Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer werkt dit forum weer naar behoren?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer werkt dit forum weer naar behoren?

    Ben heel benieuwd wanneer dit forum weer naar behoren werkt

  • #2
    Ik ook , edit en citeer werken niet en dat is bloedirritant

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik ook , edit en citeer werken niet en dat is bloedirritant

      Reageer


      • #4
        Ik kan nu op Windows ook geen bijlage (afbeelding) meer toevoegen, dus het gaat er allemaal niet op voorruit.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Ik kan nu op Windows ook geen bijlage (afbeelding) meer toevoegen, dus het gaat er allemaal niet op voorruit.
          ik wel

          Reageer


          • #6
            Het werkt nog steeds niet zoals het hoort. Het lijkt erop dat, zoals zoveel zaken, het ze niets kan schelen.
            Misschien is het ook wel een bewuste keuze om het niet naar behoren te laten werken. Niet goed werkend forum = minder gebruikers = minder kritische berichten.....

            Reageer


            • #7
              Beetje raar om te denken dat het een bewuste keuze is. Mogelijk deze week nog maar er ligt veel werk want eerst opgelost / gedaan moet worden.

              Reageer


              • #8
                Dank voor je antwoord Jeroen

                Reageer


                • #9
                  Jeroen Die gedachte is niet zo heel raar toch? Als er al enkele weken wordt gezegd "we werken aan een oplossing" maar we merken er weinig van...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                    Ben heel benieuwd wanneer dit forum weer naar behoren werkt
                    Ik kan ook normaal editen, citeren, bijlagen toevoegen en dergelijke, dus ik vraag me af of dit niet een gevalletje van de hand in eigen boezem steken is.

                    Reageer


                    • #11
                      hillebregt

                      Ik zal mijn hand in eigen boezem steken maar ik kan ook niet citeren of bladeren door de topics, al meer als een week niet.

                      Reageer


                      • #12
                        En ook niet bewerken.

                        Reageer


                        • #13
                          En ik ook niet dus uw conclusie is zeer voorbarig

                          Reageer


                          • #14
                            Ik ondervind ook problemen als ik op mijn community ( https://www.zeelandnet.nl/communities/aggie ) wil komen. Ik bewerk altijd in Chrome, daar kan ik niet eens op mijn pagina komen. In edge is mijn achtergrond+plaatje verdwenen op de startpagina en heb ik kruisjes bij de afbeeldingen en helemaal geen afbeeldingen op alle andere pagina's. Ik weet niet hoe lang dit al is maar ik wil graag mijn community aanpassen. Vorige week was er nog niks aan de hand.

                            Reageer


                            • #15
                              fred44nl hillebregt
                              Dat geldt dan waarschijnlijk alleen voor mensen die meer dan 505 replies hebben verzonden.
                              Maar goed, wij ( Aggie , koekeroe , Bordewolf , driepinter , Ixxie , Kennie-L ) wachten het gewoon nog even af. Totop heden toch weinig om sowieso op te reageren :-]
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X