Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN vecht voor glasvezel in elke woning

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Hoe staat het nu met het "gevecht" van KPN ?? In elke woning glasvezel. Denk intussen ruim 2 jaar geleden las ik vergunningaanvraag van kpn voor aanleg in domburg. Via postcodecheck nog ateeds: van plan. Sneller dan 4gig gaan ze nog niet, dus zullen vooral ondernemers, grote recreatiebedrijven voorkeur hebben voor delta vermoed ik met 8gig. Ik trouwens ook.

Reageer

Hele grote bedrijven en recreatieparken hebben in een groeiend aantal gevallen een directe eigen glasvezellijn van Eurofiber voor de internetverbinding. Voor kleinere bedrijven en echt 99,9 procent van de consumenten is de 4Gbps van KPN meer dan voldoende. En de 8Gbps van Delta zeker. Overigens kan KPN ook gewoon 8Gbps over hun glasvezels leveren (Odido levert op dit moment ook 8Gbps internet via diverse KPN/Glaspoort netwerken) maar het bedrijf kiest volgens eigen zeggen voor stabiliteit en gaat vooralsnog niet sneller dan 4Gbps. En dat wordt ook mooi symmetrisch en stabiel met deze snelheid geleverd kan ik uit ervaring zeggen.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X