Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het snelste glasvezelinternet van Nederland beschikbaar voor 1,2 miljoen adressen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Zo is er altijd wel iets (te klagen); je moet ergens beginnen. Officieus gaat een kabelabonnement straks met 2,5Gbps de lucht in. Zijn het nu een half jaar aan het testen en het werkt prima zonder noemenswaardige problemen.
    Succes gewenst en blijf zo bezig want alles kan altijd beter en ze blijven toch zeuren die snotneuzen het is nooit goed

    Reageer


    • #32
      Delta krijgt concurrentie van Trined die gaat een 2,5 Gbps abonnement aanbieden over ODF.


      https://www.telecompaper.com/nieuws/...twerk--1481213

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Delta krijgt concurrentie van Trined die gaat een 2,5 Gbps abonnement aanbieden over ODF.


        https://www.telecompaper.com/nieuws/...twerk--1481213
        Dus geen directe concurrent. Ik wist niet dat ODF ook al XSGPON had? Maar Delta levert niet waar ODF levert.

        Er is nog niet aangekondigd dat Delta ook over ODF gaat leveren, maar dat zal ook wel snel gaan gebeuren.

        Ik las op Tweakers dat er volgend jaar bij Delta nog een nieuw abo bij komt van 4 Gbps voor niet zakelijke klanten (5 Gbps is met name voor zakelijk en niche klanten).
        Overigens: dit is door niets of niemand nog bevestigd.

        Reageer


        • #34
          En 4 Gbps zou niet voor niche klanten zijn? Laat me niet lachen.😝

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Delta krijgt concurrentie van Trined die gaat een 2,5 Gbps abonnement aanbieden over ODF.
            Is dat niet via ODF (Open Dutch Fiber)?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X