Webmail Log in

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten

Samenvouwen
X
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten

    'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten:
    1. Ik heb vanaf het begin al gezegd dat mijn delta bij jullie niet werkt, zoals het zou moeten!!!
      Want ik krijg vaak iets niet te zien en dan staat er ´Oeps er is iets misgegaan, probeer het nog eens´. Al verschillende keren over geschreven, maar geen resultaat!
    2. Ik heb inmiddels 4x het termijnbedrag gewijzigd op mijn account maar het lijkt maar niet door te komen.
      Ik heb ook al 3x een bevestiging gehad hiervan, maar toch wijzigt het niet!!!
    3. Ik heb de meterstanden van de vorige afrekening doorgegeven op mijn Delta, maar blijkbaar hadden jullie die niet ontvangen, want ik kreeg een brief-mail dat ik de meterstanden door moest geven, want jullie zouden ze niet ontvangen hebben. Vervolgens heb ik het telefonisch doorgegeven.
      Ondanks dat kreeg ik een afrekening met verkeerde meterstanden.
      Dus jullie weer gebeld, dat het niet klopte. Dan hoor ik dat jullie helemaal geen meterstanden hadden ontvangen, dus het waren geschatte waarden.
      Weer telefonisch de juiste meterstanden doorgegeven, maar nooit een correctie mogen ontvangen!
    4. Telefonisch een afspraak gemaakt met de klantenservice voor een bezoek van een monteur voor de TV/zenders. Met mijn hulp (ik ben lichamelijk beperkt) alles opzij gezet, zodat de monteur erbij zou kunnen. Gezorgd dat zij de hele middag ook aanwezig zou zijn.
      Geen monteur verschenen en toen ik belde waar de monteur bleef, bleek er geen afspraak te zijn. Inmiddels was de hulp weer terug naar huis en ik zat met het halve huis op zijn kop.
      Of ik even een nieuwe afspraak wilde plannen, met5 een tijdsruimte van weer een hele middag. Ik heb gevraagd of er een leiding gevende mij terug zou kunnen bellen. Inmiddels weken later en er heeft nooit iemand mij gebeld.
      Wat heb ik nou aan deze ‘service’ eigenlijk?
    5. Ook heb ik al verschillende mailadressen aan de blacklist toegevoegd en kijk ik een week daarna, is er geen enkele blijven staan.
      Waarom kan je überhaupt daar maar per 1 mailadres tegelijk invoeren en niet gelijk een hele lijst?
      Ik blijf bezig!

      20 jaar klant bij Delta, maar nu ben ik het wel zat, hoor!

  • 13 Reacties

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
    'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten:
    1. Ik heb vanaf het begin al gezegd dat mijn delta bij jullie niet werkt, zoals het zou moeten!!!
      Want ik krijg vaak iets niet te zien en dan staat er ´Oeps er is iets misgegaan, probeer het nog eens´. Al verschillende keren over geschreven, maar geen resultaat!
    2. Ik heb inmiddels 4x het termijnbedrag gewijzigd op mijn account maar het lijkt maar niet door te komen.
      Ik heb ook al 3x een bevestiging gehad hiervan, maar toch wijzigt het niet!!!
    3. Ik heb de meterstanden van de vorige afrekening doorgegeven op mijn Delta, maar blijkbaar hadden jullie die niet ontvangen, want ik kreeg een brief-mail dat ik de meterstanden door moest geven, want jullie zouden ze niet ontvangen hebben. Vervolgens heb ik het telefonisch doorgegeven.
      Ondanks dat kreeg ik een afrekening met verkeerde meterstanden.
      Dus jullie weer gebeld, dat het niet klopte. Dan hoor ik dat jullie helemaal geen meterstanden hadden ontvangen, dus het waren geschatte waarden.
      Weer telefonisch de juiste meterstanden doorgegeven, maar nooit een correctie mogen ontvangen!
    4. Telefonisch een afspraak gemaakt met de klantenservice voor een bezoek van een monteur voor de TV/zenders. Met mijn hulp (ik ben lichamelijk beperkt) alles opzij gezet, zodat de monteur erbij zou kunnen. Gezorgd dat zij de hele middag ook aanwezig zou zijn.
      Geen monteur verschenen en toen ik belde waar de monteur bleef, bleek er geen afspraak te zijn. Inmiddels was de hulp weer terug naar huis en ik zat met het halve huis op zijn kop.
      Of ik even een nieuwe afspraak wilde plannen, met5 een tijdsruimte van weer een hele middag. Ik heb gevraagd of er een leiding gevende mij terug zou kunnen bellen. Inmiddels weken later en er heeft nooit iemand mij gebeld.
      Wat heb ik nou aan deze ‘service’ eigenlijk?
    5. Ook heb ik al verschillende mailadressen aan de blacklist toegevoegd en kijk ik een week daarna, is er geen enkele blijven staan.
      Waarom kan je überhaupt daar maar per 1 mailadres tegelijk invoeren en niet gelijk een hele lijst?
      Ik blijf bezig!

      20 jaar klant bij Delta, maar nu ben ik het wel zat, hoor!

    Hallo Bea.
    dit komt me heel bekend voor!
    ik heb precies het zelfde ondervonden.
    ik nam een snipperdag, komt er een monteur zonder modem!
    verhoog mijn termijn bedrag, komt ook niet over.
    spamfilter werkt voor geen meter.
    mijn Delta blijft , oeps, er is iets ......... enz..
    maar het ligt nooit aan de gebruiker?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk bericht
      dit komt me heel bekend voor!
      maar het ligt nooit aan de gebruiker?
      en het enige wat we kunnen doen, dat is er over door blijven gaan, tot we een ons wegen.
      waarom denk je dat ze tegenwoordig liever hebben, dat we op Facebook reageren ??

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht

        en het enige wat we kunnen doen, dat is er over door blijven gaan, tot we een ons wegen.
        waarom denk je dat ze tegenwoordig liever hebben, dat we op Facebook reageren ??
        ja Fred44nl, ik heb geen smoelenboek,
        Dan kunnen ze dat hobby clubje, wat forum heet wel opdoeken.
        tis toch al een kliek zooitje met atijd de zelfde, vaak domme, antwoorden.
        ik noem geen naam..
        Laatst bewerkt door Zeeschipper; 2 weken geleden.

        Reageer


        • #5
          Niet alles onder een kam scheren,de jongens die er zitten doen hun best
          ze krijgen niet alles te horen,en doen hun best om ons te helpen
          ik ben er sinds gister ook achter hoe Delta werkt,en waar je niks van op de site leest
          en hoe moeten de Heren dan ,die ons helpen,het weten?
          De meteropnemer komt langs met pen en papier,ze kunnen het digitaal niet verwerken
          terug in de tijd van 45 jaar terug,dit is nog maar niets
          En verder moeten we het er mee doen
          En ik weet je mond dicht houden,lost ook niks op,maar blijven schoppen lost ook niks op
          Ik mag hopen dat er daar iemand de kar gaat trekken,want anders zie ik het er donker voor in

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Arcanum

            Dit mij ook, daar is de dorpsgek wim de vrieze weer.
            Beste Arcanum, Blijf even gewoon doen tegen elkaar.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Arcanum

              Ik denk dat je die idioot van een wim de vrieze bedoelt die altijd hetzelfde domme praatje komt afdraaien.


              Eindelijk, ze hebben Arcanum verbannen.
              maar iets klopt er niet?
              hoe komt hij aan die naam?
              heel vreemd!!

              Reageer


              • #8
                Niemand reageert er van ZEELANDNET of DELTA hier en bovendien krijg ik helemaal geen melding van de antwoorden hier!
                Ik dacht al dat er niemand gereageerd had.

                Werkelijk vreemd dat alleen de mailadressen van zeelandnet zoveel spam vertonen.
                Sinds Zeelandnet is samengevoegd bij Delta is de puinhoop alleen maar groter geworden!

                Geen wonder dat iedereen over wil gaan stappen!
                Laatst bewerkt door Bea; 1 week geleden.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
                  Niemand reageert er van ZEELANDNET of DELTA hier en bovendien krijg ik helemaal geen melding van de antwoorden hier!
                  Ik dacht al dat er niemand gereageerd had.

                  Werkelijk vreemd dat alleen de mailadressen van zeelandnet zoveel spam vertonen.
                  Sinds Zeelandnet is samengevoegd bij Delta is de puinhoop alleen maar groter geworden!

                  Geen wonder dat iedereen over wil gaan stappen!

                  Bea.
                  had je dat verwacht dan?
                  nu is het ineens vakantie tijd bij die club?

                  Reageer


                  • #10
                    Beste @Bea,
                    Je bent momenteel in twee topics bezig. Ik probeer in de andere topic te reageren die ik begonnen ben: "ligt de spamfilter eruit". Deze topic waarin ik nu reageer bevat werkelijk al je problemen en naar ik begrijp krijg je daar nog steeds geen antwoord op. Dit gaat me ook boven m'n pet.

                    Reageer


                    • #11
                      Beste hillebregt , ik blijf het andere topic ook volgen hoor. Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.

                      Maar Zeeschipper , tja wat verwacht je als je betaald voor een bepaalde service? Dat het werkt?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
                        Beste hillebregt , ik blijf het andere topic ook volgen hoor. Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.

                        Maar Zeeschipper , tja wat verwacht je als je betaald voor een bepaalde service? Dat het werkt?
                        Bea.
                        ik ben al maanden bezig over Mijn Delta.
                        en over Dit, dat is ook een groot zorgkindje van Delta.
                        Maar een goed en duidelijk antwoord komt er nooit.
                        en terug bellen? Dat woord kennen ze schijnbaar niet!
                        Goede en duidelijke antwoorden, kennen ze ook niet.
                        Soms spreken ze zich zo ontiegelijk vast, dat het niet meer
                        duidelijk is, wie wat heeft gezegd!
                        Kortom, heb veel heel veel geduld Bea.

                        Reageer


                        • #13
                          als je in het verleden de jarenlange problemen met KPN en met UPC hebt meegemaakt,
                          dan kun je alleen maar tot de conclusie komen, dat je gewoon moet afwachten tot het beter gaat.
                          je kunt als eenvoudige klant de dingen toch niet forceren.
                          dat ging toen niet en nu ook niet.
                          neem de dingen zoals ze zijn en probeer er het beste van te maken.
                          neemt niet weg, dat het een compleet drama is.

                          Reageer


                          • #14
                            Het is overal misschien een puinhoop, maar ik heb hier tot nu toe met Delta te maken, of eigenlijk oorspronkelijk Zeelandnet.
                            De laatste was mijn keuze, maar het loopt weer eens anders.
                            Misschien ook maar eens richting Kassa, Radar en Consumentenbond, dan.
                            Want voor betalingen weten ze je wel te vinden bij Delta!

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X