Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Het snelste glasvezelinternet van Nederland beschikbaar voor 1,2 miljoen adressen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

    Een merk als QNAP levert er bijvoorbeeld apparatuur voor :

    https://www.qnap.com/solution/2.5g/nl-nl/

    Dat hoeft geen grote investering te zijn.
    Weet wat dat is heb die allemaal al getest maar je mobiel en je tablet en smart tv gaat echt niet sneller hoor

    Reageer


    • #17
      Hoe gaat dit werken voor alle consumenten die al 8 Gbit hebben? Dat wordt teruggedraaid? Foutje bedankt?

      Vreemde gang van zaken. Er is altijd geadverteerd dat 8 Gbit beschikbaar zou komen.
      Nu zit ik er niet op te wachten, maar toch.

      En dat de basis opschuift maar wel stiekem 7,50 meer kost, daar klopt dus echt niets van!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Hoe gaat dit werken voor alle consumenten die al 8 Gbit hebben? Dat wordt teruggedraaid? Foutje bedankt?

        Vreemde gang van zaken. Er is altijd geadverteerd dat 8 Gbit beschikbaar zou komen.
        Nu zit ik er niet op te wachten, maar toch.

        En dat de basis opschuift maar wel stiekem 7,50 meer kost, daar klopt dus echt niets van!
        Dat noemen we verkooptechnieken

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

          Dat noemen we verkooptechnieken
          Dat noemen we ordinair misleiden en graaien.

          Reageer


          • #20
            Nu dan 2 Gig voor iedereen beschikbaar is (en dus XGS-PON) dan moet er wel snel Bridge mode voor het Nokia modem beschikbaar komen anders zullen er weinig mensen overstappen vrees ik.
            Laatst bewerkt door driepinter; 7 Apr 2023, 18:58.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Nu dan 2 Gig voor iedereen beschikbaar is (en dus XGS-PON) dan moet er wel snel Bridge mode voor het Nokia modem beschikbaar komen anders zullen er weinig mensen overstappen vrees ik.
              Volgens mij moet eerst het aanbod beter worden afgestemd om wat men roept, dan gaan we eens weer kijken.
              Basis = 1 Gbit, daar eerst de prijzen op aanpassen en dan ook een goede basisprijs bieden,
              Op dit moment gaat niemand instappen op 2 Gbit bij de huidig aangeboden prijs en komt zelfs 1 Gbit onder druk vanwege een te hoge basisprijs.

              Verder is er geen enkele duidelijkheid of je 2 x 1 Gbit krijgt of in 1x 2 Gbit over de 2,5 Gbit poort.
              Dat laatste is totaal funest voor 99% van de consumenten en maakt het abo onbruikbaar.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 7 Apr 2023, 21:06.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Dat noemen we ordinair misleiden en graaien.
                Ert staat toch niet bij dat je verplicht ben om het te kopen dus blijft het gewoon verkooptechnieken en als er 1 is komt 2 enzo door tot 8 dus er komt nog keuze genoeg

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                  Ert staat toch niet bij dat je verplicht ben om het te kopen dus blijft het gewoon verkooptechnieken en als er 1 is komt 2 enzo door tot 8 dus er komt nog keuze genoeg
                  Zoals het nu wordt gebracht gaan alle klanten terug naar 150 Mbit. De alternatieven zijn te duur,
                  Er is dus geen basisabo zoals men roept, commerciele puinhoop is eerder het goede woord.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                    Behalve voor dié klanten die nog verstoken zijn van glasvezel, ook al wonen ze in het service-gebied van Delta.
                    Zo is er altijd wel iets (te klagen); je moet ergens beginnen. Officieus gaat een kabelabonnement straks met 2,5Gbps de lucht in. Zijn het nu een half jaar aan het testen en het werkt prima zonder noemenswaardige problemen.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                      Weet wat dat is heb die allemaal al getest maar je mobiel en je tablet en smart tv gaat echt niet sneller hoor
                      Daar gaat het dan ook om. Volgens mij zijn er twee verschillende invalshoeken in dit soort discussies:
                      1. beschikbare bandbreedte met slimmer Wifi6 delen met lokale apparaten (incl. IoT) zonder dat daarbij een datafiele (typo) ontstaat.
                      2. Met betrekking tot de fysieke internetsnelheid gaat men mondjesmaat lokaal over naar bekabeld 2,5 Gbps (netwerkkaart, switch, WAN/LAN modem/router), zie de berichten van Webkabouter .

                      Vervolgens zullen de azijnp*ssers wel weer gaan klagen over de snelheid van Wifi 6 versie Wifi 7 en zo blijven we in een cirkeltje ronddraaien.
                      Laatst bewerkt door Stoffel; 7 Apr 2023, 22:30.

                      Reageer


                      • #26
                        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                        Zo is er altijd wel iets (te klagen); je moet ergens beginnen. Officieus gaat een kabelabonnement straks met 2,5Gbps de lucht in. Zijn het nu een half jaar aan het testen en het werkt prima zonder noemenswaardige problemen.
                        Voor de duidelijkheid: persoonlijk heb ik niets te klagen. Met mijn huidige coax abonnement heb ik alles wat ik nodig heb.

                        Ik volg alleen met een realistische blik de warrige berichtgeving, discussies, meningen, aannames, verwachtingen etc etc over voornamelijk het glasvezel 'gebeuren'.
                        En dan volgt er weleens een opmerking, die door sommigen hier niet wordt begrepen, verkeerd gelezen en/of fout wordt geïnterpreteerd.

                        Jammer.
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #27
                          Ze kunnen beter eerst hun bagger in orde maken
                          tv kijken is nog steeds WAARDELOOS 🥴🤬

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                            Ik volg alleen met een realistische blik de warrige berichtgeving, discussies, meningen, aannames, verwachtingen etc etc over voornamelijk het glasvezel 'gebeuren'.
                            Iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening; altijd maar kritiek uiten is een manier van communiceren maar brengt de balans uit een forumtopic. Misschien dat we daar wat vaker aan kunnen denken.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Apr 2023, 10:25.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #29
                              Leuk hoor snelheid verhogen, maar ik heb liever 4K beeld of , dolby (atmos) geluid.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Roma Bekijk bericht
                                Leuk hoor snelheid verhogen, maar ik heb liever 4K beeld of , dolby (atmos) geluid.
                                Daar wordt simpelweg het geld niet mee verdient.

                                Dus kun je lang opwachten.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X