Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2023

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Hoi, wij hebben een " alles in 1 pakket " ( Internet via kabel en TV ? ) waar we nu € 80,50 per maand voor betalen.
    Wat worden daarvan de kosten na 1 juli ? kan het namelijk niet vinden.
    Wij gaan voorlopig nog niet over op glasvezel, willen gewoon het bij het oude houden....

    Reageer


    • #32
      Oorspronkelijk gepost door ErikM Bekijk bericht
      Hoi, wij hebben een " alles in 1 pakket " ( Internet via kabel en TV ? ) waar we nu € 80,50 per maand voor betalen.
      Wat worden daarvan de kosten na 1 juli ? kan het namelijk niet vinden.
      Wij gaan voorlopig nog niet over op glasvezel, willen gewoon het bij het oude houden....
      Iedereen krijgt een e-mail van Delta met hierin de nieuwe prijzen voor jouw specifieke situatie
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #33

        Ik zou met alle plezier overstappen naar glasvezel, maar het feit dat ik de router van de provider niet meer in bridgemode kan zetten is voor mij het breekpunt; ik wil zelf bepalen hoe en met wat mijn netwerk achter mijn voordeur wordt beheerd. Dit is in het verleden voor mij ook de reden geweest de Cisco 3940 van de provider in bridgemode te zetten zodat ik mijn netwerk van veel betere infrastructuur kon voorzien dan de provider kon en zelf het eigen beheer voeren.
        In dit verband vraag ik mij dan ook af waarom providers zo hardnekkig vasthouden aan de Wifi netwerken van hun klanten. Ik zou er een groot voorstander van zijn de providers wettelijk te verplichten de afnemers van hun diensten de keuze te laten tussen 1. Dat de klant zelf het netwerk achter de voordeur organiseert en dus een modem van de provider kan gebruiken. 2. De klant krijgt een modem/router in bruikleen van diens provider. In beide gevallen heeft de provider nog altijd het beheer over de toegang tot het internet. Zeg maar een leveringsvoorwaade voor providers; U mag leveren mits u uw afnemers de keuze biedt en respecteert tussen een modem en een router. Dit moet de provider toch als muziek in de oren klinken; slechts het beheer over het internet netwerk en geen gezeik over WiFi die dan niet de hunne is.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht
          Ik zou met alle plezier overstappen naar glasvezel, maar het feit dat ik de router van de provider niet meer in bridgemode kan zetten is voor mij het breekpunt; ik wil zelf bepalen hoe en met wat mijn netwerk achter mijn voordeur wordt beheerd. Dit is in het verleden voor mij ook de reden geweest de Cisco 3940 van de provider in bridgemode te zetten zodat ik mijn netwerk van veel betere infrastructuur kon voorzien dan de provider kon en zelf het eigen beheer voeren.
          In dit verband vraag ik mij dan ook af waarom providers zo hardnekkig vasthouden aan de Wifi netwerken van hun klanten. Ik zou er een groot voorstander van zijn de providers wettelijk te verplichten de afnemers van hun diensten de keuze te laten tussen 1. Dat de klant zelf het netwerk achter de voordeur organiseert en dus een modem van de provider kan gebruiken. 2. De klant krijgt een modem/router in bruikleen van diens provider. In beide gevallen heeft de provider nog altijd het beheer over de toegang tot het internet. Zeg maar een leveringsvoorwaade voor providers; U mag leveren mits u uw afnemers de keuze biedt en respecteert tussen een modem en een router. Dit moet de provider toch als muziek in de oren klinken; slechts het beheer over het internet netwerk en geen gezeik over WiFi die dan niet de hunne is.
          Je hebt duidelijk iets gemist, want de wet die je wil is er al:

          https://www.acm.nl/nl/publicaties/ac...-eindapparaten

          Providers zijn dus verplicht de specificaties van het endpoint te publiceren en Delta doet dat ook:

          https://www.delta.nl/klantenservice/vrije-modemkeuze/

          Je kunt op AON gewoon een mediaconverter aansluiten en je eigen router. Punt is helaas dat voor XGS-PON het modem deel (de ONT) slecht verkrijgbaar is. Maar je kunt ook op XGS-PON eigen apparatuur gebruiken, zie:

          https://gathering.tweakers.net/forum...ages/2062084/0

          De Huawei HN8910Ts ONT is bij cdr.pl te koop, er staat ook een exemplaar te koop op Marktplaats (geen commercieel belang bij).

          Dat Delta in de Nokia XS-2426g-b modem/router/ap geen bridge mode kent is belachelijk. Zou eind vorig jaar komen, toen 1e kwartaal dit jaar maar helaas…

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Je buurman had al gezegd dat hij zo;n slimme buurman had ,is er ook enorm blij mee om jouw naast je te hebben, maarja zo slim zijn ze hier niet. Dus kun jij hier niet op dit forum voor de koopjes zorgen Of schiet je graag met spek
            Heb geen buurman ook geen buurvrouw dus zal wat anders moeten verzinnen en ik schiet niet met spek bel maar en je hoort het wel

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

              Heb geen buurman ook geen buurvrouw dus zal wat anders moeten verzinnen en ik schiet niet met spek bel maar en je hoort het wel
              Je bent ook niet in je eerste leugen gebarsten

              Reageer


              • #37
                Dat je nog zo stom bent om te denken dat ik op die postcode woon ook dat kan maar je weet niet waar ik nu woon

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Eucalypta Bekijk bericht

                  Je hebt duidelijk iets gemist, want de wet die je wil is er al:

                  https://www.acm.nl/nl/publicaties/ac...-eindapparaten

                  Providers zijn dus verplicht de specificaties van het endpoint te publiceren en Delta doet dat ook:

                  https://www.delta.nl/klantenservice/vrije-modemkeuze/

                  Je kunt op AON gewoon een mediaconverter aansluiten en je eigen router. Punt is helaas dat voor XGS-PON het modem deel (de ONT) slecht verkrijgbaar is. Maar je kunt ook op XGS-PON eigen apparatuur gebruiken, zie:

                  https://gathering.tweakers.net/forum...ages/2062084/0

                  De Huawei HN8910Ts ONT is bij cdr.pl te koop, er staat ook een exemplaar te koop op Marktplaats (geen commercieel belang bij).

                  Dat Delta in de Nokia XS-2426g-b modem/router/ap geen bridge mode kent is belachelijk. Zou eind vorig jaar komen, toen 1e kwartaal dit jaar maar helaas…

                  Bedankt voor je reactie. Ik heb het niet gemist hoor, maar ik betwijfel of dergelijk benodigde kennis ook vereist is voor de gebruiker van een Delta router om toegang te hebben tot het internet. Ik had het wat duidelijker moeten formuleren: Het gaat mij om de klantonvriendelijke houding. In plaats van alleen maar specificaties van endpoints te publiceren,-leuk voor de geavanceerde die-hard gebruiker, niet voor een door de weekse reguliere onbezorgde gebruiker-, kunnen providers toch ook de burgers ruimere en minder kennisniveau eisende keuzes aanbieden, zoals een modem, of een router in bridgemode? Wat is het belang van providers routers te verstrekken in plaats van modems? De dienst WiFi-Points is vorig jaar door Delta gestaakt omdat gebruikers juist de voorkeur gaven aan het gebruik van eigen WiFi netwerken en mobiele data. Dus Delta wist van deze wens maar maakt het klanten die eigen netwerken met eigen WiFi en eigen switches willen beheren dat onnopdig ingewikkeld door de bridgemode niet beschikbaar te stellen en geen modems te leveren.

                  Reageer


                  • #39
                    Bij Solcon is juist een aanzienlijke prijsverlaging lees ik net op TotaalTV

                    Reageer


                    • #40
                      Ja ik las dat hier KPN-dochter Solcon verlaagt prijs tv en internet | Totaal TV

                      Reageer


                      • #41
                        De internetsnelheden zijn nu al aangepast :

                        https://dfn.speedtestcustom.com/resu...6-59a14313d001
                        Bijgevoegde bestanden
                        Laatst bewerkt door driepinter; 22 Jun 2023, 18:29.

                        Reageer


                        • #42
                          Nog niet voor alle abonnementen hoor.

                          Zo is de huidige 150MbPs Basis Flex nog niet verhoogd en gewijzigd naar 250/50 Extra.

                          Laatst bewerkt door Ptrol; 23 Jun 2023, 13:35.

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
                            Nog niet voor alle abonnementen hoor.

                            Zo is de huidige 150MbPs Basis Flex nog niet verhoogd en gewijzigd naar 250/50 Extra.
                            Wij zitten nu in de tweede week van juli en bij mij is de basis flex nog steeds 150MbPs.
                            Zou graag willen dat die naar 250 springt dan kan ik de extra snelheid van mijn abbo gooien en geld besparen.

                            Reageer


                            • #44
                              Heb je de snelheid gecontroleerd in: Speedtest | Meet je (glasvezel) internetsnelheid | DELTA

                              In je account staat het nu zo weergegeven:

                              Reageer


                              • #45
                                Oorspronkelijk gepost door jdekke Bekijk bericht

                                Wij zitten nu in de tweede week van juli en bij mij is de basis flex nog steeds 150MbPs.
                                Zou graag willen dat die naar 250 springt dan kan ik de extra snelheid van mijn abbo gooien en geld besparen.
                                Modem paar minuten stroomloos maken wil wel eens helpen.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X