Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inflatiecorrectie of ordinaire prijsverhoging? We worden genaaid!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Even 1 ding helder. Ik ageer tegen de wetgeving niet tegen Delta en /of Caiway
    Dat is dan ook weer niet heel erg duidelijk.
    In je eerste bericht noem je tweemaal de namen van Caiway en Delta, geen andere aanbieders.

    Reageer


    • #47
      Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

      Dat is dan ook weer niet heel erg duidelijk.
      In je eerste bericht noem je tweemaal de namen van Caiway en Delta, geen andere aanbieders.
      In feite alle aanbieders die de algemene voorwaarden hier op aangepast hebben.
      Overigens vind ik dat men wel moet aantonen dat het een inflatiecorrectie is.

      Reageer


      • #48
        Verspilde moeite.
        Beperk je tot de feiten.
        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niΓ©mand op mΓ­jn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

        Reageer


        • #49
          Aangezien er geen antwoordt komt op dit bericht van Bordewolf zal ik die bij deze blokkeren

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
            Aangezien er geen antwoordt komt op dit bericht van Bordewolf zal ik die bij deze blokkeren
            Ik zeg doen! Ik ga stoppen met al te veel posten op dit forum, ben wel klaar met de β€˜sfeer’ hier.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik zeg doen! Ik ga stoppen met al te veel posten op dit forum, ben wel klaar met de β€˜sfeer’ hier.
              Dat roep je wel een aantal keren per jaar ,maar een dag rustig ,en je stuurt weer allerlei rare verhalen rond, en staat er van versteld ,dat iedereen op je nek zit
              op elke site heb je dit nu ondervonden probeer het anders te maken?

              Reageer


              • #52
                Dat klopt. Onder andere op Tweakers heeft hij vele reprimandes gehad.

                Reageer


                • #53
                  Het is af en toe net de roddel pers. (fabeltjes krant)
                  Brengt wel wat leven in de brouwerij maar vaak heb je (ik) er niets aan .

                  Reageer


                  • #54
                    Je hebt ook niks aan onjuiste voorspellingen en dat een bron niet vermeld wordt ondanks herhaalde verzoeken.

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik zeg doen! Ik ga stoppen met al te veel posten op dit forum, ben wel klaar met de β€˜sfeer’ hier.
                      Dat heb je al iets te vaak geroepen....

                      Reageer


                      • #56
                        Besef dat jij de meest sfeerbepalende factor hier bent, Bordewolf.
                        Dus als de sfeer volgens jou niet goed is, heb je huiswerk te doen. πŸ™‚

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                          Besef dat jij de meest sfeerbepalende factor hier bent, Bordewolf.
                          Dus als de sfeer volgens jou niet goed is, heb je huiswerk te doen. πŸ™‚
                          Valt jullie niks op want iedere weekend heeft die wel iets wat helemaal niet klopt.
                          En zo wordt je dan Expert waardeloos die benammingen erbij
                          Laatst bewerkt door onbekend__; 11 Feb 2023, 12:07.

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht

                            Valt jullie niks op want iedere weekend heeft die wel iets wat helemaal niet klopt.
                            En zo wordt je dan Expert waardeloos die benammingen erbij
                            Expert wordt je hier op basis van veelschrijverij, of dit nu terechte of onterechte info is. Voor nieuwe lezers op dit forum kan dat inderdaad erg vreemd overkomen. Je denk met iemand met verstand van zaken te doen te hebben, dat hoeft dus zeker niet.

                            Reageer


                            • #59
                              De benaming "expert" hier zegt inderdaad helemaal niets!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X