Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Android Tv Box op komst bij Delta?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
    Bij nieuwe aansluitingen wordt de Androidbox geleverd zag ik op de site (zie plaatje decoder als je tv besteld)
    Dat klopt niet.
    Het staat er allemaal te vroeg.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 Nov 2024, 18:19.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht
      Dat weet bijna iedereen Bordie dat het via WiFi kan maar kan de afstandsbediening ook via Bluetooth zoals bij Odido? Anders laat maar zitten.
      Op het moment dat ik daar meer over los kan laten zal ik een uitgebreid verslag posten.

Reageer

Dat snap ik maar vind geen woord bluetooth in de gebruiksaanwijzing. Best wel zorgelijk. Dat zal niet best zijn anno 2024

Reageer

Dat snap ik maar vind geen woord bluetooth in de gebruiksaanwijzing. Best wel zorgelijk. Dat zal niet best zijn anno 2024
          Je kan gewoon op de Amino site de box opzoeken de factsheet van de Amigo 7x bekijken... Dat staat allemaal openbaar.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
            Bij nieuwe aansluitingen wordt de Androidbox geleverd zag ik op de site (zie plaatje decoder als je tv besteld)
            Ik kan de Kamai 7X niet meer bestellen op dit moment zie ik wanneer ik inlog op MijnDelta.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Op het moment dat ik daar meer over los kan laten zal ik een uitgebreid verslag posten.
              Dat verwachten we van Delta/Zeelandnet zélf en niet persé van een (...) forumlid die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft...

Reageer

Hier staat ook nog enige info in over de nieuwe DELTA Smart-box

delta-gebruikershandleiding-interactieve-tv.pdf

Reageer

Klopt, daar staat al dat de box niet meer in zicht hoeft en via Bluetooth alles werkt. Dat is ook niets nieuws.

Voor wat betreft wat er op de bestelsite staat en wat nu correct is...
                  Er staat niet "Androidbox" maar nog steeds "4K Interactieve ontvanger". Het plaatje van de Androidbox staat er abusievelijk.
                  Mijn eigen aanname is dat de Androidbox bij de nieuwe pakketten per 1 januari komt.

Reageer

Mooi gaan we bestellen en testen. Heb alleen de app dus recht op deze.
                    Als je alleen de app gebruikt, heb je recht op deze box? Waar staat dat?

Reageer

Nou Koeba, vinkje aanzetten in MijnDelta dat ik een ontvanger erbij wil ipv alleen via de app tv kijken en de box is onderweg.

Reageer

Nou Koeba, vinkje aanzetten in MijnDelta dat ik een ontvanger erbij wil ipv alleen via de app tv kijken en de box is onderweg.
                        Weer wat geleerd!

Reageer

Zo te lezen in de Delta gebruikershandleiding interactieve tv is de gebruikersinterface nog precies hetzelfde alleen beschik je nu over Bluetooth en kun je zelf apps toevoegen.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 15 Nov 2024, 08:22.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Zo te lezen in de Delta gebruikershandleiding interactieve tv is de gebruikersinterface nog precies hetzelfde alleen beschik je nu over Bluetooth en kun je zelf apps toevoegen.
                            Dus nog steeds geen skip +30/-10 seconden dmb rechts/links op de remote... Jammer. Hopelijk komt dat nog snel met een spoedige update...

Maar ik zou wel heel erg graag spoedig de oude box (die nu nog altijd in de delta doos staat) willen omruilen voor deze android box.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door wjharing Bekijk bericht

Dus nog steeds geen skip +30/-10 seconden dmb rechts/links op de remote... Jammer. Hopelijk komt dat nog snel met een spoedige update...

Maar ik zou wel heel erg graag spoedig de oude box (die nu nog altijd in de delta doos staat) willen omruilen voor deze android box.
                              De nieuwe wordt helemaal nog niet uitgeleverd. En naar mijn mening in eerste instantie alleen voor nieuwe abonnees en voor abonnees die alleen de apps gebruiken.

En van wat ik weet leest men de wensen echt wel mee, maar gaan ze niet alles binnen nu en een maand doen. Daar worden keuzes in gemaakt. Delta is geen KPN, dus je moet vaak iets meer geduld hebben.
                              Laatst bewerkt door Bordewolf; 15 Nov 2024, 10:19.

Reageer

Is het beeld wel beter via de (nieuwe) tv ontvanger want het beeld via de (Samsung) app is zeer matig. Zit vanavond eens te kijken naar rtl4 via Delta en schrik van de kwaliteit. Gelukkig kijk ik nog gratis maar zelfs dat is teveel gevraagd.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X