Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsverhoging per 1 juli 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Ik vermoed dat dit modem geen 100Mbps upload haalt.

    Reageer


    • #47
      Waar kan je eigenlijk vinden of je wijk wel "Next Generation" is?

      Ik kaartte dit namelijk ook aan bij de klantenservice, omdat mijn upload ook niet hoger dan 30 Mbps komt.
      Antwoord: Eerst nieuw fast modem, dan zien we wel verder.

      Blijkbaar zit niet iedereen op dezelfde lijn bij de klantenservice.

      Reageer


      • #48
        Betekent dit dat delta modems om gaat ruilen?
        ik betaal wel voor 400/100. Bij de mail bij de nieuwe prijzen stond uw snelheid wordt verhoogd naar 400/100
        dus als dit modem niet wat ik nu heb niet geschikt is moeten ze toch een geschikte leveren.
        Belofte maakt schuld of de prijs naar beneden

        Reageer


        • #49
          Na de nodige tests met de klantenservice te hebben uitgevoerd, wordt eerst het modem vervangen.
          Dan zal blijken of de upload wel gehaald wordt.

          Op de vraag waarom dan niet gecontroleerd wordt of de klanten de nieuwe snelheid wel kunnen halen met hun huidig modem, werd geantwoord dat dat de ideale situatie zou zijn.
          Maar dat gebeurt dus niet en de klant mag er zelf achteraan.

          Of de infrastructuur in mijn wijk ervoor geschikt is, wilde deze medewerker niet ingaan.
          Eerst modem vervangen en dan zien we weer verder.

          Overigens kwam dit ook al hier aanbod: Upload snelheid veel te laag - ZeelandNet Serviceforum
          Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
          In het verleden, na de netwerk-ombouw die hogere uploadsnelheden mogelijk maakte, kon de EPC3940AD niet meer dan 30 Mbit upload halen en was er echt een nieuwer modem nodig.
          Als ik jou was zou ik dus aansturen op een modemwissel.
          Laatst bewerkt door Ptrol; 4 Jul 2022, 15:03.

          Reageer


          • #50
            Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
            Na de nodige tests met de klantenservice te hebben uitgevoerd, wordt eerst het modem vervangen.
            Dan zal blijken of de upload wel gehaald wordt.

            Op de vraag waarom dan niet gecontroleerd wordt of de klanten de nieuwe snelheid wel kunnen halen met hun huidig modem, werd geantwoord dat dat de ideale situatie zou zijn.
            Maar dat gebeurt dus niet en de klant mag er zelf achteraan.

            Of de infrastructuur in mijn wijk ervoor geschikt is, wilde deze medewerker niet ingaan.
            Eerst modem vervangen en dan zien we weer verder.

            Overigens kwam dit ook al hier aanbod: Upload snelheid veel te laag - ZeelandNet Serviceforum
            Ik ga er ook niet van uit dat Delta nog fors investeert in coax-modems. De strategie is juist alles naar glasvezel.
            Dus actief iets gaan doen hiermee, zet dat maar uit je hoofd.

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
              Ik ga er ook niet van uit dat Delta nog fors investeert in coax-modems. De strategie is juist alles naar glasvezel.
              Dus actief iets gaan doen hiermee, zet dat maar uit je hoofd.
              Ben je weer voor een ander aan het oordelen Bor Je leert het ook nooit

              Reageer


              • #52
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                Ben je weer voor een ander aan het oordelen Bor Je leert het ook nooit
                Ik zet mijn mening uiteen, niemand die me dat verbied!

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Ik zet mijn mening uiteen, niemand die me dat verbied!
                  Je weet de knop te vinden he

                  Reageer


                  • #54
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                    Ik ga er ook niet van uit dat Delta nog fors investeert in coax-modems. De strategie is juist alles naar glasvezel.
                    Dus actief iets gaan doen hiermee, zet dat maar uit je hoofd.
                    Gelukkig heb je het mis, want zolang niet overal Glasvezel leverbaar is, verleent Delta Fiber hun service.
                    Zojuist werd er een nieuw modem geplaatst door een Delta monteur.
                    Upload snelheid wordt nu conform abo wel gehaald!

                    Reageer


                    • #55
                      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                      Gelukkig heb je het mis, want zolang niet overal Glasvezel leverbaar is, verleent Delta Fiber hun service.
                      Zojuist werd er een nieuw modem geplaatst door een Delta monteur.
                      Upload snelheid wordt nu conform abo wel gehaald!

                      Ik zeg niet dat ze niet vervangen, ze doen alleen geen massale vervangactie van oude modems actief.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht

                        Gelukkig heb je het mis, want zolang niet overal Glasvezel leverbaar is, verleent Delta Fiber hun service.
                        Zojuist werd er een nieuw modem geplaatst door een Delta monteur.
                        Upload snelheid wordt nu conform abo wel gehaald!

                        Heb er vorige week voor gebeld en nu wel mijn gratis F-Secure licentie verkregen per mail en staat nu ook in Mijn Delta.

                        Mijn abonnement is 300/50.
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                          Ik vermoed dat dit modem geen 100Mbps upload haalt.
                          Als je een catt 6 kabel neemt wel hoor driepinter

                          Reageer


                          • #58
                            Hoi,

                            Nu ik dit lees heb ik even MijnDELTA gecontroleerd, en zie nergens deze (gratis) F-Secure licentie. Ik heb ook het 325/50Mbps Flexpakket.

                            Moet de klant eigenlijk overal zelf achteraan? Net als 'n modemwissel e.d als deze de snelheid niet haalt. Ze kunnen de klanten toch wel eens 'n mail hierover versturen ofzo?

                            Bump voor de licentie


                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                            Heb er vorige week voor gebeld en nu wel mijn gratis F-Secure licentie verkregen per mail en staat nu ook in Mijn Delta.

                            Mijn abonnement is 300/50.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door jpj77 Bekijk bericht
                              Hoi,

                              Nu ik dit lees heb ik even MijnDELTA gecontroleerd, en zie nergens deze (gratis) F-Secure licentie. Ik heb ook het 325/50Mbps Flexpakket.

                              Moet de klant eigenlijk overal zelf achteraan? Net als 'n modemwissel e.d als deze de snelheid niet haalt. Ze kunnen de klanten toch wel eens 'n mail hierover versturen ofzo?

                              Bump voor de licentie



                              Je moet zeggen dat je de snelheid niet haalt en dan zelf vragen om een modemwissel en een licentie.

                              Reageer


                              • #60
                                Ok, zal ze wel even mailen dan.

                                Gr....

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X