Hier sta ik van te kijken Delta Fiber: van uitblinker tot slechtste jongetje van de klas
Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.
Rolf Bosboom 21-07-23, 14:56
Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.
Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”
Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”
Hier komt een beetje de AAP uit de mouw
Ik wacht op een loeiende reactie uit Twente

Jarenlang was Delta een uitblinker onder de internetaanbieders. Maar in de jongste ‘providermonitor’ van de Consumentenbond staat het van oorsprong Zeeuwse telecombedrijf onderaan.
Rolf Bosboom 21-07-23, 14:56
Dat geldt voor beide merken van Delta Fiber: Delta (zowel glasvezel als kabel) en Caiway. Klanten van Delta Glasvezel meldden meer dan gemiddeld storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie). De kwaliteit van telefonie en televisie scoort relatief laag. Bij Delta Kabel blijft de waardering van de televisie- en internetkwaliteit en van de klantenservice achter bij de concurrentie.
Gemiddeld komt Delta uit op een 7. ,,Dat is weliswaar geen onvoldoende, maar natuurlijk willen we onze klantervaring altijd verbeteren”, zegt het bedrijf in een reactie. ,,In het tweede kwartaal vond een aantal storingen plaats dat onze scores negatief heeft kunnen beïnvloeden. We hebben deze storingen grondig geëvalueerd en verbeterpunten geformuleerd die wij op korte termijn implementeren om de scores weer op het gewenste niveau te brengen.”
Delta meet zelf ook de klanttevredenheid. ,,We gebruiken de feedback van onze klanten om doorlopend verbeteringen door te voeren.”
Hier komt een beetje de AAP uit de mouw
Ik wacht op een loeiende reactie uit Twente



Reageer