Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Odido beschikbaar op het Deltanetwerk als internerprovider

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Hier wordt ik toch foxwild van 😡😡😡. Odido klanten straks wel 4K en UHD tijdens het WK en nog eerder dan Delta ook met dezelfde app van Stoneroos.

Op zich alle vertrouwen dat er opeens deze week ook van Delta een aankondiging komt. Die kunnen niet achterblijven.
    NPO gaat volgens mij gewoon met UHD kanalen komen met HDR en HLG. Odido wijzigt niet zo maar.
    En we zien in elk geval dat Stoneroos de software klaar heeft. Dus waar blijft Delta.
    'Kunnen niet achterblijven'; dat kunnen ze hoor, leert de ervaring. Ik snap die rare drang om dit soort vals blije posts te doen niet. Enfin, soit er over.

Reageer

Plotsklaps een Android decoder invoeren zie ik niet gebeuren, wel verwacht ik dat de 8 Gbps snelheid terug zal keren men wil immers niet achterblijven op Odido.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Plotsklaps een Android decoder invoeren zie ik niet gebeuren, wel verwacht ik dat de 8 Gbps snelheid terug zal keren men wil immers niet achterblijven op Odido.
        Altijd fijn om na ongeïnformeerde antwoorden toch ook weer het gezonde verstand te mogen lezen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Ik mag hopen dat alles bij Delta al in een fase verkeerd waarbij men de eerste testdecoders kan uitrollen. Stoneroos is al klaar kennelijk... Wat houdt de boel nu zo vreselijk op en hoe kan het dat Odido als een duveltje uit een doosje sneller is? Ze doen niet zo veel anders tov Delta. De ontwikkeling van de apps ligt OOK bij Stoneroos.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Ik mag hopen dat alles bij Delta al in een fase verkeerd waarbij men de eerste testdecoders kan uitrollen. Stoneroos is al klaar kennelijk... Wat houdt de boel nu zo vreselijk op en hoe kan het dat Odido als een duveltje uit een doosje sneller is? Ze doen niet zo veel anders tov Delta. De ontwikkeling van de apps ligt OOK bij Stoneroos.
            Disclaimer: Ik lees enkel en alleen aannames. Verkeerde, ongeïnformeerde en onterechte aannames.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Disclaimer: Ik lees enkel en alleen aannames. Verkeerde, ongeïnformeerde en onterechte aannames.
              Vergeet ook de vervelende 'zeur-factor' niet....
              Laatst bewerkt door Rinus; 29 Nov 2023, 11:13.
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

Vergeet ook de vervelende 'zeur-factor' niet....
                Zaniken, zagen, posten om te posten, nutteloos, nodeloos, onzinnig.
                En hij ziet dit niet eens, want ik sta op zijn banlijst. Maar daar mag je niks van zeggen; hij wel over anderen, nooit iemand over hem. Hij mag altijd zeggen wat hij wilt, anderen is die vrijheid niet gegund blijkbaar. Bijzonder kind, en dat is ie. Incasseringsvermogen nul.
                Laatst bewerkt door Koeba; 29 Nov 2023, 11:39.

Reageer

En hij ziet dit niet eens, want ik sta op zijn banlijst. Maar daar mag je niks van zeggen; hij wel over anderen, nooit iemand over hem. Hij mag altijd zeggen wat hij wilt, anderen is die vrijheid niet gegund blijkbaar. Bijzonder kind, en dat is ie. Incasseringsvermogen nul.
                  Ach.....hij snapt blijkbaar dit soort dingen gewoon niet...😁

Reageer

Jouw reactie is toch geen afgunst, mag ik hopen?
                    En nou nog enige epibratie: Troost je maar want hij kent geen rust als hij niet weet of er dankbare bewonderaars zich onder forumbewoners bevinden die zijn vanzelfsprekende superioriteit weten te erkennen. Hij leest dus alles en iedereen, ook dat van diegene waarvan beweerd is dat die op de banlijst staat. De drijfveer is hetzelfde als het nutteloze (niet) posten, de wijze van posten en de soms onbedwingbare drang tot moderatie.

Reageer

Vooralsnog geen ESPN UHD bij Delta en Caiway | Totaal TV

Bordewolf ben jij dit artikel al weer vergeten?
                      Stop toch eens met dat luchtfietsen van jou!

Geen plannen

Van een snelle komst van ESPN UHD lijkt op dit moment geen sprake te zijn. “Op dit moment hebben wij geen nieuws te melden over ESPN UHD”, aldus Ruud Stijnman van Delta Fiber over een mogelijke toevoeging van het voetbalkanaal aan het zenderaanbod van Delta en/of Caiway. Bij Delta worden via een demokanaal wel vernieuwingen getest. Daar is tot nu toe geen UHD test bij geconstateerd.

Reageer

Yes! Deze keer wist ik gelijk wat epibratie betekent (had het eerder deze week even opgegoogled 😇).

Reageer

Wel jammer dat Odido ook met 2 gbps tien euro duurder is per maand op Deltafiber glasvezel dan op ODF.
                          Ook kan je op het DeltaFiber netwerk niet voor het 8 gbps abonnement kiezen van Odido.
                          Waarom is dat eigenlijk?
                          De ONT van Nokia die Deltafiber levert kan dat prima aan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                            Wel jammer dat Odido ook met 2 gbps tien euro duurder is per maand op Deltafiber glasvezel dan op ODF.
                            Ook kan je op het DeltaFiber netwerk niet voor het 8 gbps abonnement kiezen van Odido.
                            Waarom is dat eigenlijk?
                            Omdat Delta heeft besloten om geen 8 Gbps abonnementen meer aan te bieden.

Wie weet gaan ze nu het toch weer opnieuw leveren nu de concurrentie op ODF het wel doet.

Reageer

Ook Odido gaat zijn prijzen weer verhogen....

Tweede prijsverhoging tv en internet 2024 aangekondigd | Totaal TV

Reageer

Ik heb Odido nu over glas van Delta. Werkt als een malle en top klantenservice!

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X