Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

LET OP! Als u na aansluiting op glasvezel 1e factuur ontvangt, deze kan foutief zijn

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • LET OP! Als u na aansluiting op glasvezel 1e factuur ontvangt, deze kan foutief zijn

    Als u aangegeven heeft het 90+ tv pakket te willen hebben, wordt er op de 1e factuur van de glasvezel gerekend met het 120+ tv pakket.
    Dus u betaald teveel. Let dus goed op, anders blijft u voor iets betalen dat u niet besteld heeft.

  • #2
    Waarom zouden ze iets anders incasseren dan wat je besteld hebt?

    Reageer


    • #3
      Beste Koeba,

      Dat is ook de vraag! Ik weet ook niet hoe het komt, misschien foutje in programma of ed.. Heb het nu al bij diverse mensen gezien dat op factuur 120+ pakket gefactureerd en geïncasseerd is, i.p.v. bestelde 90+ pakket. Maar niet iedereen kijkt naar de factuur en zou daarom misschien lange tijd extra betalen. Vandaar mijn melding, het is maar om te helpen!

      Reageer


      • #4
        Dit is net zoiets als dat ik nog steeds niet ben aangesloten op glasvezel (kabel ligt nog steeds voor de deur) maar al wel het glasvezelabonnement betaal......????raar????

        Reageer


        • #5
          Zeker, dat is ook wel vreemd!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
            Dit is net zoiets als dat ik nog steeds niet ben aangesloten op glasvezel (kabel ligt nog steeds voor de deur) maar al wel het glasvezelabonnement betaal
            Vreemd, wat heb je daar tot nu toe tegen gedaan?

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Mkl Bekijk bericht
              Als u aangegeven heeft het 90+ tv pakket te willen hebben, wordt er op de 1e factuur van de glasvezel gerekend met het 120+ tv pakket.
              Dus u betaald teveel. Let dus goed op, anders blijft u voor iets betalen dat u niet besteld heeft.
              Dat is niets vreemds. De eerste factuur is bij Delta altijd verkeerd. Waarom dat is weet ik niet, maar hun intakesysteem is niet bepaald dummyproof. Er gaat altijd wel iets fout met iets dat te veel of verkeerd op de factuur staat.
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jan 2022, 00:10.

              Reageer


              • #8
                Jammer dat men dit niet onderkent. Nu wordt er geweigerd de foute factuur te crediteren en een goede factuur te geven. Eerst moet de foute rekening worden betaald om pas een maand later als het goed is het bedrag van de correctie terug te krijgen.
                Daarbij komt ook nog dat bij de dag van de overgang naar glasvezel, zowel de coax kabel gerekend wordt als de glasvezel. Dus 1 dag dubbel, is mooie extra ontvangst voor Delta Fiber!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Mkl Bekijk bericht
                  Jammer dat men dit niet onderkent. Nu wordt er geweigerd de foute factuur te crediteren en een goede factuur te geven. Eerst moet de foute rekening worden betaald om pas een maand later als het goed is het bedrag van de correctie terug te krijgen.
                  Daarbij komt ook nog dat bij de dag van de overgang naar glasvezel, zowel de coax kabel gerekend wordt als de glasvezel. Dus 1 dag dubbel, is mooie extra ontvangst voor Delta Fiber!
                  Zo ken ik ze niet, meestal wordt om de administratieve fout goed te maken een eenmalige korting gegeven.
                  Maar hoe kan het zijn dat ze gewoon geen dummyproof intakesysteem hebben.
                  Ik kreeg extra abonnementen Veilig Internet op de factuur, niet om gevraagd. Je kan toch blokkeren dat dit niet kan bij bepaalde pakketten?
                  En 120+ rekenenen en helemaal niet gekozen is een fout van de medewerker met wie je het gesprek hebt. Die moet dat nogmaals nalopen. Tenzij dit online besteld, dan is het administratieve systeem helemaal niet dummyproof.
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Jan 2022, 18:42.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Zo ken ik ze niet, meestal wordt om de administratieve fout goed te maken een eenmalige korting gegeven.
                    Maar hoe kan het zijn dat ze gewoon geen hufterproof intakesysteem hebben.
                    Ik kreeg extra abonnementen Veilig Internet op de factuur, niet om gevraagd. Je kan toch blokkeren dat dit niet kan bij bepaalde pakketten?
                    En 120+ rekenenen en helemaal niet gekozen is een fout van de medewerker met wie je het gesprek hebt. Die moet dat nogmaals nalopen. Tenzij online besteld, dan is het helemaal niet hufterproof.
                    Je woordenschat (....) wordt steeds groter....?.!
                    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                      Je woordenschat (....) wordt steeds groter....?.!
                      🤣😬 ik bedoelde dummyproof. Hufterproof is voor zaken die men stuk kan maken.
                      Ik heb het aangepast.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        🤣😬 ik bedoelde dummyproof. Hufterproof is voor zaken die men stuk kan maken.
                        Ik heb het aangepast.
                        'Dummy proof': bestand tegen ondeskundig, dom of foutief gebruik....

                        Dus deze fouten liggen aan de "dummies"........de klanten??
                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                          'Dummy proof': bestand tegen ondeskundig, dom of foutief gebruik....

                          Dus deze fouten liggen aan de "dummies"........de klanten??
                          Nee, ik heb het over het intakesysteem. Lees even terug.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Nee, ik heb het over het intakesysteem. Lees even terug.
                            Met alle respect: Je snapt jezelf niet, ben ik bang. Cursusje begrijpend lezen/schrijven zou je goed doen.
                            Sterkte met de rest van je geneuzel :-)
                            Laatst bewerkt door Rinus; 23 Jan 2022, 18:29.
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Met alle respect: Je snapt jezelf niet, ben ik bang. Cursusje begrijpend lezen/schrijven zou je goed doen.
                              Sterkte met de rest van je geneuzel :-)
                              Staat je een post niet aan dan ais er de rapporteerknop. Reageer op de inhoud of reageer niet.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X