Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2023

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Nee, je krijgt er het niet bij, maar het wordt opgehoogd tot 300 /50 mbps max.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Prijsverhoging per 1 juli 2023

      Voor kabel abonnees :

      https://www.delta.nl/wijzigingenflex2023/

      Is het mogelijk dat je een overzicht plaats van alle prijzen in de EU dan kunnen we kijken of echt de duurste zijn van al die landen.

      Reageer


      • #18
        Dat zal niet want ik las op Totaal TV dat de maximale stijging € 3,50 voor internet per maand was.

        Dus dan valt het nog erg mee.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
          Heel simpel wil tv en internet en telefoon dan betaal je gewoon.
          De kosten van de glasvezel moet ergens verdient worden zo werk dat op de wereld.
          Betaal je het niet heb je niks simpel.

          Kijk de salarisen zijn in jan 2023 met 10.5% gestegen en in juli ook weer met 3.2% daar hoor ik je niet over
          Maar owee dat we 10 euro gemiddeld in de maand meer moeten betalen aan internet tv en telefoon dan is iedereen in rep en roer
          Wellicht dat dit geldt wanneer je ambtenaar bent. Mijn salaris stijgt niet met deze forse percentages.
          Laatst bewerkt door Bordewolf; 18 May 2023, 10:32.

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Wellicht dat dit geldt wanneer je ambtenaar bent. Mijn salaris stijgt niet met deze forse percentages.
            Ik kreeg een mail van Delta dat ik 4.50 naar boven gaat dus dat kan ik wel betalen dan verkoop ik gewoon me boot.

            Reageer


            • #21
              ik zou wel willen weten waar ik aan toe ben.
              Geen mail of brief over prijsverhogingen ontvangen.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                Ik kreeg een mail van Delta dat ik 4.50 naar boven gaat dus dat kan ik wel betalen dan verkoop ik gewoon me boot.
                Dat is toch die Boot die je vorige week cadeau kreeg bij Action
                Laatst bewerkt door koekeroe; 19 May 2023, 13:03.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                  Dat is toch die Boot die je vorige week cadeau kreeg bij Action
                  Shit , die boot heb ik weer eens gemist.

                  Kijk eens op je kassabon van de supermarkt , ook een kleine prijsstijging , daar kan die van de Delta ook nog wel bij , natuurlijk niet van harte.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Glasvezel is (behalve bij de laagste snelheid) behoorlijk goedkoper.
                    En dat is gelijk de moraal van het verhaal: Hoe krijgt Delta Fiber kabelabonnees met zachte hand (sneller) over naar glasvezel.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 May 2023, 23:22.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                      En dat is gelijk de moraal van het verhaal: Hoe krijgt Delta Fiber kabelabonnees met zachte hand (sneller) over naar glasvezel.
                      Zolang er nog zoveel problemen zijn met alles is iedereen zeer voorzichtig ,Coax werkt nog goed TV wat minder, Over 3 jaar hebben ze het misschien onder de knie en als KPN hen voor gaat in dorpen ,en vlugger aansluit dan Delta verliezen ze nog een hoop klanten

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                        Zolang er nog zoveel problemen zijn met alles is iedereen zeer voorzichtig ,Coax werkt nog goed TV wat minder, Over 3 jaar hebben ze het misschien onder de knie en als KPN hen voor gaat in dorpen ,en vlugger aansluit dan Delta verliezen ze nog een hoop klanten
                        Wordt het dit jaar qua tv product niet gewoon er op of er onder? Wanneer Dolby en andere geluidssporen en 4K en UHD niet komen dit jaar, dan gaan we het nooit zien.
                        Hier in Twente gaat KPN ergens tussen 2023 en 2027 ook aanleggen. Dan wordt de keuze steeds makkelijker om naar KPN te gaan.
                        Ik ben overigens verder wel tevreden met Delta, alleen het tv product is niet zo ver als de andere leading providers KPN en Ziggo.
                        En natuurlijk, wellicht diepere zakken, maar anderzijds wil Delta zich toch echt landelijk roeren in deze markt en is juist KPN de grootste concurrent qua aanleg van glasvezel.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Wordt het dit jaar qua tv product niet gewoon er op of er onder? Wanneer Dolby en andere geluidssporen en 4K en UHD niet komen dit jaar, dan gaan we het nooit zien.
                          Hier in Twente gaat KPN ergens tussen 2023 en 2027 ook aanleggen. Dan wordt de keuze steeds makkelijker om naar KPN te gaan.
                          Ik ben overigens verder wel tevreden met Delta, alleen het tv product is niet zo ver als de andere leading providers KPN en Ziggo.
                          En natuurlijk, wellicht diepere zakken, maar anderzijds wil Delta zich toch echt landelijk roeren in deze markt en is juist KPN de grootste concurrent qua aanleg van glasvezel.
                          Er wordt druk kabels gelegd ,maar er wordt niet aan gesloten ,en het product dat afgeleverd wordt is niet naar ieders tevredenheid ik ga niet ageren tegen Delta ,KPN weet ik te weinig van,
                          ligt hier ook nog geen kabel nog ,laat Delta eerst eens iets goeds zonder problemen oplossen en zorgen voor een goed internet en TV zonder storingen ik reageer niet om af te kraken,enkel wat ik zie lees en hoor

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                            Er wordt druk kabels gelegd ,maar er wordt niet aan gesloten ,en het product dat afgeleverd wordt is niet naar ieders tevredenheid ik ga niet ageren tegen Delta ,KPN weet ik te weinig van,
                            ligt hier ook nog geen kabel nog ,laat Delta eerst eens iets goeds zonder problemen oplossen en zorgen voor een goed internet en TV zonder storingen ik reageer niet om af te kraken,enkel wat ik zie lees en hoor
                            Eens hoor! Alleen er zijn storingen en storingen. Al enige maanden ervaar ik via interactieve tv geen storingen of wegtrekkend diffuus beeld meer.
                            Ik lees wel Coax-storingen her en der op dit forum. Alleen coax is toch iets meer ongrijpbaar aangezien daar van straatkast tot huisaansluiting en vanaf de huisaansluiting naar de tv ook van alles mis kan zijn.

                            Reageer


                            • #29
                              Die prijsverhoging ging het hier toch over als je nu slim bent bel je naar de klantenservice en vraag of er nog een aanbieding is maarja zo slim zijn ze hier niet.
                              driepinter had aan je gevraagd of je ook bij Delta of Zeelandnet werk maar daar geef je geen antwoord op.
                              Zou er toch graag antwoord op hebben?

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                                Die prijsverhoging ging het hier toch over als je nu slim bent bel je naar de klantenservice en vraag of er nog een aanbieding is maarja zo slim zijn ze hier niet.
                                driepinter had aan je gevraagd of je ook bij Delta of Zeelandnet werk maar daar geef je geen antwoord op.
                                Zou er toch graag antwoord op hebben?
                                Je buurman had al gezegd dat hij zo;n slimme buurman had ,is er ook enorm blij mee om jouw naast je te hebben, maarja zo slim zijn ze hier niet. Dus kun jij hier niet op dit forum voor de koopjes zorgen Of schiet je graag met spek

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X