Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Odido ruilt Kamai's op en gaat alleen met Androiddecoders verder

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
    En het gras is zo groen bij Odido. Gisteren toevallig naar Radar gekeken, het is daar allemaal echt niet veel beter dan bij Delta.
    Laten providers eerst maar eens zorgen dat datgene wat ze nu bieden probleemloos verloopt. Bij Caiway gaat het weer steeds mis met het terugkijken van uitzendingen, steeds kleine haperingen in het beeld via de Android TV app.
    En dan maar blijven zeuren over 4K en UHD, nee gewoon zorgen dat er normaal storingsvrij tv gekeken kan worden in een normale goede kwaliteit.
    Van een hovenier gehoord:
    Dat het gras bij de buren altijd groener dan het eigen gras lijkt heeft ook te maken met de hoek waarin naar het gras wordt gekeken. Met hetzelfde gegeven is dan ook te verklaren: Vanuit de tuin van de buren lijkt het eigen gras weer groener. En ja toch weer even zeuren: 4K en UHD hebben er niets mee te maken.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Delta in zijn hemd, weer zo'n uitspraak. Waarom sta je in je hemd als je als provider geen uhd biedt? Als dat een overweging is voor klanten, vind ik dat nogal mager en weinig doordacht. Een markt waarin alle leveranciers precies hetzelfde bieden, is geen gezonde markt. Je gaat er ook nog steeds van uit dat je representatief bent en dat er heul veul klanten op 8k en atmos 7.1 zitten te wachten. Ik zie hier hoogstens vijf van de paar miljoen klanten er over posten, dat zegt dus dat het voor heel weinig mensen een issue is.

Dus je koopt een 4k tv en daarom moet Delta iets? Je ziet oprecht niet dat dat niet zo is? Waarom zo raar chargeren en überhaupt zulke uitspraken?
      Zo raar is die stelling niet. genoeg mensen die een nieuwe tv kopen ten tijde van een EK en WK.
      En verder zeg maar 1 ding: ik ga wel zien hoe Delta het gaat doen of niet.
      Ik zit anders in de wedstrijd tov 2 jaar terug. We kennen de beperkingen en dat kan betekenen dat het weer niet gaat gebeuren.
      Het helpt ook niet mee dat de communicatie niets los laat. Zoals ik al zei, soms is het beter tijdig aan te geven dat het niet gaat gebeuren.
      Wel zonde dat na 2 jaar (of moet ik zeggen 6 jaar) dan dezelfde technische beperkingen gelden.

Er wordt gewoon hard gewerkt achter de schermen bij Delta, daar hebben we de resultaten van mogen zien afgelopen jaar.
      Dus er valt dan ook niemand iets te verwijten wanneer het niet lukt. Neemt niet weg dat ik zelf van mening ben dat het opnieuw een gemiste kans is.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 14 May 2024, 11:15.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Zo raar is die stelling niet. genoeg mensen die een nieuwe tv kopen ten tijde van een EK en WK.
        Kun je zeggen waar ik dat in twijfel trek?

Reageer

Kun je zeggen waar ik dat in twijfel trek?
          Niet ;-), maar het komt soms over dat bepaalde argumentatie meteen als onzin wordt weg gezet, maar dit is wel wat er kan leven.
          Maar bedenk je eens even: je denk aha NPO komt met UHD kanaal, ik wil strak televisie kijken en koop een nieuwe UHD/4K tv met die mooie aanbiedingen die er nu komen rond het EK.
          Dan kom je van een koude kermis thuis wanneer je Delta als provider hebt en deze geen UHD kanaal gaat faciliteren.

Tuurlijk, bij Netflix en andere apps heb je wel profijt, dus weg gegooid geld is het niet. Maar toch...

Maar laten we alles maar gaan afwachten, zoals gezegd men werkt hard aan vernieuwingen bij Delta en alles kan niet tegelijk of soms technisch nog niet of alleen via bepaalde decoders of apps. Maar ik neem het in deze graag op voor Delta.

Reageer

Niet ;-), maar het komt soms over dat bepaalde argumentatie meteen als onzin wordt weg gezet, maar dit is wel wat er kan leven.
            Kudo's dat je je eens niet verbergt achter veel tekst. Mag ook gezegd.

Reageer

Delta werkt zich tandjes toch?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                Delta werkt zich tandjes toch?
                Kap nou eens man. Het is niet leuk meer en het verziekt de sfeer meer dan Bor soms doet. Kom op.

Reageer

Het blijft moeilijk om inhoudelijk op elkaar te reageren. Dat komt inderdaad de sfeer niet ten goede op het forum.
                  Ik heb ook niet zo'n zin om als een soort schoolmeester 'orde' te gaan houden. Dus voor het laatst.. ga respectvol met elkaar om.
                  Laatst bewerkt door Jeroen; 14 May 2024, 16:27.

Reageer

Kap nou eens man. Het is niet leuk meer en het verziekt de sfeer meer dan Bor soms doet. Kom op.
                    Koeba, kan je je er beter niet mee bemoeien? Jij meet met twee maten en gooit soms olie op het vuur.

Reageer

Helemaal mee eens.... En dan zou je je er niet meer mee mogen bemoeien??? Belachelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                      Als er hier iemand is die steeds olie op het vuur gooid en de sfeer verziekt is het wel praathuis!!!

(sorry jeroen)

Reageer

Maar bedenk je eens even: je denk aha NPO komt met UHD kanaal, ik wil strak televisie kijken en koop een nieuwe UHD/4K tv met die mooie aanbiedingen die er nu komen rond het EK.
                        Dan kom je van een koude kermis thuis wanneer je Delta als provider hebt en deze geen UHD kanaal gaat faciliteren.

Tuurlijk, bij Netflix en andere apps heb je wel profijt, dus weg gegooid geld is het niet. Maar toch...

Maar laten we alles maar gaan afwachten, zoals gezegd men werkt hard aan vernieuwingen bij Delta en alles kan niet tegelijk of soms technisch nog niet of alleen via bepaalde decoders of apps. Maar ik neem het in deze graag op voor Delta.
                        Als 'maar' wordt vervangen door 'en' dan is de overgebrachte boodschap ineens duidelijker.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

Als 'maar' wordt vervangen door 'en' dan is de overgebrachte boodschap ineens duidelijker.
                          Ophouden met het gezeur helpt beter. Woordjes vervangen in berichten van deze persoon helpt niet.
                          Het blijft geklets in de ruimte, hoe híj het ziet en wil....en dat werkt voor geen meter. Dat weten we na dik 4000 berichten wel.
                          De banlijst die gehanteerd wordt, maakt e.e.a. ook niet overzichtelijker.

Maar ik stop ermee.
                          Op dit forum is niets nuttigs meer te halen/op te steken, vergeleken met een aantal jaren terug.
                          Jammer.
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            Het blijft moeilijk om inhoudelijk op elkaar te reageren. Dat komt inderdaad de sfeer niet ten goede op het forum.
                            Ik heb ook niet zo'n zin om als een soort schoolmeester 'orde' te gaan houden. Dus voor het laatst.. ga respectvol met elkaar om.
                            Het op elkaar reageren op een forum is inherent aan een forum. De wijze waarop gereageerd wordt kan sfeer bepalend zijn. Aannames en ongefundeerde stellingen zouden geen probleem zijn heb ik ergens gelezen op dit forum, maar dan is alles mogelijk en toegestaan; orde is dan niet nodig.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                              Ophouden met het gezeur helpt beter. Woordjes vervangen in berichten van deze persoon helpt niet.
                              Het blijft geklets in de ruimte, hoe híj het ziet en wil....en dat werkt voor geen meter. Dat weten we na dik 4000 berichten wel.
                              De banlijst die gehanteerd wordt, maakt e.e.a. ook niet overzichtelijker.
                              Maar ik stop ermee.
                              Op dit forum is niets nuttigs meer te halen/op te steken, vergeleken met een aantal jaren terug.
                              Jammer.
                              Je hebt een punt Rinus.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door spunsjketa Bekijk bericht

Het op elkaar reageren op een forum is inherent aan een forum. De wijze waarop gereageerd wordt kan sfeer bepalend zijn. Aannames en ongefundeerde stellingen zouden geen probleem zijn heb ik ergens gelezen op dit forum, maar dan is alles mogelijk en toegestaan; orde is dan niet nodig.
                                De manier waarop op elkaar wordt gereageerd kan wel heel veel verschil maken. Als je een inhoudelijke reactie geeft is dat natuurlijk prima, maar op dit forum zie ik ook heel veel reacties die alleen maar bedoelt zijn om te stoken en verder eigenlijk geen inhoudelijke waarde hebben. Zeker omdat ze keer op keer worden herhaalt.
                                Zoals Koeba aangeeft verziekt dat de sfeer nog meer dan dat Bor doet.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X