Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Van uitblinker naar het slechtste jongetje van de klas

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Van uitblinker naar het slechtste jongetje van de klas

Hier sta ik van te kijken Delta Fiber: van uitblinker tot slechtste jongetje van de klas

Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.
    Rolf Bosboom 21-07-23, 14:56
    Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.

Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”

Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”

Hier komt een beetje de AAP uit de mouw

Ik wacht op een loeiende reactie uit Twente
    Laatst bewerkt door koekeroe; 21 Jul 2023, 18:57.

Ik weet in ieder geval dat één klant het beeld van Delta
    “ retestrak” vindt.

Reageer

Er is wel reactie ik waag het te betwijfelen dat deze niet uit Twente komt.
      Is dit een gevolg van de blokkeerfunctie?

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      https://www.pzc.nl/middelburg/delta-...8fec&auth_rd=1

Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.

Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.

Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”

Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”

Ik ben benieuwd wat er aan verbeteringen gaan komen….. Erg benieuwd wanneer Dolby weer wordt doorgevoerd. Over storing gesproken….

Reageer

Ik zie dat Bordewolf hetzelfde onderwerp is gestart even na jou, Koekeroe.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
          Ik zie dat Bordewolf hetzelfde onderwerp is gestart even na jou, Koekeroe.
          Tuurlijk hij heeft me geblokt ,dan krijg je dubbele data ,en hij moet het laatste woord hebben stofdoek

Reageer

Toch zou het mij niet verbazen als hij een ban krijgt.
            Hij is heel lang het hoofd boven water gehouden door de moderatoren van dit forum.
            Vaak hebben ze hem zijn zin gegeven en zijn wensen met betrekking tot het forum uitgevoerd.
            Nu opeens krijgt Bordewolf een keer niet zijn zin van de moderatoren en uit hij zich gelijk verwijtend naar de moderatoren.
            Afgezien van het feit dat dit zeer kinderachtig gedrag is, toont het tegelijkertijd zijn ondankbaarheid aan.
            Onbegrijpelijk gezien wat ze voor hem hebben gedaan en hem veelvuldig hebben ontzien.
            Ik kan me voorstellen dat dit bij de moderatoren in het verkeerde keelgat schiet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X