Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht720P wordt door YouTube al niet meer gezien als HD
Dat zorgt voor meer bandbreedte en dus meer capaciteit. Niet vergeten dat 4K op Youtube ongekend populair aan het worden is. Technisch gezien wordt daarmee de bandbreedt onder druk gezet (los van het aantal frames/sec).
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtWat denken ze toch raar bij Viaplay
Voor de mensen die total-leip zijn van 4K is deze ontwikkeling een doorn in het oog. Upscalen (emuleren) van 720 geeft nauwelijks verbetering en 4K zit er nog niet echt in.Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Dec 2021, 11:02.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 1 Like
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtVoor Youtube is het een rekensommetje: alle hobbyisten die met een huis-tuin-en-keuken filmpje 720 HD uploaden worden daarmee terugverwezen naar de SD mode (na conversie van YouTube zelf).
Dat zorgt voor meer bandbreedte en dus meer capaciteit. Niet vergeten dat 4K op Youtube ongekend populair aan het worden is. Technisch gezien wordt daarmee de bandbreedt onder druk gezet (los van het aantal frames/sec).
In het filmpje wordt ook niet echt verteld waarom dat de beste oplossing zou zijn, maar het geeft te denken. Ook voor Viaplay is het 'uit de lengte of uit de (band)breedte'. 720 HD op mobiele hardware kijken heeft kwalitatief minder impact en bespaart een hoop bandbreedte. Met de plotselinge toename van het aantal abonnees (en dus meer belasting op streaming bandbreedte) zullen ze toch ergens een gulden middenweg moeten vinden.
Voor de mensen die total-leip zijn van 4K is deze ontwikkeling een doorn in het oog. Upscalen (emuleren) van 720 geeft nauwelijks verbetering en 4K zit er nog niet echt in.
Zappen is ook niet mogelijk en dat wil je bij darts in de pauze wel of naar Ajax-Feyenoord dat tegelijkertijd is.
720P is een veel te lage bitrate anno nu. Als ze zelfs series en films op deze manier aanbieden dan gaat geen hond hier op blaffen. Zelfs Netflix heeft al de nieuwe zaken in UHD of 4K.
Reageer
-
Ook Delta Fiber geeft aan Totaal TV aan dat met NENT over samenwerking met Viaplay wordt gepraat. Woordvoerder Levi Bosselaar wil alleen de gesprekken bevestigen en niet verder ingaan op de lopende gesprekken en wat eventuele voordelen voor klanten van de Delta Fiber dienstenaanbieders Delta en Caiway kunnen zijn. Wel voegt Bosselaar het volgende toe: “Viaplay is een streamingdienst zoals Netflix en Videoland. Iedereen met een internetverbinding kan hier een abonnement op nemen, dus ook klanten van Delta en Caiway.”
https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...rnetaanbieders
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk berichtOok Delta Fiber geeft aan Totaal TV aan dat met NENT over samenwerking met Viaplay wordt gepraat. Woordvoerder Levi Bosselaar wil alleen de gesprekken bevestigen en niet verder ingaan op de lopende gesprekken en wat eventuele voordelen voor klanten van de Delta Fiber dienstenaanbieders Delta en Caiway kunnen zijn. Wel voegt Bosselaar het volgende toe: “Viaplay is een streamingdienst zoals Netflix en Videoland. Iedereen met een internetverbinding kan hier een abonnement op nemen, dus ook klanten van Delta en Caiway.”
https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...rnetaanbieders
Bij Delta zou dat kunnen zijn korting bij afname 120+. En de app op de decoder schijnt ook weer lastig te zijn bij KPN en Ziggo.
Wat wel handig is:inloggen via de providerinlog.
Reageer
-
Ik lees net dat KPN iets gaat doen voor zijn klanten zodat kijken naar Viaplay aantrekkelijker wordt.
Gaat Delta ook zoiets doen voor zijn klanten?
KPN maakt Viaplay-abonnement ‘aantrekkelijker’ | Totaal TV
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtIk lees net dat KPN iets gaat doen voor zijn klanten zodat kijken naar Viaplay aantrekkelijker wordt.
Gaat Delta ook zoiets doen voor zijn klanten?
KPN maakt Viaplay-abonnement ‘aantrekkelijker’ | Totaal TV
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk berichtHet kan ook van een andere informatie bron komen, maar de vraag blijft hetzelfde.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtZe willen snel de F1 ook in 4K leveren, maar dat zal na de introductie komen.
@ https://gostreaming.nl/formule-1-in-...-in-nederland/
Willen toekomstige boodschappers (waaronder ook Bordewolf) dit voortaan zelf doen zoals eerder afgesproken op dit forum? Dank.Laatst bewerkt door Webkabouter; 17 Dec 2021, 22:19.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk berichtVolgens mij hadden we samen afgesproken dat we voortaan een bronvermelding zouden bijvoegen? We kunnen zo van alles blijven roepen/schrijven. Ben zelf op zoek gegaan
@ https://gostreaming.nl/formule-1-in-...-in-nederland/
Willen toekomstige boodschappers (waaronder ook Bordewolf) dit voortaan zelf doen zoals eerder afgesproken op dit forum? Dank.
* Delta gebruikt een uitgeklede decoder
* De Amino 7x kan geen 4K aan
*Caiway wordt per 2023 Delta
Hetgeen ik post klopt, of ik zet het recht wanneer er nadere aanvullende info komt.
Niet degene die juiste zaken post de maat nemen terwijl je zelf zaken roept zonder dat van een bron te voorzien.
Reageer
-
Dat waren mijn uitspraken Bordewolf en deze waren rechtstreeks gericht naar Delta/Caiway. Heb verder geen bron (voor de lezers)nodig zolang er niet gereageerd of geanticipeerd wordt vanuit Delta Fiber groep. Ze kunnen mijn waarheid niet weerleggen.
Heb alleen hekel als ik voorgelogen wordt en daarom stel ik deze vragen aan hun. Helaas blijft al heel lang het antwoordt uit en begrijp jou Bordewolfecht niet. Je komt vanuit Caiway met Dolby en loopt nu te likken dat je blij bent met geupgrade stereo. Wat is er gebeurt??
- 3 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk berichtDat waren mijn uitspraken Bordewolf en deze waren rechtstreeks gericht naar Delta/Caiway. Heb verder geen bron (voor de lezers)nodig zolang er niet gereageerd of geanticipeerd wordt vanuit Delta Fiber groep. Ze kunnen mijn waarheid niet weerleggen.
Heb alleen hekel als ik voorgelogen wordt en daarom stel ik deze vragen aan hun. Helaas blijft al heel lang het antwoordt uit en begrijp jou Bordewolfecht niet. Je komt vanuit Caiway met Dolby en loopt nu te likken dat je blij bent met geupgrade stereo. Wat is er gebeurt??Laatst bewerkt door Bordewolf; 17 Dec 2021, 23:54.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer