Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer werkt dit forum weer naar behoren?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Aggie

[quote]Ik ondervind ook problemen als ik op mijn community ( https://www.zeelandnet.nl/communities/aggie ) wil komen. Ik bewerk altijd in Chrome, daar kan ik niet eens op mijn pagina komen. In edge is mijn achtergrond+plaatje verdwenen op de startpagina en heb ik kruisjes bij de afbeeldingen en helemaal geen afbeeldingen op alle andere pagina's. Ik weet niet hoe lang dit al is maar ik wil graag mijn community aanpassen. Vorige week was er nog niks aan de hand.[/qoute]

Ik denk dat dit een algemene foto is want bij andere communities zijn de fotoalbums ook leeg.

bv: https://www.zeelandnet.nl/communitie...toalbum/albums

Reageer

tekst foto moet zijn => fout

Reageer

Reageer

Reageer

ik kan niet eens bericht plaatsen,ik heb blaupunkt tv en sinds gisteren alle zenders eruit. nu lukt nietr om in te stellen, kijk zonder card.automatisch zoeken staat atv dtv en dvb c moet dat anders staan

Reageer

Oorspronkelijk gepost door beertje Bekijk bericht
              ik kan niet eens bericht plaatsen,ik heb blaupunkt tv en sinds gisteren alle zenders eruit. nu lukt nietr om in te stellen, kijk zonder card.automatisch zoeken staat atv dtv en dvb c moet dat anders staan
              analoge TV bestaat niet meet, dus dat kun je weglaten.
              gebruik je de juiste instellingen bij het zoeken ??

Reageer

Er is nog niet veel vooruitgang te bespeuren

Reageer

koekeroe Niet veel voorruitgang? Helemaal niets, ze doen er gewoon niets aan.
                  Je begint je toch af te vragen hoe serieus ze dit hele forum nemen....

Reageer

Niet

Reageer

En het werkt nog steeds niet naar behoren.
                      Je kan nog steeds niet naar volgende of vorige pagina.
                      Halverwege de topics veranderd ook de grote van de vakken met antwoorden.
                      [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

Reageer

Al meer dan vier weken werkt het niet zoals het hoort, erg irritant.

Meer dan "we gaan er naar kijken" komen ze niet. Ook wel logisch dat het dan nu nog steeds niet goed werkt want door er alleen naar te kijken en er niets aan te doen lost het probleem zich niet op.

Reageer

Ixxie Ze laten na dat bericht van Jeroen 14 dagen geleden ook niks horen,Ze wachten zeker tot we allemaal een houten pyama aanhebben

Reageer

koekeroe Het zou zomaar kunnen dat ze wachten tot iedereen afhaakt en dit forum niet meer gebruikt wordt. Hebben ze ook geen last meer van mensen die melden dat dingen niet werken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht
                              koekeroe Het zou zomaar kunnen dat ze wachten tot iedereen afhaakt en dit forum niet meer gebruikt wordt. Hebben ze ook geen last meer van mensen die melden dat dingen niet werken.
                              Geen vertrouwen meer in de mensheid, zegt de clown...

Reageer

hillebregt En ik ben nu een clown? Ik heb nog wel vertrouwen in de mensheid, het vertrouwen in Delta heb ik echter niet meer.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X