Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Formule1 in 2022 wel bij KPN en Ziggo. Bij Delta en Caiway ???

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Persbericht Viaplay. Overigens Delta gaat ook komen, ze zijn in onderhandeling.
    Zit je bij deze onderhandelingen dan?? Volgens mij moet je eerst onderhandelen om tot een akkoord te komen. Niks is zeker dus.

Weer een aanname van je die klanten van Delta op verkeerde gedachtes brengt.

Reageer

https://gostreaming.nl/komst-van-via...a-nog-onzeker/

Ik neem niets aan, maar Delta en Caiway gaan hier echt wel uit komen.

Reageer

Bron: https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...t-is-de-reden/

Reageer

Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
          Ik moet eerlijk zijn, ik had gewoon 4K verwacht. Ziggo biedt zowel de Premier League als F1 al in 4K.
          Dat is nu net de sport waar Viaplay zijn bestaansrecht heeft.
          Men gaat terug naar af, dit gaat echt nog wel een staartje krijgen.
          Voor 14,99 koop ik voornamelijk F1 in, dan mag je de hoogste kwaliteit verwachten.

Reageer

Persbericht Viaplay.
            Ok, wat is het URL van dat persbericht?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

In Nederland krijgt Viaplay geen lineair kanaal. Het directe gevolg is dat Viaplay vooralsnog alleen in HD-beeldkwaliteit beschikbaar is. Dit zal op korte termijn ook niet veranderen.
              @ https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...t-is-de-reden/

Het is overigens wel een positief teken dat NENT al een meerjarig samenwerkingscontract heeft afgesloten met Ziggo en KPN.
              @ https://www.totaaltv.nl/nieuws/ziggo...om%2F&referer= https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F
              @ https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-s...teractieve-tv/

NENT zou ook met Delta Fiber in gesprek zijn over een mogelijke samenwerking. Lijkt mij zeer onlogisch als ze deze kans aan haar neus voorbij laat gaan. Volgens de berichten zouden we daar dan net zoveel voor moeten betalen als voor een los ViaPlay abonnement (?) Volgens mij zal het voordeel van deze uitbreiding dan ook voornamelijk voor de kabelabonnees zonder smart TV en DIT van toepassing zijn.

Reageer

Ik moet eerlijk zijn, ik had gewoon 4K verwacht. Ziggo biedt zowel de Premier League als F1 al in 4K
                Yep, en dat is per 2022 niet meer actief, omdat beiden nu NENT als licentiehouder hebben. Omdat Viaplay geen lineair kanaal krijgt in Nederland is het ook voor Ziggo- en KPNabonnees dus terug naar HD.

Dat is nu net de sport waar Viaplay zijn bestaansrecht heeft
                Dat zou een F1 fanaat misschien denken, maar het aanbod is groter dan dat zoals Premiere Leage, Darts (nu RTL7), Bundesliga en (Nederlands) drama.

Voor 14,99 koop ik voornamelijk F1 in, dan mag je de hoogste kwaliteit verwachten.
                Wellicht kun je dat gelijk in de pen klimmen mbt de meegeleverde audio, want die is ook bij F1 soms niet om aan te horen.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Dec 2021, 00:27.

Reageer

Slechts in 720P, dat Viaplay.
                  Dit is echt de giller van het jaar!!

Internet speed recommendations - Customer Service (digiasites.com)

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                    Slechts in 720P, dat Viaplay.
                    Dit is echt de giller van het jaar!!

Internet speed recommendations - Customer Service (digiasites.com)
                    Waar baseer je dat op dat dit in Nederland ook het geval is?

Reageer

Dan zou ik maar rap een F1 TV Pro abo nemen voor bijna de helft van de prijs (€ 7,99 p/mnd) die is dan nog altijd 1080p/50fps.

F1 TV pro 12 maanden €49 - Pepper.com
                      Laatst bewerkt door driepinter; 10 Dec 2021, 13:27.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Dan zou ik maar rap een F1 TV Pro abo nemen voor bijna de helft van de prijs (€ 7,99 p/mnd) die is dan nog altijd 1080p/50fps.

F1 TV pro 12 maanden €49 - Pepper.com
                        De grootste grap zou zijn dat F1 TV pro Olav Mol voor commentaar gaat inschakelen.

Reageer

De grootste grap zou zijn dat F1 TV pro Olav Mol voor commentaar gaat inschakelen.
                          Wie zijn de commentatoren op F1 TV

Reageer

DELTA en Viaplay zijn nog in gesprek over doorgifte/distributie, schrijft Telecompaper.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Grappig. Het zou dus kunnen dat ze Mol daar gewoon inzetten. Ik ga nu helemaal wachten met Viaplay. Eerst maar kijken of Mol commentaar doet volgend jaar bij F1TVPro

Reageer

720P wordt door YouTube al niet meer gezien als HD.
                                Wat denken ze toch raar bij Viaplay.

Platform reclassifies what constitutes HD quality on its videos

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X