Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
    Dan hier weer eens een aanvulling.
    Het is nog steeds NIET geregeld. Zelfs mijn account bestond niet meer.
    Een klantenservice, die niet kan doorschakelen en aangeeft dat het probleem bekend is, en dat ze eraan werken.
    Vanaf april 2018 zeker?
    verkeerd termijnbedrag, wat je niet kan veranderen, verkeerde meterstanden, die ik ook al 2 x telefonisch heb doorgegeven en ga zo maar doot.
    Raad ik Delta aan?

Haha, grapje zeker!
    Beste Bea, Ik zie dat je hierover al via de e-mail contact over hebt gehad.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

Beste Bea, Ik zie dat je hierover al via de e-mail contact over hebt gehad.
      Vandaag heb ik een telefoontje gehad van ze, op een ongelegen tijdstip, waarop ze zei dat ze mijn vragen per email zou schrijven.
      Toen ik de email las, zag ik tot mijn grote verbazing, dat ik geen enkel antwoord kreeg op mijn vragen.
      Maar wel dit: "Voor wat betreft de jaarnota bieden wij u onze excuses aan dat deze, ondanks toezeggingen aan u, is opgemaakt op basis van geschatte meterstanden. Op de volgende jaarnota verrekenen wij het verschil in de meterstanden."
      Ik heb zojuist weer een mail teruggeschreven, want ik ga écht niet wachten op de volgende jaarrekening, hoor. Zeker niet nu de tarieven zo gewijzigd zijn. Ik wil weten waar ik aan toe ben! En niet over een half jaar!
      Dat zelfs medewerkers, die je telefonisch spreekt over die meterstanden er niets mee hebben gedaan, vind ik toch wel zeer kwalijk, hoor.

Bovendien is er gisteren een nieuw account aangemaakt op mijn Delta en er werd me gezegd dat ik het termijnbedrag nog niet zou kunnen wijzigen.
      Maar ik ben eigenwijs en heb het toch geprobeerd en dat lijkt nu, sinds augustus 2018, eindelijk wél doorgekomen te zijn.
      Goh na tig bevestigingen lijkt het nu dan toch eindelijk wel gelukt ............... maar ik wacht nog even af. Eerder is het voorgekomen dat het weer terug veranderde, maar tot nu toe staat het er nog.

Problemen met het spamfilter heb ik in april 2018 al gemeld, maar ook daar is niks mee gedaan.

Je kan haast van de Delta gelijk naar de Dela, zeg.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
        Problemen met het spamfilter heb ik in april 2018 al gemeld, maar ook daar is niks mee gedaan.

daar is wel degelijk het nodige aangedaan.
        alleen misschien niet helemaal succesvol.

Reageer

En nog steeds niet alles opgelost, maar blijkbaar is Delta doof geworden.
          Ze verwijzen ook naar het 'Delta Serviceforum', maar dat bestaat helemaal niet!
          Volgens mij heet dit zeelandnet forum. Maar ook hier reageren ze zelf niet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X