Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #61
    Bordewolf, heb je last van geheugenverlies dat je bij alles om bronnen vraagt?

    Reageer


    • #62
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Aan eenzijdige afspraken doe ik niet mee
      Misschien heb je hier iets aan @ https://zelfvertrouwend.nl/kennisban...zelfreflectie/
      Geldt ook voor het laatste woord willen hebben
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 18 Dec 2021, 15:09.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #63
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Misschien heb je hier iets aan @ https://zelfvertrouwend.nl/kennisban...zelfreflectie/
        Geldt ook voor het laatste woord willen hebben

        Wordt het niet tijd jullie te rapporteren wegens offtopic blijven spammen en op de persoon spelen? Genoeg is genoeg!
        Kijk zelf even in de spiegel!

        Reageer


        • #64
          Kindertjes. Kappen nou.

          Reageer


          • #65
            Wat een flauwe afleidingsmanoeuvre van waar je op aangesproken wordt, Bordewolf. Ik had meer elan van je verwacht.

            Voor jou is een dialoog over jouw uitlatingen synoniem aan spammen?

            Reageer


            • #66
              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
              Wat een flauwe afleidingsmanoeuvre van waar je op aangesproken wordt, Bordewolf. Ik had meer elan van je verwacht.

              Voor jou is een dialoog over jouw uitlatingen synoniem aan spammen?
              Nogmaals kappen met off topic posten en spammen. Genoeg is genoeg.

              Reageer


              • #67
                Stoppen met er zo op te reageren ook. Iemand moet de verstandigste zijn…

                Reageer


                • #68
                  Wat is volgens jou spammen, Bordewolf?

                  Reageer


                  • #69
                    https://www.totaaltv.nl/nieuws/formu...720p-of-1080p/

                    Reageer


                    • #70
                      Ik is hier al eens een bron van Viaplay gepost via gpstreaming die zelf NENT gevraagd hebben naar de beeldkwaliteit. Volgens mij is TotaalTv nu zelf onrust aan het zaaien.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 23 Dec 2021, 15:00.

                      Reageer


                      • #71
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Ik is hier al eens een bron van Viaplay gepost via gpstreaming die zelf NENT gevraagd hebben naar de beeldkwaliteit. Volgens mij is TotaalTv nu zelf onrust aan het zaaien.
                        De F1 begint pas in maart en de uitzendingen van Viaplay ook/
                        Dus nog maanden de tijd om uit vinden wát en hóe (welke beeldkwaliteit) ze gaan uitzenden.
                        Een abonnement is eind februari in een oogwenk afgesloten, bij welke aanbieder van F1 of aanverwante sporten dan ook.

                        Dus gewoon even rustig afwachten en je/ons niet laten opjagen door wel/niet gefundeerde berichten.
                        Genieten van de feestdagen en zien wat het nieuwe jaar ons brengt.

                        [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                        Reageer


                        • #72
                          Bron: totaaltv.nl

                          https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...p50-aanbieden/

                          Reageer


                          • #73
                            Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                            Klopt en was al bekend. Nu moet nog duidelijk worden wat Delta er mee gaat doen.
                            overigens wel een stap terug, het was voor een deel van de Ziggoabonnees al 4K, ook de premier leugue

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X