'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten:
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
'Mijn Delta' werkt niet! En nog meer klachten
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht'Mijn Delta' werkt niet!!! En nog meer klachten:
Hallo Bea.
dit komt me heel bekend voor!
ik heb precies het zelfde ondervonden.
ik nam een snipperdag, komt er een monteur zonder modem!
verhoog mijn termijn bedrag, komt ook niet over.
spamfilter werkt voor geen meter.
mijn Delta blijft , oeps, er is iets ......... enz..
maar het ligt nooit aan de gebruiker?
-
Oorspronkelijk gepost door Zeeschipper Bekijk berichtdit komt me heel bekend voor!
maar het ligt nooit aan de gebruiker?
waarom denk je dat ze tegenwoordig liever hebben, dat we op Facebook reageren ??
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door fred44nl Bekijk bericht
en het enige wat we kunnen doen, dat is er over door blijven gaan, tot we een ons wegen.
waarom denk je dat ze tegenwoordig liever hebben, dat we op Facebook reageren ??
Dan kunnen ze dat hobby clubje, wat forum heet wel opdoeken.
tis toch al een kliek zooitje met atijd de zelfde, vaak domme, antwoorden.
ik noem geen naam..Laatst bewerkt door Zeeschipper; 4 Dec 2018, 18:41.
Reageer
-
Niet alles onder een kam scheren,de jongens die er zitten doen hun best
ze krijgen niet alles te horen,en doen hun best om ons te helpen
ik ben er sinds gister ook achter hoe Delta werkt,en waar je niks van op de site leest
en hoe moeten de Heren dan ,die ons helpen,het weten?
De meteropnemer komt langs met pen en papier,ze kunnen het digitaal niet verwerken
terug in de tijd van 45 jaar terug,dit is nog maar niets
En verder moeten we het er mee doen
En ik weet je mond dicht houden,lost ook niks op,maar blijven schoppen lost ook niks op
Ik mag hopen dat er daar iemand de kar gaat trekken,want anders zie ik het er donker voor in
Reageer
-
Niemand reageert er van ZEELANDNET of DELTA hier en bovendien krijg ik helemaal geen melding van de antwoorden hier!
Ik dacht al dat er niemand gereageerd had.
Werkelijk vreemd dat alleen de mailadressen van zeelandnet zoveel spam vertonen.
Sinds Zeelandnet is samengevoegd bij Delta is de puinhoop alleen maar groter geworden!
Geen wonder dat iedereen over wil gaan stappen!Laatst bewerkt door Bea; 7 Dec 2018, 17:00.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk berichtNiemand reageert er van ZEELANDNET of DELTA hier en bovendien krijg ik helemaal geen melding van de antwoorden hier!
Ik dacht al dat er niemand gereageerd had.
Werkelijk vreemd dat alleen de mailadressen van zeelandnet zoveel spam vertonen.
Sinds Zeelandnet is samengevoegd bij Delta is de puinhoop alleen maar groter geworden!
Geen wonder dat iedereen over wil gaan stappen!
Bea.
had je dat verwacht dan?
nu is het ineens vakantie tijd bij die club?
Reageer
-
Beste @Bea,
Je bent momenteel in twee topics bezig. Ik probeer in de andere topic te reageren die ik begonnen ben: "ligt de spamfilter eruit". Deze topic waarin ik nu reageer bevat werkelijk al je problemen en naar ik begrijp krijg je daar nog steeds geen antwoord op. Dit gaat me ook boven m'n pet.
Reageer
-
Beste hillebregt , ik blijf het andere topic ook volgen hoor. Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.
Maar Zeeschipper , tja wat verwacht je als je betaald voor een bepaalde service? Dat het werkt?
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk berichtBeste hillebregt , ik blijf het andere topic ook volgen hoor. Ik heb je daar ook al antwoord gegeven.
Maar Zeeschipper , tja wat verwacht je als je betaald voor een bepaalde service? Dat het werkt?
ik ben al maanden bezig over Mijn Delta.
en over Dit, dat is ook een groot zorgkindje van Delta.
Maar een goed en duidelijk antwoord komt er nooit.
en terug bellen? Dat woord kennen ze schijnbaar niet!
Goede en duidelijke antwoorden, kennen ze ook niet.
Soms spreken ze zich zo ontiegelijk vast, dat het niet meer
duidelijk is, wie wat heeft gezegd!
Kortom, heb veel heel veel geduld Bea.
Reageer
-
als je in het verleden de jarenlange problemen met KPN en met UPC hebt meegemaakt,
dan kun je alleen maar tot de conclusie komen, dat je gewoon moet afwachten tot het beter gaat.
je kunt als eenvoudige klant de dingen toch niet forceren.
dat ging toen niet en nu ook niet.
neem de dingen zoals ze zijn en probeer er het beste van te maken.
neemt niet weg, dat het een compleet drama is.
Reageer
-
Het is overal misschien een puinhoop, maar ik heb hier tot nu toe met Delta te maken, of eigenlijk oorspronkelijk Zeelandnet.
De laatste was mijn keuze, maar het loopt weer eens anders.
Misschien ook maar eens richting Kassa, Radar en Consumentenbond, dan.
Want voor betalingen weten ze je wel te vinden bij Delta!
Reageer
-
Dan hier weer eens een aanvulling.
Het is nog steeds NIET geregeld. Zelfs mijn account bestond niet meer.
Een klantenservice, die niet kan doorschakelen en aangeeft dat het probleem bekend is, en dat ze eraan werken.
Vanaf april 2018 zeker?
verkeerd termijnbedrag, wat je niet kan veranderen, verkeerde meterstanden, die ik ook al 2 x telefonisch heb doorgegeven en ga zo maar doot.
Raad ik Delta aan?
Haha, grapje zeker!
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer