Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

LET OP! Als u na aansluiting op glasvezel 1e factuur ontvangt, deze kan foutief zijn

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door Mkl Bekijk bericht

    Ondanks diverse malen melding maken van een fout van Delta blijven zij maar het 120+pakket doorgeven. Ik heb alleen het 90 zenderpakket schriftelijk aangevraagd.
    Dus let nog steeds op als u overgaat naar glasvezel!
    Graag verneem ik bij wie of dit nog meer het geval is. Dit zou maar net bij mij voorgekomen zijn!!!
    Je bent inderdaad de enige niet hoor, ik ben afgelopen week ook aangesloten op de glasvezel. Nou keek ik dit weekend op het flex gedeelte, dus waar je alle pakketten kunt aanpassen, en daar zag ik ook een vreemd verschijnsel. Ik heb al jaren de 90 zenders, en dat is voldoende, maar nu stond bij dus ook de 120 zenders aangevinkt. Ik heb zelf vorig jaar de 3 mesh-points gekocht, dus hoef er echt geen te huren, maar deze was wel in de lijst aangevinkt voor 3 euries in de maand. Nu had ik het ziggo pakket geannuleerd, en wijziging bericht via mail ontvangen, maar toch was ziggo weer geactiveerd volgens de site. En dit was bij beide site's hetzelfde, dus via de gewone delta flex site, en via de glasvezel flex site. Ik had in eerste gedachte dat de monteur, die dus de boel kwam instellen, alles had geactiveerd. Maar kan me niet voorstellen hoe die dat gedaan zou moeten hebben. Heb alles nu staan zoals het moet zijn, dus ben benieuwd......

    Update.......Na dat ik dit bericht geplaatst had, ging ik toch nog ff kijken voor de zekerheid, en wat schetst mijn verbazing, alles stond weer dusdanig zoals voor m'n wijziging. Dus 120 zenders, ziggo aan, huur van 3 mesh-points.

    Hoezo hardleers.....
    Laatst bewerkt door Gilwest; 20 Feb 2022, 22:50.

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X