Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???

    Ik hoor graag van Delta/Caiway hoe wij de F1 beekden gaan zien via Delta. Ziggo en KPN hebben te voor 2022 netjes geregeld voor hun abonnees zo lees ik in het nieuwsbericht van Viaplay!

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik hoor graag van Delta/Caiway hoe wij de F1 beekden gaan zien via Delta. Ziggo en KPN hebben te voor 2022 netjes geregeld voor hun abonnees zo lees ik in het nieuwsbericht van Viaplay!
    Goeie vraag, ik snap ook nog steeds niet waarom de bonusaanbiedingen van AH niet altijd ook bij Jumbo in de aanbieding zijn!!

    Reageer


    • #3
      Viaplay gaat € 13,99 per maand kosten

      Reageer


      • #4
        Bij Ziggo en KPN rechtstreeks te zien op de ontvanger van de provider of moet je de app gebruiken van je smart tv of Apple TV?

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
          Bij Ziggo en KPN rechtstreeks te zien op de ontvanger van de provider of moet je de app gebruiken van je smart tv of Apple TV?
          Blijkbaar is er nog geen overeenkomst tussen Delta en Viaplay dus zal het wel de app worden vermoed ik.

          Reageer


          • #6
            Misschien kan het DIT kastje de hoogwaardige streams van Viaplay niet aan en is dat de reden?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
              Misschien kan het DIT kastje de hoogwaardige streams van Viaplay niet aan en is dat de reden?
              Klopt en daarom vroeg ik gisteren aan Bordewolf welke nieuwe tv ontvanger komt die dit wel aan kan incl UHD.

              Kamai 7x is niet nieuw en is een uitgeklede versie tv ontvanger en kan in deze vorm geen UHD aan.
              Laatst bewerkt door Willem1980; 8 Dec 2021, 12:04.

              Reageer


              • #8
                Hier schrik ik toch weer van!
                Volgens Bordewolf staat UHD in de startblokken. Hoe kan ik dit rijmen met een technisch achterhaalde DIT ontvanger?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                  Goeie vraag, ik snap ook nog steeds niet waarom de bonusaanbiedingen van AH niet altijd ook bij Jumbo in de aanbieding zijn!!
                  Je weet toch dat providers *verplicht* zijn alles te doen wat concurrenten doen en ook te bieden wat abonnees bij een vorige provider hadden? Alles en altijd!

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                    Hier schrik ik toch weer van!
                    Volgens Bordewolf staat UHD in de startblokken. Hoe kan ik dit rijmen met een technisch achterhaalde DIT ontvanger?
                    Wat is jou bron voor het verhaal over UHD en ook de bron ivm technisch achterhaald.
                    Je roeptoetert een einde los heel de tijd, het begint knap irritant te worden.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2021, 14:07.

                    Reageer


                    • #11
                      De Kamai 7x kan prima UHD en 4K aan aldus de specs en Eduard B

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        De Kamai 7x kan prima UHD en 4K aan aldus de specs en Eduard B
                        O zie nog geen UHD zender. Vind je dat zelf niet raar dat er nog geen 1 UHD zender is of een upgrade van ESPN terwijl ze daarmee kunnen "scoren" bij hun klanten. Zelfs Dolby is een klus.

                        De specificatie die jij leest is van een volledige Kamai 7x. Werkt je wifi op de Kamai??

                        Reageer


                        • #13
                          Ik heb er een hard hoofd in.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                            Je weet toch dat providers *verplicht* zijn alles te doen wat concurrenten doen en ook te bieden wat abonnees bij een vorige provider hadden? Alles en altijd!
                            Alleen volgens ene Bor.......
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                              Alleen volgens ene Bor.......
                              Waar slaat deze opmerking op?

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X