Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta van uitblinker tot slechtste jongetje van de klas

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta van uitblinker tot slechtste jongetje van de klas


    https://www.pzc.nl/middelburg/delta-...8fec&auth_rd=1


    Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.

    Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.

    Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”

    Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”


    Ik ben benieuwd wat er aan verbeteringen gaan komen….. Erg benieuwd wanneer Dolby weer wordt doorgevoerd. Over storing gesproken….
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Jul 2023, 22:58.

  • #2
    De PZC was laat bezorgd in het hoge noorden.....of de brievenbus (per ongeluk ook....) geblokkeerd🤣
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Zit er nog wat in het vat?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        https://www.pzc.nl/middelburg/delta-...8fec&auth_rd=1


        Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.

        Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.

        Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”

        Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”


        Ik ben benieuwd wat er aan verbeteringen gaan komen….. Erg benieuwd wanneer Dolby weer wordt doorgevoerd. Over storing gesproken….
        U deed vroeger de uitzendingen van radio Bloemendaal?

        Reageer


        • #5
          Het lijkt erop dat de achteruitgang van het Delta product is ingezet.

          Reageer


          • #6
            Misschien dat het nieuwe televisie kastje wonderen doet verrijzen.

            Reageer


            • #7
              Wanneer komt dat nieuwe kastje dan?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Citroentje. Bekijk bericht
                Wanneer komt dat nieuwe kastje dan?
                Er zijn mensen die zeggen dat er, door een geweldig team, keihard aan gewerkt wordt.
                Ik denk dus nooit. 🥴 Bovendien denk ik dat een nieuw kastje niet veel zal toevoegen. Huidige kastje heeft ook meer potentie dan men nu kan bieden. Wat mij betreft lijken de problemen dus elders te liggen.
                Let wel, het werkt prima momenteel en gelukkig heb ik nogsteeds Coax om DD5.1 op vrijwel alle zenders te hebben, maar ik hoor ook al 4 jaar dat dit op het huidig kastje zal komen. Blijkt voor Delta toch ook nog erg moeilijk zo niet onmogelijk.

                Reageer


                • #9
                  Door de geweldige input van dat nieuwe klantenpanel wordt het misschien een geweldig kastje

                  Reageer


                  • #10
                    Ze wisten nu ook al wat ze moesten doen, maar dat lukte kennelijk niet. Daar zal een klantenpanel ook niet helpen.

                    Reageer


                    • #11
                      Maar er heeft zich in ieder geval een gewichtig persoon aangemeld voor dit klantenpanel. Dat scheelt een slok op een borrel.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X