Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw glasvezelmodem DELTA ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Wederom geen inhoudelijke reactie maar een blabla verhaal. Laten we maar stoppen.

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Kom nu niet met je verhaal dat je elk jaar opnieuw een jaarcontract afsluit. De meeste mensen doen dat niet of sterker nog lukt het niet. Ik kreeg een mooie korting omdat ik al jaren lid was, maar dat was het dan ook wel. Daarna lukte het niet meer en ben toen naar de lagere snelheid gegaan.
      Ik ben de laatste om Bor te verdedigen maar elk jaar overstappen is niet vreemd en gebeurt erg vaak. Meer dan een chat of een telefoontje of check op internetten.nl is het bij mij al 15 jaar niet geweest. Niet groter maken dan het is.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Een beetje gezin waarin de een thuiswerkt en afhankelijk is van een goede verbinding, de andere een zware game download of speelt online en weer een ander ook een goede verbinding moet hebben... Dan kan het interessant zijn dat ieder zin eigen 1 Gbps heeft. Dan nog ben ik het eens dat het wel overkill is. Maar met veel apparaten kun je wel je Wifi aansturen op 1 poort van 1 Gbps, nog een poort gebruiken dedicated en nog een poort met een switch voor andere apparaten.

        Het ligt alleen wel aan de behoefte die je hebt.
        .......wié begon met deze verhandeling als reactie op een terloopse opmerking van Caiway55 in een reply over de ontwikkeling van een nieuw(?) modem???




        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

          Ach, gun hem zijn pleziertje. Opvallend is dat hij erg slecht kan lezen en vervolgens met allerlei niet terzake doende informatie op de proppen komt (bijvoorbeeld een abonnement bij Ziggo) en daarmee dus niet echt inhoudelijk reageert. Maar prima, iedereen zijn lol.
          Don't feed the trolls. Maar waarom dan toch doen?

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            .......wié begon met deze verhandeling als reactie op een terloopse opmerking van Caiway55 in een reply over de ontwikkeling van een nieuw(?) modem???
            O jee, nu gaan we dus dalen naar het niveau: Jamaar, hij begon! Ik verdedig Bor niet graag, maar kan iemand mij het artikel in de Forumwet laten zien waarin staat dat je niet een beetje ruimte mag nemen om gerelateerde dingen ter sprake te brengen? Het begint weer te herfsten geloof ik....fijn weekend!
            Laatst bewerkt door Koeba; 13 Oct 2023, 10:09.

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
              Wederom geen inhoudelijke reactie maar een blabla verhaal. Laten we maar stoppen.
              +1 ik heb geen zin om trollen te voeden alhier in een discussie waarin we elkaar verder aardig kunnen vinden qua standpunten.

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                O jee, nu gaan we dus dalen naar het niveau: Jamaar, hij begon! Ik verdedig Bor niet graag, maar kan iemand mij het artikel in de Forumwet laten zien waarin staat dat je niet een beetje ruimte mag nemen om gerelateerde dingen ter sprake te brengen? Het begint weer te herfsten geloof ik....fjin weekend!
                Bezig met een poging om het aantal (onzinnige) berichten van Bor in te halen...? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
                [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                  Bezig met een poging om het aantal (onzinnige) berichten van Bor in te halen...? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
                  Nu je het zegt....ik ga maar eens versnellen, hij loopt er zowat 1000 voor!

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X