Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het snelste glasvezelinternet van Nederland beschikbaar voor 1,2 miljoen adressen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Het snelste glasvezelinternet van Nederland beschikbaar voor 1,2 miljoen adressen

    We krijgen dus een nieuw 2Gbps abonnement :

    https://www.deltafiber.nl/nieuws/het...joen-adressen/


    Laatst bewerkt door driepinter; 6 Apr 2023, 11:22.

  • #2
    Op zich goed nieuws.
    Behalve voor dié klanten die nog verstoken zijn van glasvezel, ook al wonen ze in het service-gebied van Delta.
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Wij krijgen voorlopig geen glasvezel omdat de structuur van de grond in onze straat niet goed is.
      Wij wonen toch gewoon in Middelburg.
      Heel apart verhaal
      Dus zeer benieuwd hoelang dit nog gaat duren.

      Reageer


      • #4
        Maar het televisie product blijft prut..

        Reageer


        • #5
          1 Gbit is de norm lees ik, ik ben benieuwd hoever de abonnementskosten gaan dalen.
          Immers 150 Mbit en 400 Mbit bestaand dan niet meer.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            1 Gbit is de norm lees ik, ik ben benieuwd hoever de abonnementskosten gaan dalen.
            Immers 150 Mbit en 400 Mbit bestaand dan niet meer.
            Lees het zelf hier
            Bijgevoegde bestanden

            Reageer


            • #7
              En zo wordt je als argeloze consument weer op kosten gejaagd. Het moet allemaal sneller en sneller en dat terwijl dat voor de gemiddelde consument helemaal niet nodig is. Op wie richt Delta zich als consument?
              Zelf een tevreden internet klant met 75mb up- en download. Gaat prima, inclusief streamen. Nu ben ik een bejaarde en wellicht niet helemaal de representatieve consument, maar laten we dan zeggen dat voor een gemiddeld huishouden tot 500mb echt wel voldoende zou moeten zijn. Ook voor de nabije toekomst.


              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                Lees het zelf hier
                Dan is het dus niet de standaard want dan zou het 45 euro gaan kosten voor 1 Gbit (verhoging van 400 Mbit).
                Inderdaad hier klopt gewoon iets niet. Ordinaire kostenverhoging van 400 Mbit.
                Je verwacht een verlaging naar 45 euro voor 1 Gbit.
                En als 1 Gbit de standaard is waarom dan nog 150 Mbit aanbieden?
                Laatst bewerkt door Bordewolf; 6 Apr 2023, 14:53.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Dan is het dus niet de standaard want dan zou het 45 euro gaan kosten voor 1 Gbit (verhoging van 400 Mbit).
                  Inderdaad hier klopt gewoon iets niet. Ordinaire kostenverhoging van 400 Mbit
                  Of je gaat er gewoon niet in mee. In het staatje zie ik bij Delta nog 400mb staan. Prima dus. Blijf zelf wel bij Caiway voor 45 euro incl. Internet, tv e.d.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht

                    Of je gaat er gewoon niet in mee. In het staatje zie ik bij Delta nog 400mb staan. Prima dus. Blijf zelf wel bij Caiway voor 45 euro incl. Internet, tv e.d.
                    de vraag is of je daar straks invloed op hebt. Als nieuwe klant heb je sowieso geen keuze. Ik heb al 1 Gig, maar als dat de basis nu is ipv 400 Mbit dan verwacht ik ook de bijbehorende prijsverlaging.

                    Reageer


                    • #11
                      Is allemaal mooi maar heb je ook spullen die deze snelheid kunnen verwerken een mobiel gaat maar tot 100 Mbit tablet ook smart tv ook.
                      Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die laptops en pc's hebben die boven de 1gb aan internet aansluiting hebben.

                      Reageer


                      • #12
                        Laat delta het eerst maar eens in mij appartement aanleggen, dat zou eens nieuws zijn

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                          Is allemaal mooi maar heb je ook spullen die deze snelheid kunnen verwerken een mobiel gaat maar tot 100 Mbit tablet ook smart tv ook.
                          Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die laptops en pc's hebben die boven de 1gb aan internet aansluiting hebben.
                          Een merk als QNAP levert er bijvoorbeeld apparatuur voor :

                          https://www.qnap.com/solution/2.5g/nl-nl/

                          Dat hoeft geen grote investering te zijn.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 6 Apr 2023, 17:32.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            dan verwacht ik ook de bijbehorende prijsverlaging.
                            Blijven dromen.....

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              de vraag is of je daar straks invloed op hebt. Als nieuwe klant heb je sowieso geen keuze. Ik heb al 1 Gig, maar als dat de basis nu is ipv 400 Mbit dan verwacht ik ook de bijbehorende prijsverlaging.
                              'Straks....'????
                              Zonder glasvezel kunnen ze never nooit een 1 gig up/down voor elkaar krijgen.
                              Dus de door jouw bedoelde "basis"" is nog een eeuwigheid weg
                              En....zoal hierboven al is gezegd: de gewone consument heeft voorlopig meer dan genoeg aan max 400kb via coax.

                              En een echte prijsdaling.....? Dream on...
                              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X