Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Inflatiecorrectie of ordinaire prijsverhoging? We worden genaaid!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Inflatiecorrectie of ordinaire prijsverhoging? We worden genaaid!

    De inflatie is aan het dalen op dit moment, Caiway en Delta hebben echter vanwege inflatie de prijzen fors laten stijgen.
    Komt er nu een prijsverlaging aan of is er met terugwerkende kracht toch sprake van ordinaire prijsverhogingen?

    Deze nieuwe wet zorgt alleen voor nog meer verkapte prijsverhogingen en als consument wordt je dubbel bedonderd, want Delta en Caiway kunnen in juli ook nog de reguliere prijsverhoging doorvoeren. Schande deze wetgeving!

  • #2
    Vermoeiend dit. Bij inflatiecorrectie wordt achteraf gekeken en niet vooraf.

    Maar waarom klagen, die geldige mensen van Caiway en Delta en de State of the art apparatuur die ze daar hebben moet toch ergens van betaald worden.
    🤭😉

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
      Vermoeiend dit. Bij inflatiecorrectie wordt achteraf gekeken en niet vooraf.

      Maar waarom klagen, die geldige mensen van Caiway en Delta en de State of the art apparatuur die ze daar hebben moet toch ergens van betaald worden.
      🤭😉
      Wanneer de roverheid wetgeving instelt die nadeling uitpakt en wordt misbruik van gemaakt, dan is het terecht om te reclameren.

      Reageer


      • #4
        Heb ik geen moeite mee😂
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
          Heb ik geen moeite mee😂
          Dat is de grap KPN verlaagd de prijzen….

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

            Dat is de grap KPN verlaagd de prijzen….
            Denk dat ze je daar graag welkom heten hoor.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              De inflatie is aan het dalen op dit moment, Caiway en Delta hebben echter vanwege inflatie de prijzen fors laten stijgen.
              Komt er nu een prijsverlaging aan of is er met terugwerkende kracht toch sprake van ordinaire prijsverhogingen?

              Deze nieuwe wet zorgt alleen voor nog meer verkapte prijsverhogingen en als consument wordt je dubbel bedonderd, want Delta en Caiway kunnen in juli ook nog de reguliere prijsverhoging doorvoeren. Schande deze wetgeving!
              Niet bepaald een issue en taalgebruik voor een SERVICEforum...
              [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                Wanneer de roverheid wetgeving instelt die nadeling uitpakt en wordt misbruik van gemaakt, dan is het terecht om te reclameren.
                Afgezien van de kinderlijke en makkelijk te voorkomen tik- en taalfouten zit je hier ook verkeerd.

                Reageer


                • #9
                  En met de simpele redenatie van Bor zouden we ook bijvoorbeeld de stijging van het minimumloon en AOW wel weer (gedeeltelijk) kunnen terugdraaien want “de inflatie is weer aan het dalen”, dus we hebben het niet meer zo hard nodig. Kom op zeg.

                  Reageer


                  • #10
                    Het is gewoon mijn mening. Wanneer KPN de prijzen verlaagd ipv verhoogd Delta en Caiway 12% stijging hebben... dan loopt er toch iets uit de pas.
                    Ook wel knap dat het hoogste percentage in 1 maand is genomen en niet een gemiddelde. Dan zou de stijging anders uitvallen.

                    Reageer


                    • #11
                      Derde persoon enkelvoud is met een t, dus KPN verlaagt..
                      Daarnaast verwacht ik als de stroomprijs blijft dalen dat je ook met spandoeken en een trommel bij de supermarkt gaat staan en daar ook prijsverlaging eist!!

                      Wel consequent zijn hoor 🎈

                      Reageer


                      • #12
                        Overigens ook een heel goede oplossing is om gewoon het goedkoopste abonnement af te sluiten. Dit heb ik bij Caiway gedaan en dat werkt prima. Denk dat procentueel gezien maar heel weinig mensen de hoge snelheden nodig hebben en vaak dus al teveel betalen. Dit is dan mede het gevolg van het feit dat je bij iedere kosten verhoging een hogere snelheid krijgt. Vaak dus helemaal niet nodig.
                        Ik ben, in stappen, gaan verlagen en dat blijkt prima te werken. Is het toch niet snel genoeg dan verhoog je weer.
                        Gevolg voor mij was dat mijn kosten met ongeveer 13 euro werden verlaagd omdat het goedkoopste abonnement niet duurder werd.

                        Zo bouw ik aan mijn eigen inflatiecorrectie. 😉

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                          Overigens ook een heel goede oplossing is om gewoon het goedkoopste abonnement af te sluiten. Dit heb ik bij Caiway gedaan en dat werkt prima. Denk dat procentueel gezien maar heel weinig mensen de hoge snelheden nodig hebben en vaak dus al teveel betalen. Dit is dan mede het gevolg van het feit dat je bij iedere kosten verhoging een hogere snelheid krijgt. Vaak dus helemaal niet nodig.
                          Ik ben, in stappen, gaan verlagen en dat blijkt prima te werken. Is het toch niet snel genoeg dan verhoog je weer.
                          Gevolg voor mij was dat mijn kosten met ongeveer 13 euro werden verlaagd omdat het goedkoopste abonnement niet duurder werd.

                          Zo bouw ik aan mijn eigen inflatiecorrectie. 😉
                          Kijk, dat soort positieve tips zouden we meer moeten hebben op dit forum !

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Kijk, dat soort positieve tips zouden we meer moeten hebben op dit forum !
                            Maar dan hebben de hogere snelheden van glasvezel dus ook weinig toegevoegde waarde en kan je eigenlijk net zo goed op coax blijven.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Kennie-L
                              Jullie kunnen natuurlijk ook gewoon iedere tegel van Bor negeren, er zijn ook mensen die ze wel leuk vinden en die hebben totaal geen behoefte aan jullie nogal kinderachtige terechtwijzigingen.
                              Je kunt ook de reacties die jou niet bevallen negeren. In plaats daarvan kies je er voor om er zelf op te reageren en daarmee dus precies in stand te houden wat je niet bevalt.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X