Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Odido beschikbaar op het Deltanetwerk als internerprovider

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Odido beschikbaar op het Deltanetwerk als internerprovider

    Er kan besteld worden bij Odido! De postcodecheck geeft nu netjes een glasvezelverbinding aan!

    PS Ik zit zelf nog lekker een jaar bij Delta. Het gras wordt zeker niet groener bij Odido.
    Qua tv minder HD en nog nergens gelezen dat er Androiddecoders komen bij Odido.

    De aanbiedingen zijn wel zeer scherp, met name de eerste 8 maanden, daarna betaal je wel fors meer.
    Per saldo nog wel concurrerend met Delta qua prijzen.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Oct 2023, 11:24.

  • #2
    Voor info en prijzen :

    https://community.odido.nl/nieuws-55...a-fiber-353031

    Delta: 100 Mbit/s €45 - 400 Mbit/s €50 - 1000 Mbit/s €55.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Voor info en prijzen :

      https://community.odido.nl/nieuws-55...a-fiber-353031

      Delta: 100 Mbit/s €45 - 400 Mbit/s €50 - 1000 Mbit/s €55.
      Ieder abo is de eerste 8 maanden 30 euro. Ook op het tv product hoge kortingen.

      Verder kunnen alle ADSL- Odido klanten ook kiezen op naar glasvezel over te gaan wanneer het Delta netwerk beschikbaar is.
      Ik ben wel benieuwd of Odido dat nog actief gaat promoten.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 Oct 2023, 11:45.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus
        Laat "ze" éérst maar met glasvezel komen....voorlopig niét vind ik ook best..😄
        Ik heb ook niet zo'n haast,


        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Scherm­afbeelding 2023-10-03 om 14.13.40.png
Bekeken: 766
Grootte: 41,5 Kb
ID: 279043

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kennie-L Bekijk bericht

          Ik heb ook niet zo'n haast,


          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Scherm­afbeelding 2023-10-03 om 14.13.40.png
Bekeken: 766
Grootte: 41,5 Kb
ID: 279043
          ik ook niet, super tevreden over Delta, ook gezien de aanstaande ontwikkelingen op het tv platform!

          Reageer


          • #6
            Ik ben met het kabeltje dan misschien niet zo snel, maar ik heb ook geen haast 😁:

            Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: speedtest delta fiber 3-10-23-a-verkleind.jpg
Bekeken: 724
Grootte: 30,4 Kb
ID: 279055

            Reageer


            • #7
              Overigens heb ik (nu) Odido nog wel als prepaid voor mijn ouwe GSemmetje.
              Met 20 euro doe ik een heel jaar. Kan veranderen natuurlijk 🙂

              Reageer


              • #8
                Tot slot: het is nog steeds niet bekend wanneer Delta de glasvezeldiensten gaat leveren via het ODF netwerk.

                Reageer


                • #9
                  Laten ze nu eerst maar eens glasvezel in mijn appartementje proberen aan te leggen , want dat schijnt nog steeds een probleem te zijn .
                  Kabels liggen al een jaar voor de ingang , maar binnen brengen kan niet .
                  Maar heb nu wel een aanbieding van de KPN gehad en dat wordt toch wel een optie .

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Tot slot: het is nog steeds niet bekend wanneer Delta de glasvezeldiensten gaat leveren via het ODF netwerk.
                    Dat gebeurt dus ook niet alleen via het mobiele netwerk van Odido

                    Internet en tv-diensten Odido beschikbaar op glasvezel DELTA Fiber | DELTA Fiber

                    Reageer


                    • #11
                      Odido is momenteel al de grootste mobiele provider van Nederland, maar wordt door de deze samenwerking ook de grootste aanbieder van 100 % glasvezelinternet in Nederland

                      Want ze leveren natuurlijk op drie netwerken : ODF, KPN en DFN.

                      https://www.odido.nl/internet-en-tv-...el-delta-fiber

                      De kans is groot dat je een Nokia XS-010X-Q ONT krijgt.
                      Laatst bewerkt door driepinter; 8 Oct 2023, 20:44.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Dat gebeurt dus ook niet alleen via het mobiele netwerk van Odido

                        Internet en tv-diensten Odido beschikbaar op glasvezel DELTA Fiber | DELTA Fiber
                        Tja, ik blijf lezen langetermijn samenwerking. Ik zie Delta wel via ODF leveren, daar heeft Odido overigens geen zeggenschap over.
                        Ergens een gek bericht. Odido maakt gebruik van DFN voor 5G. De provider Delta mag de unlimited abo’s die via Odido lopen gebruiken.
                        Wat klopt er dan niet? Hoezo zou Delta vanwege die lange termijn samenwerking niet kunnen of mogen leveren via ODF.
                        Odido heeft zowel met de provider Delta als met DFN een deal.

                        Reageer


                        • #13
                          https://mediamagazine.nl/odido-komt-...-van-8-gbit-s/

                          En nieuwe mediabox :

                          https://www.odido.nl/tv/mediabox
                          Laatst bewerkt door driepinter; 28 Nov 2023, 11:26.

                          Reageer


                          • #14
                            Wel mooi dat die nieuwe Android televisie ontvanger van Odido gewoon met Bluetooth bediend wordt.
                            Ook de afstandsbediening ziet er goed uit. Lijkt veel op die van Ziggo.
                            Tevens eindelijk geschikt voor UHD.
                            Laatst bewerkt door Praathuis; 28 Nov 2023, 12:22.

                            Reageer


                            • #15
                              Hier wordt ik toch foxwild van 😡😡😡. Odido klanten straks wel 4K en UHD tijdens het WK en nog eerder dan Delta ook met dezelfde app van Stoneroos.

                              Op zich alle vertrouwen dat er opeens deze week ook van Delta een aankondiging komt. Die kunnen niet achterblijven.
                              NPO gaat volgens mij gewoon met UHD kanalen komen met HDR en HLG. Odido wijzigt niet zo maar.
                              En we zien in elk geval dat Stoneroos de software klaar heeft. Dus waar blijft Delta.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 Nov 2023, 21:07.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X