Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

'Mijn Delta' werkt niet! En nog meer klachten

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
    Dan hier weer eens een aanvulling.
    Het is nog steeds NIET geregeld. Zelfs mijn account bestond niet meer.
    Een klantenservice, die niet kan doorschakelen en aangeeft dat het probleem bekend is, en dat ze eraan werken.
    Vanaf april 2018 zeker?
    verkeerd termijnbedrag, wat je niet kan veranderen, verkeerde meterstanden, die ik ook al 2 x telefonisch heb doorgegeven en ga zo maar doot.
    Raad ik Delta aan?

    Haha, grapje zeker!
    Beste Bea, Ik zie dat je hierover al via de e-mail contact over hebt gehad.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht

      Beste Bea, Ik zie dat je hierover al via de e-mail contact over hebt gehad.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Bea Bekijk bericht
        Problemen met het spamfilter heb ik in april 2018 al gemeld, maar ook daar is niks mee gedaan.


        daar is wel degelijk het nodige aangedaan.
        alleen misschien niet helemaal succesvol.

        Reageer


        • #19
          En nog steeds niet alles opgelost, maar blijkbaar is Delta doof geworden.
          Ze verwijzen ook naar het 'Delta Serviceforum', maar dat bestaat helemaal niet!
          Volgens mij heet dit zeelandnet forum. Maar ook hier reageren ze zelf niet.

          Reageer


          • #20
            En nog steeds een spamfilterprobleem.
            Hoeveel jaar moeten we nog wachten, eerdat het spamfilter eens fatsoenlijk werkt?

            Je kan maar 1 mailadres tegelijkertijd op de blacklist zetten.
            Als je een verzameling spam krijgt van ongeveer hetzelfde mailadres, dan kan je die mailadressen niet eens met een sterretje vermelden, zodat je tegelijkertijd een aantal mailadressen op de blacklist kan zetten.
            Bah, zo gebruikersonvriendelijk dat geheel.

            Reageer


            • #21
              Beahttps://www.delta.nl/service/interne...ten/spamfilter

              Reageer


              • #22

                Reageer


                • #23

                  Reageer


                  • #24
                    wat gaat er dan fout ??

                    Reageer


                    • #25
                      IK krijg dit te zien op het scherm:
                      "Voor dit account zijn geen DELTA klantgegevens teruggevonden."

                      Ik word wel een beetje moe van Delta!

                      Reageer


                      • #26
                        Nou uiteindelijk ben ik zelf maar mijn gegevens weer gaan koppelen, wat immers al gebeurd was. Ik had het na de koppeling immers al gebruikt!

                        Wat kreeg ik op het scherm te zien?
                        "U gegevens zijn al gekoppeld."

                        Dus uiteindelijk weer maar eens zelf gekoppeld, om te zien dat ze al gekoppeld waren.
                        Pffffffff, wat een logica.
                        Nu kan ik er weer in.

                        Reageer


                        • #27
                          Bea

                          Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorsturen tesamen met de loginnaam waarmee je inlogt op MijnDELTA. Dan kijk ik dit even verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                            Bea

                            Kan je mij via de e-mail je klantgegevens doorsturen tesamen met de loginnaam waarmee je inlogt op MijnDELTA. Dan kijk ik dit even verder voor je na. Je mag de e-mail richten aan [email protected]
                            Dat wil ik best doen hoor Edwinb

                            Reageer


                            • #29
                              Ik ontvang graag toch nog een e-mail zodat ik dit verder voor je kan nazien waarom de gegevens opnieuw gekoppeld moeten worden.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Edwinb Bekijk bericht
                                Ik ontvang graag toch nog een e-mail zodat ik dit verder voor je kan nazien waarom de gegevens opnieuw gekoppeld moeten worden.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X