven.
                    Het klopt wel. Delta heeft goede kortingsacties waarbij je voor 1Gbps net zo veel betaals als 150Mbits. Waarom dan niet voor 1 Gbps kiezen?
                    En de 1 Gbps is behoorlijk goedkoper dan Ziggo bijvoorbeeld met lagere snelheden. Delta heeft zijn abonnementen ook fors in prijs verlaagd en dat kan zo maar weer gebeuren nu de standaarden wijzigen.

Reageer

Je leest ook niet echt hè.
                      Uiteraard kies je snel voor 1 Gbps omdat dat dezelfde prijs heeft als 150mb. Na een jaa4 zullen de meeste mensen dit gewoon laten doorlopen en daar zit nu juist mijn probleem. Je wordt richting de 1 Gbps “gedwongen” en vervolgens blijf je daar hangen. Dit betekent dat je daarna teveel betaald omdat je het (meestal) niet nodig hebt. Vervolgens gaat dit bedrag jaarlijks procentueel omhoog en dat gaat maar door.
                      Kom nu niet met je verhaal dat je elk jaar opnieuw een jaarcontract afsluit. De meeste mensen doen dat niet of sterker nog lukt het niet. Ik kreeg een mooie korting omdat ik al jaren lid was, maar dat was het dan ook wel. Daarna lukte het niet meer en ben toen naar de lagere snelheid gegaan.

Reageer

Je leest ook niet echt hè.
                        Uiteraard kies je snel voor 1 Gbps omdat dat dezelfde prijs heeft als 150mb. Na een jaa4 zullen de meeste mensen dit gewoon laten doorlopen en daar zit nu juist mijn probleem. Je wordt richting de 1 Gbps “gedwongen” en vervolgens blijf je daar hangen. Dit betekent dat je daarna teveel betaald omdat je het (meestal) niet nodig hebt. Vervolgens gaat dit bedrag jaarlijks procentueel omhoog en dat gaat maar door.
                        Kom nu niet met je verhaal dat je elk jaar opnieuw een jaarcontract afsluit. De meeste mensen doen dat niet of sterker nog lukt het niet. Ik kreeg een mooie korting omdat ik al jaren lid was, maar dat was het dan ook wel. Daarna lukte het niet meer en ben toen naar de lagere snelheid gegaan.
                        Dat is toch vreemd, na een jaar kan je binnen het flexpakket gemakkelijk switchen. En ja, gewoon bellen voor een nieuw jaarcontract loont.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat is toch vreemd, na een jaar kan je binnen het flexpakket gemakkelijk switchen. En ja, gewoon bellen voor een nieuw jaarcontract loont.
                          En ik maar denken dat dit topic over een "nieuw glasvezelmodem DELTA" gaat...

Maar er wordt weer afgedwaald....zoals zo vaak. Jammer.

Reageer

Het gaat mij niet om het gelijk
                            Nee bij jou niet. Maar het spel staat weer op de wagen en nu ben jij het leuke speeltje. Bij hem gaat het daar juist om. Hij is helemaal niet bezig met een gesprek met jou, hij is bezig met zichzelf te kietelen door met jou zijn spel te spelen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

Nee bij jou niet. Maar het spel staat weer op de wagen en nu ben jij het leuke speeltje. Bij hem gaat het daar juist om. Hij is helemaal niet bezig met een gesprek met jou, hij is bezig met zichzelf te kietelen door met jou zijn spel te spelen.
                              Ach, gun hem zijn pleziertje. Opvallend is dat hij erg slecht kan lezen en vervolgens met allerlei niet terzake doende informatie op de proppen komt (bijvoorbeeld een abonnement bij Ziggo) en daarmee dus niet echt inhoudelijk reageert. Maar prima, iedereen zijn lol.

Reageer

Ach, gun hem zijn pleziertje. Opvallend is dat hij erg slecht kan lezen en vervolgens met allerlei niet terzake doende informatie op de proppen komt (bijvoorbeeld een abonnement bij Ziggo) en daarmee dus niet echt inhoudelijk reageert. Maar prima, iedereen zijn lol.
                                In dat geval gun ik jou het pleziertje, ik ben niet begonnen over de snelheden. maar het is een discussieforum, van wie mogen we niet iets uitwaaieren?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X