Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

LET OP! Als u na aansluiting op glasvezel 1e factuur ontvangt, deze kan foutief zijn

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Nu ga je weer anderen de les lezen Bordewolf.
    Wanneer stop je nou eens hiermee?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
      Nu ga je weer anderen de les lezen Bordewolf.
      Wanneer stop je nou eens hiermee?
      Rapporteer als je het niet met een post eens bent, blijf on topic.

Reageer

Alles op een rij

1. Je facturatiemoment verandert

Bij glasvezelinternet facturen we vooraf i.p.v. achteraf het maandfactuurbedrag. Dit betekent dat dat je eerste factuur na de overstap anders zal zijn.

De facturen zien er hetzelfde uit, maar je ziet zowel het laatste deel van de periode dat je internet via de kabel had en ook voor het eerst de kosten van je glasvezelinternet abonnement. Dit staat op de factuur vanaf het moment dat je kabelabonnement is overgegaan en daarnaast de eerstvolgende volledige maand.

Als je een korting krijgt voor een bepaalde periode op je abonnement staat die ook op de factuur.

DELTA Mobiel factuur | DELTA
        Laatst bewerkt door Jos; 24 Jan 2022, 10:20.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
          Alles op een rij
          Klopt helemaal wat Jos vertelt. Ik kreeg na de glas-aansluiting een hele lange lap van een factuur eind november '21. 't Was even goed doorlezen en rekenen samen met de helpdesk (chat), klopte helemaal, zelfs van de +90 pakket zijn ze afgebleven. Maar nu loopt alles op rolletjes. Bedrag iets omhoog door de tussentijdse verhogingen en een extra IPTV, vergeleken met mijn oude coax-abo.

Reageer

Nuiet alleen de eerste factuur is niet correct maar ook alle facturen die ik erna kreeg zijn niet juist. Er wordt al sinds de aanleg van de glasvezel hier in huis een extra interaktief tv kastje berekend terwijl ik die niet heb. Iedere maand weer gebeld iedere maand het zelfde liedje: sorry menerr we gaan het in orde maken u krijgt een creditfactuur. Het word geregeld hoor maar tot nu toe nog helemaal niets en over een compensatie heb ik hellemaal nog nooit iemand gehoord. Ik snap best dat er fouten gemaakt kunnen worden maar die kan je wel netjes oplossen en dat gebeurt niet want waarom zouden ze.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dikkie dik Bekijk bericht
              Nuiet alleen de eerste factuur is niet correct maar ook alle facturen die ik erna kreeg zijn niet juist. Er wordt al sinds de aanleg van de glasvezel hier in huis een extra interaktief tv kastje berekend terwijl ik die niet heb. Iedere maand weer gebeld iedere maand het zelfde liedje: sorry menerr we gaan het in orde maken u krijgt een creditfactuur. Het word geregeld hoor maar tot nu toe nog helemaal niets en over een compensatie heb ik hellemaal nog nooit iemand gehoord. Ik snap best dat er fouten gemaakt kunnen worden maar die kan je wel netjes oplossen en dat gebeurt niet want waarom zouden ze.
              Wil je èn je geld terug èn geld erbij?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Wil je èn je geld terug èn geld erbij?
                Ik wil alleen maar dat het nu eindelijk eens goed geregeld wordt en het teveel betaalde teruggestort wordt. Eencompensatie voor gemaakte kosten als in tijd en telefoonkosten lijkt mij op zijn plaats

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                  Vreemd, wat heb je daar tot nu toe tegen gedaan?
                  ik heb contact opgenomen en er werd mij verteld dat het nu mogelijk is dat 1000mbps ook via de coax gaat, en daar betaal ik dan nu voor. het is wel zo dat ik die snelheid bij lange na niet haal...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Dikkie dik Bekijk bericht
                    De klantenservice beweert dat een creditnota niet mogelijk is, onbegrijpelijk!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht
                      Alles op een rij

1. Je facturatiemoment verandert

Bij glasvezelinternet facturen we vooraf i.p.v. achteraf het maandfactuurbedrag. Dit betekent dat dat je eerste factuur na de overstap anders zal zijn.

De facturen zien er hetzelfde uit, maar je ziet zowel het laatste deel van de periode dat je internet via de kabel had en ook voor het eerst de kosten van je glasvezelinternet abonnement. Dit staat op de factuur vanaf het moment dat je kabelabonnement is overgegaan en daarnaast de eerstvolgende volledige maand.

Als je een korting krijgt voor een bepaalde periode op je abonnement staat die ook op de factuur.

DELTA Mobiel factuur | DELTA
                      Fijn dat u het duidelijk verteld van de dubbele factuur, i.v.m. vooruitbetalen. Maar u heeft het niet over het feit dat het vaak verkeerd gaat met de bedragen welke op de factuur staan!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mkl Bekijk bericht
                        Als u aangegeven heeft het 90+ tv pakket te willen hebben, wordt er op de 1e factuur van de glasvezel gerekend met het 120+ tv pakket.
                        Dus u betaald teveel. Let dus goed op, anders blijft u voor iets betalen dat u niet besteld heeft.
                        Tot mijn verbazing zie ik dat de klantenservice het tv pakket nog niet heeft veranderd. Wat is dit voor een bedrijf????????????

Reageer

Een bedrijf waar iemand voor applaudisseert.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Mkl Bekijk bericht
                            Als u aangegeven heeft het 90+ tv pakket te willen hebben, wordt er op de 1e factuur van de glasvezel gerekend met het 120+ tv pakket.
                            Dus u betaald teveel. Let dus goed op, anders blijft u voor iets betalen dat u niet besteld heeft.
                            Ondanks diverse malen melding maken van een fout van Delta blijven zij maar het 120+pakket doorgeven. Ik heb alleen het 90 zenderpakket schriftelijk aangevraagd.
                            Dus let nog steeds op als u overgaat naar glasvezel!
                            Graag verneem ik bij wie of dit nog meer het geval is. Dit zou maar net bij mij voorgekomen zijn!!!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Een bedrijf waar iemand voor applaudisseert.
                              Nou Stofdoekje , ik geloof dat die animo er al een eind af is,

Reageer

Zou et?

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X