Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2023

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsverhoging per 1 juli 2023


    Prijsverhoging per 1 juli 2023

    Voor kabel abonnees :

    https://www.delta.nl/wijzigingenflex2023/



  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Prijsverhoging per 1 juli 2023

    Voor kabel abonnees :

    https://www.delta.nl/wijzigingenflex2023/

    Zoals ik het zie is het een sterk ontmoedigingsbeleid. Glasvezel is (behalve bij de laagste snelheid) behoorlijk goedkoper.

    Reageer


    • #3
      Staat dan weer niet bij of die extra 25 Mbps download voor energie blijft.

      Gaat mij dus 6 (300Mb extra) +2 (50+)= € 8 extra per maand kosten
      Laatst bewerkt door driepinter; 17 May 2023, 10:32.

      Reageer


      • #4
        En waar vind je dan de Upload snelheden die bij deze abonnementen horen?

        Nieuw is Extra snelheid 250 Mbps*
        Maar wat is de Upload snelheid die erbij hoort?

        Ongehoord dat bijv. 300Mbps van 2,50 naar 8,50 per maand gaat!!


        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
          En waar vind je dan de Upload snelheden die bij deze abonnementen horen?

          Nieuw is Extra snelheid 250 Mbps*
          Maar wat is de Upload snelheid die erbij hoort?

          Ongehoord dat bijv. 300Mbps van 2,50 naar 8,50 per maand gaat!!

          Upload staat gewoon in het artikel hoor

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
            Nieuw is Extra snelheid 250 Mbps*
            Maar wat is de Upload snelheid die erbij hoort?
            Die is 50 Mbps

            Het is allemaal berekend op een inflatiecorrectie van 9,8% (periode april 2022 t/m maart 2023)

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
              En waar vind je dan de Upload snelheden die bij deze abonnementen horen?

              Nieuw is Extra snelheid 250 Mbps*
              Maar wat is de Upload snelheid die erbij hoort?

              Ongehoord dat bijv. 300Mbps van 2,50 naar 8,50 per maand gaat!!

              Alternatief is glasvezel... Maar dan moet het wel beschikbaar zijn.

              Reageer


              • #8
                Heel simpel wil tv en internet en telefoon dan betaal je gewoon.
                De kosten van de glasvezel moet ergens verdient worden zo werk dat op de wereld.
                Betaal je het niet heb je niks simpel.

                Kijk de salarisen zijn in jan 2023 met 10.5% gestegen en in juli ook weer met 3.2% daar hoor ik je niet over
                Maar owee dat we 10 euro gemiddeld in de maand meer moeten betalen aan internet tv en telefoon dan is iedereen in rep en roer
                Laatst bewerkt door onbekend__; 17 May 2023, 13:18.

                Reageer


                • #9
                  Geen glasvezel hier.

                  De hele infrastructuur voor coax ligt er al jaren en dan zulke verhogingen!

                  Geen idee hoeveel % van de klanten nog noodgedwongen coax hebben van Delta.
                  Ik heb sterk de indruk dat wij mede opdraaien voor de relatief goedkope nieuwe glasvezel abonnementen.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                    Upload staat gewoon in het artikel hoor
                    Waar dan 250 mbps?


                    Als ik per 1 juli dit afsluit:
                    DELTA Flexpakket Basis 150 Mbps € 47,50 € 45,00
                    Krijg ik dan:
                    • 250 Mbps downloadsnelheid en 50 Mbps uploadsnelheid
                    • Naam wijzigt naar Extra snelheid 250 Mbps
                    Om dus een snelheid van 250 Mbps downloadsnelheid en 50 Mbps uploadsnelheid te krijgen, betaal ik 45€ en heb ik dus geen extra pakket nodig.
                    Begrijp ik dat nu goed?

                    Laatst bewerkt door Ptrol; 17 May 2023, 11:00.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                      Geen glasvezel hier.

                      De hele infrastructuur voor coax ligt er al jaren en dan zulke verhogingen!

                      Geen idee hoeveel % van de klanten nog noodgedwongen coax hebben van Delta.
                      Ik heb sterk de indruk dat wij mede opdraaien voor de relatief goedkope nieuwe glasvezel abonnementen.
                      Nope. Ik heb het al meerdere keren aangegeven op dit forum. Het in stand houden van 2 netwerken is geen doen voor Delta.
                      Dat kost te veel geld en overhead. In het Cogasgebied deed destijds Caiway hetzelfde. Coax te duur maken zodat iedereen verplicht naar glasvezel gaat vanuit kostenoogpunt. Coax laten ze doodbloeden of er komt een moment dat je verplicht naar glasvezel moet wil je Delta behouden.

                      Het is een logisch gevolg van door Delta gemaakte keuzes. En geloof me, ze praten echt al met Ziggo om coax over te nemen, dan heb heb je daarna een aantrekkelijk alternatief. Die overname zal echt niet meteen nu zijn, maar 2024/2025 wil Delta en Caiway toch echt verlost zijn van coax in mijn zienswijze.

                      Ik benadruk: dit is hoe ik het zie, dit zijn geen feiten of op informatie die berust op info die ik heb.
                      Delta kijkt echt verder vooruit dan 1 dag in mijn visie.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 May 2023, 11:23.

                      Reageer


                      • #12
                        Intussen bevestigd gekregen dat ik 250/50 per 1 juli basis Flex 150 krijg.
                        In mijn Delta eind mei kan het extra pakket 300mbps er dus uit. Dan gaat het 1 juli in.
                        En zo worden door inleveren snelheid 50 mbps mijn maandkosten voor internet 2 eur minder.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                          Waar dan 250 mbps?


                          Als ik per 1 juli dit afsluit:
                          DELTA Flexpakket Basis 150 Mbps € 47,50 € 45,00
                          Krijg ik dan:
                          • 250 Mbps downloadsnelheid en 50 Mbps uploadsnelheid
                          • Naam wijzigt naar Extra snelheid 250 Mbps
                          Om dus een snelheid van 250 Mbps downloadsnelheid en 50 Mbps uploadsnelheid te krijgen, betaal ik 45€ en heb ik dus geen extra pakket nodig.
                          Begrijp ik dat nu goed?
                          Ik begrijp eruit dat die 250Mbps een nieuw abonnement word.

                          Gaat mij dus 6 (300Mbps extra) + 2 (50+)= € 8 extra per maand kosten

                          Dus ik overweeg een stapje terug te doen naar 250 Mbps extra snelheid, dat scheelt weer € 2,50 extra.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Intussen bevestigd gekregen dat ik 250/50 per 1 juli basis Flex 150 krijg.
                            In mijn Delta eind mei kan het extra pakket 300mbps er dus uit. Dan gaat het 1 juli in.
                            En zo worden door inleveren snelheid 50 mbps mijn maandkosten voor internet 2 eur minder.
                            Vaste telefoon eraf? Dat scheelt vaak ook nog.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                              Intussen bevestigd gekregen dat ik 250/50 per 1 juli basis Flex 150 krijg.
                              In mijn Delta eind mei kan het extra pakket 300mbps er dus uit. Dan gaat het 1 juli in.
                              En zo worden door inleveren snelheid 50 mbps mijn maandkosten voor internet 2 eur minder.
                              Je gaat dan toch van 150+300 naar 250? Dan lever je 200mbps in.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X