Oorspronkelijk gepost door Bea
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
'Mijn Delta' werkt niet! En nog meer klachten
Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
Beste Bea, Ik zie dat je hierover al via de e-mail contact over hebt gehad.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk berichtProblemen met het spamfilter heb ik in april 2018 al gemeld, maar ook daar is niks mee gedaan.
daar is wel degelijk het nodige aangedaan.
alleen misschien niet helemaal succesvol.
Reageer
-
En nog steeds een spamfilterprobleem.
Hoeveel jaar moeten we nog wachten, eerdat het spamfilter eens fatsoenlijk werkt?
Je kan maar 1 mailadres tegelijkertijd op de blacklist zetten.
Als je een verzameling spam krijgt van ongeveer hetzelfde mailadres, dan kan je die mailadressen niet eens met een sterretje vermelden, zodat je tegelijkertijd een aantal mailadressen op de blacklist kan zetten.
Bah, zo gebruikersonvriendelijk dat geheel.
Reageer
-
-
Nou uiteindelijk ben ik zelf maar mijn gegevens weer gaan koppelen, wat immers al gebeurd was. Ik had het na de koppeling immers al gebruikt!
Wat kreeg ik op het scherm te zien?
"U gegevens zijn al gekoppeld."
Dus uiteindelijk weer maar eens zelf gekoppeld, om te zien dat ze al gekoppeld waren.
Pffffffff, wat een logica.
Nu kan ik er weer in.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtBea
Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorsturen tesamen met de loginnaam waarmee je inlogt op MijnDELTA. Dan kijk ik dit even verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk berichtIk ontvang graag toch nog een e-mail zodat ik dit verder voor je kan nazien waarom de gegevens opnieuw gekoppeld moeten worden.
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer