Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Odido beschikbaar op het Deltanetwerk als internerprovider
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtPlotsklaps een Android decoder invoeren zie ik niet gebeuren, wel verwacht ik dat de 8 Gbps snelheid terug zal keren men wil immers niet achterblijven op Odido.
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk berichtPlotsklaps een Android decoder invoeren zie ik niet gebeuren, wel verwacht ik dat de 8 Gbps snelheid terug zal keren men wil immers niet achterblijven op Odido.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Ik mag hopen dat alles bij Delta al in een fase verkeerd waarbij men de eerste testdecoders kan uitrollen. Stoneroos is al klaar kennelijk... Wat houdt de boel nu zo vreselijk op en hoe kan het dat Odido als een duveltje uit een doosje sneller is? Ze doen niet zo veel anders tov Delta. De ontwikkeling van de apps ligt OOK bij Stoneroos.
- 4 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Disclaimer: Ik lees enkel en alleen aannames. Verkeerde, ongeïnformeerde en onterechte aannames.Laatst bewerkt door Rinus; 29 Nov 2023, 11:13.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Vergeet ook de vervelende 'zeur-factor' niet....
En hij ziet dit niet eens, want ik sta op zijn banlijst. Maar daar mag je niks van zeggen; hij wel over anderen, nooit iemand over hem. Hij mag altijd zeggen wat hij wilt, anderen is die vrijheid niet gegund blijkbaar. Bijzonder kind, en dat is ie. Incasseringsvermogen nul.Laatst bewerkt door Koeba; 29 Nov 2023, 11:39.
- 4 Likes
Reageer
-
Zaniken, zagen, posten om te posten, nutteloos, nodeloos, onzinnig.
En hij ziet dit niet eens, want ik sta op zijn banlijst. Maar daar mag je niks van zeggen; hij wel over anderen, nooit iemand over hem. Hij mag altijd zeggen wat hij wilt, anderen is die vrijheid niet gegund blijkbaar. Bijzonder kind, en dat is ie. Incasseringsvermogen nul.
- 3 Likes
Reageer
-
Zaniken, zagen, posten om te posten, nutteloos, nodeloos, onzinnig.
En hij ziet dit niet eens, want ik sta op zijn banlijst. Maar daar mag je niks van zeggen; hij wel over anderen, nooit iemand over hem. Hij mag altijd zeggen wat hij wilt, anderen is die vrijheid niet gegund blijkbaar. Bijzonder kind, en dat is ie. Incasseringsvermogen nul.
En nou nog enige epibratie: Troost je maar want hij kent geen rust als hij niet weet of er dankbare bewonderaars zich onder forumbewoners bevinden die zijn vanzelfsprekende superioriteit weten te erkennen. Hij leest dus alles en iedereen, ook dat van diegene waarvan beweerd is dat die op de banlijst staat. De drijfveer is hetzelfde als het nutteloze (niet) posten, de wijze van posten en de soms onbedwingbare drang tot moderatie.
- 2 Likes
Reageer
-
Vooralsnog geen ESPN UHD bij Delta en Caiway | Totaal TV
Bordewolf ben jij dit artikel al weer vergeten?
Stop toch eens met dat luchtfietsen van jou!
Geen plannen
Van een snelle komst van ESPN UHD lijkt op dit moment geen sprake te zijn. “Op dit moment hebben wij geen nieuws te melden over ESPN UHD”, aldus Ruud Stijnman van Delta Fiber over een mogelijke toevoeging van het voetbalkanaal aan het zenderaanbod van Delta en/of Caiway. Bij Delta worden via een demokanaal wel vernieuwingen getest. Daar is tot nu toe geen UHD test bij geconstateerd.
Reageer
-
Wel jammer dat Odido ook met 2 gbps tien euro duurder is per maand op Deltafiber glasvezel dan op ODF.
Ook kan je op het DeltaFiber netwerk niet voor het 8 gbps abonnement kiezen van Odido.
Waarom is dat eigenlijk?
De ONT van Nokia die Deltafiber levert kan dat prima aan.
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk berichtWel jammer dat Odido ook met 2 gbps tien euro duurder is per maand op Deltafiber glasvezel dan op ODF.
Ook kan je op het DeltaFiber netwerk niet voor het 8 gbps abonnement kiezen van Odido.
Waarom is dat eigenlijk?
Wie weet gaan ze nu het toch weer opnieuw leveren nu de concurrentie op ODF het wel doet.
- 2 Likes
Reageer
-
Ook Odido gaat zijn prijzen weer verhogen....
Tweede prijsverhoging tv en internet 2024 aangekondigd | Totaal TV
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer