Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN vecht voor glasvezel in elke woning

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Klopt. Voor mij reden om even weer te stoppen met reageren op Jarco. Het resultaat is steeds hetzelfde.
    Zit niemand op het wachten die wedstrijdjes verpissen.

Reageer

Het resultaat;taat is dat jij niet tegen de werkelijkheid kan. Ik geef alleen maar een weerwoord op uitspraken van jou waar je eerst een heel andere mening op hen gegeven. En ik wijs je daar op. Niets meer en niets minder.

Em weet je wat, ik vind het nog een goede eigenschap ook dat iemand zijn mening op enerlei wijze bijstelt. Maar komt daar dan gewoon openlijk voor uit. De feiten zijn toch gewoon dat je op dit forum verkondigd heb dat je een overstap naar Odido overwoog, je echte meldingen over niet UHD van NPO 1 UHD deze zomer als een gamma,e heeft weggezet en je hier en elders stelde dat je eigen lokale omroep in SD uitzond terwijl dit gewoon HD was? Zit ik dat hier uit mijn duim te zuigen?

En Duster Absoluut geen hakketak. Slechts het opsommen en benoemen van eerder gemaakte uitspraken en feiten. En dat hoort ook op een openbaar (service)forum thuis!

Reageer

Dit kun je met goed fatsoen geen forum meer noemen.
        Het gaat steeds meer op de 2e kamer lijken.
        Daar doe ze exact hetzelfde, namelijk elkaar afzeiken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door fantamoer Bekijk bericht
          Dit kun je met goed fatsoen geen forum meer noemen.
          Het gaat steeds meer op de 2e kamer lijken.
          Daar doe ze exact hetzelfde, namelijk elkaar afzeiken.

+1 op een normale reactie komen allerlei oude koeien uit de sloot die er al 10x zijn uitgehaald. Een keer is het klaar.

Reageer

Oude relevante koeien. Die terzake doen in een dergelijke discussie.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
              Oude relevante koeien. Die terzake doen in een dergelijke discussie.
              En jij bepaalt de relevantie...

Reageer

Ieder bepaalt zelf wat hij wel of niet relevant vindt.

Een ieder heeft recht op zijn eigen mening in een vrij land als Nederland. Jij, Bordewolf en ook ik. En ik vind de opmerkingen die ik heb gemaakt relevant in deze kwestie als het gaat om het testen van apparatuur waar beeldkwaliteit een belangrijke rol speelt. En waar ook inhoudelijke opmerkingen in vergelijk tussen beeldkwaliteit tussen decoders en zelfs ook tussen providers onderling (Delta gelijke beeldkwaliteit dan mediabox Ziggo) worden gemaakt.

Maar nogmaals, daar mag/kan jij en ieder ander mens anders over denken.

Reageer

Het is wachten Jarco Kriek dat je mag testen. Lijkt mij toch geen probleem aangezien jij het uithangbord bent van alle providers tegen illegale iptv. Je vergelijkt het zelf met zware criminaliteit. Ben heel benieuwd wat het beeldkwaliteit is.

En ja ik ben blij dat Jarco Kriek hier is en tegen Bordewolf ingaat. Man wat heeft die Bordewolf hier onzin vertelt op dit forum en vervolgens zijn mening doordrukken. Veel forumleden durven hier niet eens een vraag te stellen door Bordewolf maar ja hij is het uithangbord van Delta en wordt er niks meegedaan. Of berichten verwijderd door het beheer mocht die spaak lopen.
                  Laatst bewerkt door Willem1980; 3 weken geleden.

Reageer

Is weer een heel ander onderwerp. Ik vergelijk illegale IPTV niet met zware criminaliteit. Ik zeg dat deze diensten vaker of tegenwoordig zelfs veel worden gefaciliteerd door criminele organisaties die met de opbrengsten hiervoor nog zwaardere criminele misstanden begaan. Ik stel zeker niet dat gebruikers van illegale IPTV en ook de verkopers van de abonnementen zware criminelen zijn.

Al vind ik het wel heel opmerkelijk dat gebruikers/kijkers het heel normaal vinden dat deze vorm van content stelen heel normaal wordt gevonden omdat legaal kijken zo duur is, Dus als mensen vinden dat het brood te duur is dan dan is dit een vrijbrief om de bakker maar te gaan beroven van alle broden die in zin winkel liggen. (Om daarna te gaan klagen dat de bakker zijn brood veel duurder moet maken om het verlies van de gestolen broden te compenseren)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                      Ieder bepaalt zelf wat hij wel of niet relevant vindt.

Een ieder heeft recht op zijn eigen mening in een vrij land als Nederland. Jij, Bordewolf en ook ik. En ik vind de opmerkingen die ik heb gemaakt relevant in deze kwestie als het gaat om het testen van apparatuur waar beeldkwaliteit een belangrijke rol speelt. En waar ook inhoudelijke opmerkingen in vergelijk tussen beeldkwaliteit tussen decoders en zelfs ook tussen providers onderling (Delta gelijke beeldkwaliteit dan mediabox Ziggo) worden gemaakt.

Maar nogmaals, daar mag/kan jij en ieder ander mens anders over denken.
                      Klopt jij bepaalt wat je hier aan opstellen schrijft. Lekker zo doorgaan.
                      Beeldkwaliteit is zeer subjectief en hangt erg af van de persoonlijke opstelling en instellingen qua tv en decoder.
                      Dus iemand daar aan ophangen... lekker makkelijk.

En al die opstellen en epistels... ik reageer er niet meer op, ga lekker met al je vrienden discussieren hier.

Reageer

Ik begin niet zelf over vergelijkingen van beeldkwaliteit tussen providers onderling. Dat doe je toch echt zelf. En als je er dan op een forum zelf over begint van kan je vragen en opmerkingen verwachten.

En over opstellen en dergelijke uitspraken: dat is jouw persoonlijke mening en dat mag. Moet er een beetje om lachten. Ooit wel eens je eigen glazen bol berichten nagezien? Ik vind dat als je zelf dingen stelt op een forum als deze je dit dan ook goed moet kunnen onderbouwen. Daar verschillen wij blijkbaar van mening van.

Reageer

Het spijt me maar op normale reacties van mijn kant begin je toch zelf met oude koeien uit de sloot te halen over UHD, terwijl dat niets te maken heeft met mijn nette reactie. Je haalt op normale reacties van forumleden er vanalles bij. Dat riekt er naar dat je vooringenomen op de man speelt, doelbewust.

Ik heb verder niet het idee dat dit topic nog gaat over "KPN vecht voor glasvezel in elke woning", wat maar aangeeft hoe zeer men weer bezig is met randzaken.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 3 weken geleden.

Reageer

Ik vraag mij toch regelmatig af of je moderator op dit forum bent, En dat de admin is vergeten jou dat labeltje te geven.

Ik weet dat het niet prettig is voor je dat dingen over UHD en HD worden herhaald. Maar je begint in dit topic (als je het inmiddels al niet verwijderd hebt) zelf over een vergelijk tussen providers en die Delta decoder. En dan zijn eerder gemaakte foutieve uitspraken dus wel van eng belang. Ook al is het niet leuk voor jou.

En daar wou ik het dan maar bij laten. Anders wordt het weer een opstel. En dat wordt blijkbaar niet gewaardeerd. Oh ja, heb je jouw eigen reactie in dit topic gelezen?
                            https://www.telecompaper.com/achtergrond/acquireert-kpn-zichzelf-terug-naar-aanmerkelijke-marktmacht--1524456

Reageer

Ik ga niet mijn eigen vlees keuren. En de relevantie van bepaalde zaken bepaal jij kennelijk, maar dat is ook door anderen al geconstateerd.
                              Laten we hier on topic verder gaan.

Reageer

Selectief lezen is ook een sterk punt van je. Ik al eerder aangegeven dat een ieder zelf bepaalt wat men zelf relevant vindt. Dat bepaal niet ik of jij maar een ieder voor zich. E n ja, IK vind het relevant dat als jij over beeldkwaliteit een oordeel over andere providers hebt dat het verleden heeft laten blijken dart je zelf niet bij machten bent om het verschik UHD/HD en HD/SD te onderscheiden.

En inderdaad is het wellicht nu beter om on topic te gaan. Maar ik ben natuurlijk geen moderator of admin dus ik kan dit alleen maar adviseren.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X