Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inflatiecorrectie of ordinaire prijsverhoging? We worden genaaid!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik denk er niet over! Ik blijf Delta trouw!
    Nou klaag dan niet en accepteer hoe het is.
    Vergelijken met andere aanbieders zou ik dan maar achterwege laten. Wat heeft dat voor zin als je Delta trouw blijft.
    En dan bedoel ik niet alleen het vergelijken van de prijzen maar ook het vergelijken van de mogelijkheden die andere aanbieders hebben. Zinloos als je niet gaat overstappen. Het levert alleen maar frustratie op omdat anderen soms iets hebben wat Delta nog niet heeft.

    Reageer


    • #32
      Bordewolf blijft Delta trouw totdat KPN glasvezel aanlegt in zijn wijk.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

        Nou klaag dan niet en accepteer hoe het is.
        Vergelijken met andere aanbieders zou ik dan maar achterwege laten. Wat heeft dat voor zin als je Delta trouw blijft.
        En dan bedoel ik niet alleen het vergelijken van de prijzen maar ook het vergelijken van de mogelijkheden die andere aanbieders hebben. Zinloos als je niet gaat overstappen. Het levert alleen maar frustratie op omdat anderen soms iets hebben wat Delta nog niet heeft.
        Even 1 ding helder. Ik ageer tegen de wetgeving niet tegen Delta en /of Caiway

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Even 1 ding helder. Ik ageer tegen de wetgeving niet tegen Delta en /of Caiway
          Wellicht moet je je dan maar aansluiten bij de FDF, dan zien we je binnenkort wel op het Malieveld. 🤪🫣🤗 Weer een actiepuntje erbij om tegen te ageren.

          Waarom eigenlijk nu ineens dit bericht plaatsen terwijl de prijsstijging al geruime tijd bekend is?

          Reageer


          • #35
            Omdat het Cogas tijdperk voorbij is..

            Reageer


            • #36
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              De inflatie is aan het dalen op dit moment, Caiway en Delta hebben echter vanwege inflatie de prijzen fors laten stijgen.
              Komt er nu een prijsverlaging aan of is er met terugwerkende kracht toch sprake van ordinaire prijsverhogingen?

              Deze nieuwe wet zorgt alleen voor nog meer verkapte prijsverhogingen en als consument wordt je dubbel bedonderd, want Delta en Caiway kunnen in juli ook nog de reguliere prijsverhoging doorvoeren. Schande deze wetgeving!
              Wat is je bron eigenlijk want dat vermeld je niet en heb eens gekeken in mijn delta schilt 5.50 euro wat je meer kwijt bent dus een bron graag Bordewolf.

              Heb al meer geschreven je hoef niet te betalen maar dan heb je ook geen diensten.

              Reageer


              • #37
                Je ontwijkt de vraag, Bordewolf.
                Hij vraagt: Wat is jouw bron?

                Reageer


                • #38
                  Doe niet zo flauw, Bor. Je glaaske Grenadine staat al klaar.
                  Vertel ons es efkes wat jouw bron is.

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Je ontwijkt de vraag, Bordewolf.
                    Hij vraagt: Wat is jouw bron?
                    En dan is dat in topic nieuws gezet zonder bron (nepnieuws misschien?)

                    Reageer


                    • #40
                      Er is helemaal geen nieuwe wet. Veel providers hebben de Algemene Voorwaarden aangepast. Hierdoor kan een abonnement dat zich binnen de contractveste periode bevindt niet worden opgezegd als de prijsverhoging lager is dan de prijsinflatiecorrectie. En dat is gewoon conform de wet die al veel langer van toepassing is. Alleen hadden providers in de Algemene voorwaarden dus staan dat bij iedere prijsverhoging het lopende abonnement opgezegd kon worden,

                      En wat betreft prijsverlaging nu inflatie aan het dalen is. Een inflatiecorrectie wordt jaarlijks en niet maandelijks doorgevoerd. Het is een inflatiecorrectie die achteraf wordt berekend over een geheel jaar. Bij de prijsverhogingen van 2023 gaat het om de inflatiecorrectie over 2022. Nu wordt verwacht dat de inflatie over 2023 rond 3,5 procent wordt. Dit betekent dat providers volgend jaar de prijzen niet hoeven (wel mogen) verlagen maar toch mogen verhogen.

                      Bor, lees in dit geval weer selectief en gaat dan met zijn eigen gedachten aan de haal.

                      En KPN verlaagt nu de prijs van internet. Maar als je overstapt naar dit nieuwe abonnement dan krijgt je automatisch TV+ als tv-dienst. En TV+ is dan weer duurder dan het oude tv-abonnement. Per saldo blijft voor de abonnee die tv en internet bij KPN koopt de abonnementsprijs in veel gevallen gelijk of net iets goedkoper. Alleen als internet-on; y wordt bij KPN echt goedkoper. Wat KPN eigenlijk doet is de zogenaamde Eredivisiebelasting weg te halen bij het internetabonnement en alleen nog door te berekenen aan klanten die daadwerkelijk een tv-abonnement kopen.

                      Reageer


                      • #41
                        Zo zie je maar dat Bordewolf regelmstig met zijn berichtgeving iedereen op het verkeerde been zet!
                        Kan je hiermee eens stoppen Bordewolf?
                        Je maakt zaken op deze manier onnodig verwarrend.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Jarco Kriek Bekijk bericht
                          Er is helemaal geen nieuwe wet. Veel providers hebben de Algemene Voorwaarden aangepast. Hierdoor kan een abonnement dat zich binnen de contractveste periode bevindt niet worden opgezegd als de prijsverhoging lager is dan de prijsinflatiecorrectie. En dat is gewoon conform de wet die al veel langer van toepassing is. Alleen hadden providers in de Algemene voorwaarden dus staan dat bij iedere prijsverhoging het lopende abonnement opgezegd kon worden,

                          En wat betreft prijsverlaging nu inflatie aan het dalen is. Een inflatiecorrectie wordt jaarlijks en niet maandelijks doorgevoerd. Het is een inflatiecorrectie die achteraf wordt berekend over een geheel jaar. Bij de prijsverhogingen van 2023 gaat het om de inflatiecorrectie over 2022. Nu wordt verwacht dat de inflatie over 2023 rond 3,5 procent wordt. Dit betekent dat providers volgend jaar de prijzen niet hoeven (wel mogen) verlagen maar toch mogen verhogen.

                          Bor, lees in dit geval weer selectief en gaat dan met zijn eigen gedachten aan de haal.

                          En KPN verlaagt nu de prijs van internet. Maar als je overstapt naar dit nieuwe abonnement dan krijgt je automatisch TV+ als tv-dienst. En TV+ is dan weer duurder dan het oude tv-abonnement. Per saldo blijft voor de abonnee die tv en internet bij KPN koopt de abonnementsprijs in veel gevallen gelijk of net iets goedkoper. Alleen als internet-on; y wordt bij KPN echt goedkoper. Wat KPN eigenlijk doet is de zogenaamde Eredivisiebelasting weg te halen bij het internetabonnement en alleen nog door te berekenen aan klanten die daadwerkelijk een tv-abonnement kopen.
                          Dank voor deze uiteenzetting. Dan zit het inderdaad anders in elkaar dan ik dacht. Ik meende te weten dat ook de wet hier op is aangepast, maar dat blijkt al jaren zo te zijn.
                          Weer iets geleerd.

                          Reageer


                          • #43
                            Jij meent teveel…

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              Dank voor deze uiteenzetting. Dan zit het inderdaad anders in elkaar dan ik dacht. Ik meende te weten dat ook de wet hier op is aangepast, maar dat blijkt al jaren zo te zijn.
                              Weer iets geleerd.
                              Bron Bron Wat is je bron Bordewolf

                              Reageer


                              • #45
                                De enige bron is zijn grenzeloze fantasie😙

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X