Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???
Samenvouwen
X
-
[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 4 Likes
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Kom op.....gezien de teneur van het gros van je berichten, snapt zelfs jÃj dit! 🤣
Er kan nog veel beter. Geen enkele UHD/4K zender doorgeven is wat vreemd gezien wat andere providers doen. Maar met de huidige decoder gewoon mogelijk.
Ik heb er ook alle geloof in dat men er hard aan werkt., al krijgen we op dit punt geen updatesLaatst bewerkt door Bordewolf; 8 Dec 2021, 17:37.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Teneur? Het is de kleur die je er zelf aan geeft. Delta maakt vorderingen, ik ben een blije abonnee.
Er kan nog veel beter. Geen enkele UHD/4K zender doorgeven is wat vreemd gezien wat andere providers doen. Maar met de huidige decoder gewoon mogelijk.
Ik heb er ook alle geloof in dat men er hard aan werkt., al krijgen we op dit punt geen updates
Haal er nu niet steeds andere issues bij.
Je vervuilt op die manier dit forum.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op mÃjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Dit topic gaat over wel/niet aanbieden van F1 door Delta. Niet meer en niet minder.
Haal er nu niet steeds andere issues bij.
Je vervuilt op die manier dit forum.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtStaat de kerstboom al bij jullie?
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
Reageer
-
Onbegrijpelijk. Gaat ze een hool kritiek opleveren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Reageer
-
Vreemd, bij Ziggo was het al 4K. Dus wel degelijk boeit dit. Die kijkers gaan terug in kwaliteit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtZiggo en KPN hebben te voor 2022 netjes geregeld voor hun abonnees zo lees ik in het nieuwsbericht van Viaplay!
Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtBron(nen)?
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer